خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مالک خودشیفته نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را بهتر بشناسید!

حمیدرضا جهانیان مالک تازه کلوب نفت را بیایید در چند خاطره واقعی ، زیاد بشناسیم. او این روزها کلوب نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را خریده و علی کریمی را آورده است.

مالک خودشیفته نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را بهتر بشناسید!

حمیدرضا جهانیان مالک تازه کلوب نفت را بیایید در چند خاطره واقعی ، زیاد بشناسیم. او این روزها کلوب نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را خریده و علی کریمی را آورده است.

پدیده ای به نام مالک تازه نفت تهران

حمیدرضا جهانیان که کلوب نفت را خریده است ، غیر از نامه نوشتن در حمایت از تتلو ، کلی اتفاقات جالب دیگر هم در این سال ها رقم زده است.

سکانس اول/ریاست جمهوری

مالک خودشیفته نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را بهتر بشناسید!

دفتری بسیار شیک و مجلل به فردی تعلق داشت که رویای خاصی را در سر می پروراند، رویایی به نام شهرت! عطش دیده شدن و میل به حضور در مجامع مختلف. اینگونه بود که رییس آن دفتر در فروردین سال 96 اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری قرار است کاندیدا شود. حمیدرضا جهانیان در بیانیه کاندیداتوری خود اعلام کرد:« به نظر بنده مهم ترین مسئله ما معضل اقتصادی ست و این معضل تنها با ورود افراد اقتصاددان نه سیاست مدار صرف قابل برطرف است و تا زمانی که اقتصاد ما درگیر نگاه های تک بعدی سیاسی میباشد این مسئله به قوت خود باقی خواهد ماند.»

همین خبر چند خط جهت فردی که دنبال دیده شدن است کافی می باشد. مشخص نشد وی جهت عضویت اقدام کرد یا خیر؟! ولی همینقدر آگاهیم که یک ماه بعد از این اعلام کاندیداتوری، در جایی دیگر خود را در تیررس دوربین های خبرنگاران قرار داد.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – ریاست جمهوری

سکانس دوم/نشست خبری دفاع مقدسی

اردیبهشت سال 96 همراه با رضا ایرانمنش در نشست خبری «بررسی معضلات فرهنگی هنری جامعه» شرکت کرد. نشستی که مشخص نیست دقیقا چه ارتباطی به شرکت نفتی تحت مدیریت جهانیان دارد؟! وی در این نشست وعده تاسیس «آی آر وود» را داد که قرار است به مصاف «هالیوود» برود:« متاسفانه بازیگران و صورت های معروف از هر رشته در کشورمان مظلوم واقع شدند تا جایی که اگر از دید عموم خارج شوند فراموش می شوند بعد از اتفاقات و حوادث مجددا مورد توجه قرار می گیرند و با تاسیس و تشکیل irwood نه تنها وارد عرصه سینمای جهانی خواهیم شد بلکه اداره و مدیریت آن به وسیله بازیگران و صورت های معروف و پیشکسوتان هنر انجام می گیرد.حتی اساسنامه و نحوه تشکیل و تاثیر آن به وسیله بازیگران و صورت های معروف انجام خواهد گرفت که ابتدا باید رفاه و آسایش مهیا شود که در آرامش کامل irwood همچون خورشید در دنیا فرهنگ بتابد»

حمیدرضا جهانیان مالک تازه کلوب نفت را بیایید در چند خاطره واقعی ، زیاد بشناسیم. او این روزها کلوب نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را خریده و علی کریمی را آورده است.

سکانس سوم/شکستن هیمنه آمریکا

یک خبرگزاری ارزشی در گزارشی که زیاد به رپورتاژ شباهت دارد می نویسد:« وی در ابتدا تمایلی جهت مصاحبه ندارد، می گوید ممکن است اسمش در رسانه ها بیاید و برایش مزاحمت هایی ایجاد شود ولی هنگامی که با اصرار ما جهت بیان حقیقت ماجرا روبرو می شود آرام آرام شروع به براق سازی می کند و از بعضی زوایای علت توقیف کشتی «مرسک تایگریس / MV Maersk Tigris» می گوید»

داستان از این قرار است که سال 94 یک کشتی در خلیج فارس به وسیله نیروی دریایی کشور عزیزمان ایران توقیف می شود که گویا با شکایت آقای جهانیان این حکم توقیف صادر شده است هست. اینکه آخر این پرونده به کجا انجامید هنوز مشخص نیست ولی بحران و تنشی اساسی در خلیج فارس نزدیک بود شکل گیرد که به خیر و خوشی و با درایت مسوولان به آخر رسید.

سکانس چهارم/پرونده قضایی

نام او را سرچ کنید،این خبر را در ایسنا و سایر سایت ها می بینید. یک خبر رسمی از سوی قوه قضاییه:« حميد رضا جهانيان فرزند علي اصغر مدير عامل وقت شرکت پتروپارس گلف از حيث اتهام همکاری در کلاهبرداري به تحمل شش سال حبس تعزيري و پرداخت جزاي نقدي به مبلغ چهار ميليارد و سيصد و پنج ميليون و هشتصد و هفتاد و پنج هزار ريال در حق دولت و سه سال محروميت از حقوق اجتماعي و رد مبلغ چهارصد و نود و دو هزار و صد دلار و بيست و هفت سنت در حق بانک صنعت و معدن محکوم شد.»

سکانس پنجم/فوتبال نفتی

مالک خودشیفته نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را بهتر بشناسید!

«به دنبال ارتباط با فوتبال مدرن اروپا هستیم، بازیکنان ما هم پتانسیل این را دارند که در این سطح بازی کنند، ما می خواهیم از حالت سنتی خارج شویم و به حالت مدرن در فوتبال برسیم.» اینها حرفهای مدیری است که به روشی تازه یعنی بلند کردن دست به وسیله بازیکنان تیم، سرمربی تازه تیمش را گزینش کرد. جهانیان چند روز پیش تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را از فرد مشکوک اقتصاد کشور عزیزمان ایران یعنی تقی گلرخسار، تحویل گرفت و علی کریمی را سرمربی تیمش کرد. سپس در حکم دیگری امیر تتلو را به عنوان تماشاگر این تیم استخدام کرد تا بتواند در اینترنت جهت تیمش طرفدار بخرد. کاندیدای سابق ریاست جمهوری از تتلو نتوانست استفاده بافایده کند، ببینیم هنر جهانیان چیست؟!

سکانس ششم/در شهر چه خبر است؟!

اینکه فردی با چنین رزومه و سوابقی بتواند تنها چند ساعت مانده به آخر نقل و انتقالات تیم ریشه دار نفت را خریداری کرده و به سرعت خود را در صدر اخبار فوتبال کشور عزیزمان ایران قرار دهد، تنها و تنها اتفاقی است که می توان آنرا در کشور عزیزمان ایران مشاهده کرد. جالب آنکه این فرد سایت خبری به نام جهانیان نیوز داشته و طی بیانیه ای اعلام کرد فقط و فقط اخباری که از سایتش منتشر می شود، حقیقت دارد! شما هم به عمق خودشیفتگی این بابک زنجانی تازه پی برده اید یا بازهم منتظر سکانسهای دیگر هستید؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | ریاست جمهوری | بازیگران | فوتبال | اقتصاد | اقتصادی | ایران | اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *