خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مجبور کردن مسعود شجاعی و حاج صفی جهت بازی برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس!

باشگاه پانیونیوس یونان در بیانیه ای اعلام کرد که مسعود شجاعی و احسان حاج صفی باید درمقابل تیم رژیم صهیونیستی بازی کنند!

مجبور کردن مسعود شجاعی و حاج صفی جهت بازی برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس!

باشگاه پانیونیوس یونان در بیانیه ای اعلام کرد که مسعود شجاعی و احسان حاج صفی باید درمقابل تیم رژیم صهیونیستی بازی کنند!

بیانیه کلوب پانیونیوس یونان درمورد بازیکنان ایرانی

باشگاه پانیونیوس یونان منشتر شدن بیانیه‌ای خواهان بازی دو لژیونر فوتبال کشور عزیزمان ایران برابر تیم مکابی رژیم صهیونیستی شد!

در این بیانیه کلوب پانیونوس یونان ضمن اعلام احترام به عدم سفر لژیونرهای ایرانی‌اش به سرزمین های اشغالی در بازی رفت، خواهان حضور آنها در بازی برگشت لیگ اروپا برابر تیم مکابی شده است است و این در حالی است که این کلوب می داند که حضور این دو بازیکن در برابر تیمی از رژیم اشغالگر قدس امکان ندارد.

تیم پانیونیوس یونان فردا شب (پنجشنبه شب) در بازی برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی نیوازمیرنا میزبان تیم مکابی رژیم غاصب صهیونیستی هست. مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی جهت بازی رفت همانطور که انتظار می رفت همراه با تیم پانیونیوس به سرزمین‌های اشغالی سفر نکردند، ولی کلوب پانیونیوس از آنها انتظار دارد تا در بازی برگشت و با توجه به اهمیت نتیجه آن به میدان روند!

در بیانیه کلوب پانیونیوس یونان که در آستانه بازی با حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی انتشار یافته و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی این کشور داشته آمده است: «باشگاه پانیونیوس به تصمیم مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی جهت عدم همراهی تیم فوتبال این کلوب در بازی رفت برابر تیم مکابی احترام کامل می‌گذارد، ولی این بار بازی در ورزشگاه نیوازمیرنای آتن برگزار می‌شود و همراهی آنها مهم است».

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است است: «تمامی بازیکنان در این سطح جهت تمام بازی‌های فصل گزینش شدند. بازیکنان باید به قراردادهای خود پایبند باشند و تمام تلاش خود را جهت افزایش تیم پانیونیوس به کار گیرند.»

به نظر می رسد در قراردادهای تنظیم شده است بازیکنان ایرانی با کلوب پانیونیوس به این مورد دقت نشده که هنگام رویایی با باشگاههایی از رژیم صهیونیستی، کلوب طرف قرارداد نمی تواند از حاج صفی و شجاعی استفاده کند ولی در هر حال مطمئنا این کلوب می داند که بازیکنان ایرانی نمی توانند برابر تیم هایی از رژیم صهیونیستی بازی کنند.

البته این مورد جهت بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا باز هم تکرار شده است هست. اشکان دژاگه زمانی که عضو تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان بود، از رویارویی با تیم ملی زیر ۲۱ سال رژیم صهیونیستی سر باز زد و حتی به این علت با فدراسیون فوتبال آلمان دچار چالش شد. آن وقت دژاگه هنوز پایش به فوتبال کشور عزیزمان ایران هم باز نشده بود. همچنین وحید هاشمیان زمانی که در بایرن مونیخ بازی می کرد از بازی برابر تیم مکابی رژیم صهیونیستی در لیگ قهرمانان اروپا هم سر باز زد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir


مجبور کردن مسعود شجاعی و حاج صفی جهت بازی برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس!

واژه های کلیدی: سرزمین های اشغالی | لژیونرهای ایرانی | رژیم صهیونیستی | اشکان دژاگه | صهیونیستی | بازیکنان | فوتبال | باشگاه | ایرانی | یونان | اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *