خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر آرژانتین/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در آخرین بازی هفته دوم لیگ جهانی والیبال موفق به شکست آرژانتین شد.

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر آرژانتین/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در آخرین بازی هفته دوم لیگ جهانی والیبال موفق به شکست آرژانتین شد.

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر آرژانتین

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در ششمین بازی خود در لیگ جهانی والیبال و آخرین دیدار پایتخت کشور عزیزمان ایران با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آرژانتین گذشت.

عبارات مهم : لیگ جهانی والیبال – فرهاد قائمی
ایگور کولاکوویچ در سومین و آخرین بازی از هفته دوم لیگ جهانی به میزبانی پایتخت کشور عزیزمان ایران از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی (لیبرو) برابر آرژانتین استفاده کرد. خولیو ولاسکو در این بازی برابر شاگردان قدیمی خودش در تیم ملی کشور عزیزمان ایران قرار می‌گرفت و بازیکنان کشور عزیزمان ایران نیز به خوبی با تفکرات ولاسکو آشنا بودند. تیم کشور عزیزمان ایران بعد از شکست بدون امتیاز شب گذشته برابر صربستان جهت تثبیت حضور خود در بین مدعیان و حداکثر استفاده از امتیاز میزبانی، نیاز به پیروزی برابر حریف خود داشت. بازی در ست نخست، گام به گام پیش می‌رفت ولی باز هم حملات تیم کشور عزیزمان ایران به قدرت حریف خود نبود. دو تیم در امتیاز ۲۳ مساوی بودند که داوران با پافشاری کادر فنی و تماشاگران در مورد یک صحنه مشکوک دفاع روی تور، رأی را به سود کشور عزیزمان ایران دادند و در نهایت این ست دسدنی با نتیجه ۲۷ بر ۲۹ به سود کشور عزیزمان ایران تمام شد. بازیکنان کشور عزیزمان ایران در آخر این ست ۱۵ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز سرویس و ۹ امتیاز از غلط های حریف کسب کردند. بازیکنان آرژانتین نیز ۲۱ امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور، ۲ امتیاز سرویس و ۳ امتیاز از غلط های کشور عزیزمان ایران به دست آوردند.

بازی خوب بازیکنان کشور عزیزمان ایران در ست دوم هم ادامه داشت به طوری آنها در زیاد لحظات بازی از حریف خود پیش بودند. آنها می‌خواستند انتقام شکست ۳ بر صفر المپیک ۲۰۱۶ ریو را از آرژانتین در پایتخت کشور عزیزمان ایران بگیرند. حضور موفق جواد معنوی‌نژاد به جای فرهاد قائمی در اواسط ست نخست بازی یکی از عالی ترین تعویض‌های کولاکوویچ بود. او تا آخر ست دوم، ۱۷ امتیاز به تنهایی جهت کشور عزیزمان ایران کسب کرده بود. بازیکنان کشور عزیزمان ایران در آخر این ست که با پیروزی ۲۵ بر ۲۰ آنها همراه بود ۳۳ امتیاز از اسپک، ۶ امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز سرویس و ۱۴ امتیاز از غلط های حریف کسب کردند. بازیکنان آرژانتین نیز ۳۵ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع روی تور، ۳ امتیاز سرویس و ۶ امتیاز از غلط های کشور عزیزمان ایران به دست آوردند. محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و سرپرست فدراسیون والیبال، حامد حدادی، ستاره تیم ملی بسکتبال و محسن بنگر بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از میهمانان خاص این بازی بودند.

در ست سوم، همان ویروس همیشگی به سراغ تیم ملی کشور عزیزمان ایران آمد، باختن بعد از ۲ ست پیروزی. بازیکنان ایزان با وجود بازی کم اشتباهب که در مجموع این بازی ارائه کرده بودند ولی مغلوب اسپک‌های بهتر بازیکنان حریف شدند و ۲۵ بر ۲۰ شکست خوردند. بازیکنان کشور عزیزمان ایران در آخر این ست ۴۶ امتیاز از اسپک، ۶ امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز سرویس و ۲۱ امتیاز از غلط های حریف کسب کردند. بازیکنان آرژانتین نیز ۵۱ امتیاز از اسپک، ۶ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ امتیاز سرویس و ۱۰ امتیاز از غلط های کشور عزیزمان ایران به دست آوردند.

ست چهارم، ست پرنوسانی جهت هر دو تیم بود چون هیچکدام مایل نبودند که هفته دوم را با شکست به آخر برسانند. سعید معروف به خوبی در این ست از ماجمان قدرتی خود استفاده کرد و پاس‌های دوبله، مدافعان حریف را گمراه کرد. جواد معنوی‌نژاد نیز در این بازی در حد یک ستاره عمل کرد ولی ولاسکو نشان داد که متخصص برگرداندن بازی‌های سخت هست، همان‌طور کشور عزیزمان ایران با او در جام جهانی ۲۰۱۱ بر صربستان و لهستان غلبه کرد. ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود آرژانتین تمام شد. بازیکنان کشور عزیزمان ایران در آخر ست چهارم، ۶۶ امتیاز از اسپک، ۷ امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز سرویس و ۲۳ پوئن از غلط های حریف کسب کردند و بازیکنان آرژانتین نیز ۷۱ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۵ امتیاز مستقیم سرویس و ۱۳ پوئن از غلط های کشور عزیزمان ایران به دست آوردند.

مصدومیت جواد معنوی‌نژاد در ابتدای ست پنجم، بدترین اتفاق ممکن جهت کشور عزیزمان ایران بود ولی فرهاد قائمی به خوبی جای او را پر کرد. نتیجه این ست ۱۵ بر ۱۱ به سود کشور عزیزمان ایران تمام شد تا آخرین میزبانی کشور عزیزمان ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۷ به سود شاگردان کولاکوویچ ثبت شود.

بازیکنان کشور عزیزمان ایران در آخر ست پنجم این بازی مهیج ۷۴ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز سرویس و ۲۸ پوئن از غلط های حریف کسب کردند و بازیکنان صربستان نیز ۷۶ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۵ امتیاز مستقیم سرویس و ۱۸پوئن از غلط های کشور عزیزمان ایران به دست آوردند.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال در لهستان به مصاف آمریکا، روسیه و لهستان خواهد رفت.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

واژه های کلیدی: لیگ جهانی والیبال | فرهاد قائمی | جام جهانی | آرژانتین | لیگ جهانی | صربستان | بازیکنان | پیروزی | لهستان | والیبال | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *