خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیروزی آسمان خراش های کشور عزیزمان ایران برابر بلژیک/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در نخستین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی برابر بلژیک به میدان رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد.

پیروزی آسمان خراش های کشور عزیزمان ایران برابر بلژیک/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در نخستین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی برابر بلژیک به میدان رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد.

پیروزی کشور عزیزمان ایران بر بلژیک در لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در نخستین بازی خود از هفته دوم لیگ جهانی ۲۰۱۷ در سالن دوازده هزار نفری آزادی و در برابر دیدگان تماشاگران خودی رو در روی تیم ملی بلژیک قرار گرفت.

بلژیک با هدایت ویتال هنین امسال صورت متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته و توانسته بود تا قبل از هفته دوم مسابقه های با کسب دو پیروزی و یک باخت، هفت امتیاز را از آن خود کند و در رده دوم سطح یک لیگ جهانی بایستد.
تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران نیز با حضور سرمربی تازه خود، ایگور کولاکوویچ تا قبل از این دیدار با یک برد و دو باخت و کسب ۳ امتیاز در جایگاه دهم سطح یک لیگ جهانی قرار داشت.

پیروزی آسمان خراش های کشور عزیزمان ایران برابر بلژیک/ لیگ جهانی والیبال

دو تیم کشور عزیزمان ایران و بلژیک تاکنون دو بار به مصاف هم رفته اند که سهم هر کدام یک برد بوده هست. در آخرین دیدار که در سال ۲۰۱۴ برگزار شد، والیبالیست های کشور عزیزمان ایران موفق شدند سه بر صفرحریف خود را شکست دهند.

عبارات مهم : لیگ جهانی والیبال – تیم ملی والیبال
ویتال هنین که اکنون به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی والیبال بلژیک را بر عهده دارد، پیش از این کاندیدای سرمربی گری تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران هم بود.

در این بازی سعید معروف و سید محمد موسوی که به علت ضرب دیدگی در بازی های قبلی حضور نداشتند، به ترکیب بازگشته اند.
سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران را در لیگ جهانی همراهی می کنند.

ست اول ۲۵-۲۳ بلژیک

سعید معروف، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، سید محمد موسوی، امیر عفور و مهدی مرندی بازی را جهت کشور عزیزمان ایران شروع کردند.
اولین امتیاز بازی را کشور عزیزمان ایران در میان تشویق پرشور هواداران به دست آورد. در ادامه بازیکنان کشور عزیزمان ایران با دو دفاع پست سر هم توانستند اختلاف را به عدد سه برساند و بازی ۵ بر ۲ به نفع کشور عزیزمان ایران شد و همین باعث شد تا سرمربی بلژیک درخواست تایم استراحت کند. بعد از این وقفه بلژیکی ها به بازی برگشتند و نتیجه را ۸ بر ۷ به سود خود عوض کردن دادند.
هر دو تیم در طول بازی گاهی از حریف پیش افتادند. در ادامه بازی برابر پیش می رفت و دو تیم در عدد ۱۳ به تساوی رسیدند.
بلژیکی ها بسیار پر توان و جنگنده ظاهر شدند و توانستند با برتری در رالی های طولانی ۲۰ بر ۱۸ از کشور عزیزمان ایران پیش افتاند. همین مساله باعث شد تا کولاکوویچ زنگ تایم استراحت را به صدا درآورد.
پس از این وقت استراحت و کسب یک امتیاز حساس به وسیله ویدیو چک بازی در عدد ۲۰ به تساوی رسید و بلژیک جهت بار دوم درخواست تایم استراحت کرد.
در امتیاز ۲۲ در گیری بین سرمربی بلژیک و سعید معروف از پشت تور صورت گرفت ولی ختم به خیر شد.
بلژیکی ها در امر حمله بی اشتباه بودند و توانستند ۲۴ بر ۲۲ از کشور عزیزمان ایران پیش بیافتند و در آخر ۲۵ بر ۲۳ ست را از آن خود کردند.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در نخستین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی برابر بلژیک به میدان رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد.

ست دوم ۲۵- ۱۷ ایران

در ست دوم باز هم تیم کشور عزیزمان ایران امتیاز نخست را کسب کرد.
با روحیه بالایی که بازیکنان در این ست از خود نشان دادند از همان ابتدا فاصله ایجاد شد.
ایران در شروع ۸ به ۵ از حریف پیش افتاد. سرویس های هدفدار بازیکنان کشور عزیزمان ایران کار را جهت بلژیک سخت کرد و فاصله امتیازی بین دو تیم دو برابر شد و کشور عزیزمان ایران ۱۴ بر ۷ از حریف پیش افتاد.
حتی وقت استراحتی که ویتال هنین درخواست کرد راه به جایی نبرد و اختلاف به عدد ۱۰ رسید و تابلوی نتیجه های ۲۲ بر ۱۲ را نشان می‌داد.
ایران در زدن سرویس، توپ گیری، دفاع روی تور و اسپک درخشان بود. یکی از صحنه های زیبای این ست، زمانی بود که بلژیکی ها با زحمت توپ را به زمین کشور عزیزمان ایران فرستادند ولی سعید معروف با آرامش و زدن یک پنجه راحت توپ را به گوشه خلوت زمین حریف انداخت و یک امتیاز روحیه بخش گرفت. سرمربی بلژیک که دیگر نمی توانست درخواست وقت استراحت کند، با تعویض های خود تلاش کرد روند بازی را عوض کند ولی این تلاش فایده ای نداشت.
در آخر این ست با برتری ۲۵ بر ۱۷ کشور عزیزمان ایران به آخر رسید.

ست سوم ۲۵-۲۲ ایران

در این ست که نتیجه اش بسیار در روحیه تیم ها تاثیر گذار بود، بازیکنان به دنبال کم کردن غلط های فردی و تیمی بودند.
بر خلاف عملکرد ضعیف بلژیکی ها در ست دوم، آن ها در این ست بازی را خوب شروع کردند و در همان ابتدا با ۴ امتیاز اختلافی که ایجاد شد نتیجه ۶ بر ۲ به سود بلژیک پیش می رفت.
همین فاصله امتیازی ادامه داشت ولی عملکرد مناسب مهاجمان کشور عزیزمان ایران در توپ های برگشتی و یک تک دفاع از معروف، اختلاف از بین رفت و دو تیم در عدد ۱۱ به تساوی رسیدند.
در طول ست نیز مهدی مرندی و مصطفی حیدری دو لیبروی کشور عزیزمان ایران در هنگام توپ گیری و دریافت جای خود را با هم عوض می کردند.
با تشویق های پرشور هواداران روحیه جنگندگی والیبالیست های کشور عزیزمان ایران زیاد کردن پیدا کرد و توانستند با توپ گیری و تبدیل آن به موقعیت در چند مرتبه چند امتیاز پشت سر هم بگیرند و ۱۵ بر ۱۲ از حریف سخت کوش اروپایی خود پیش بیافتند.
در ادامه بلژیک نتوانست روند خوبش در ابتدای ست را نشان دهد و همین کافی بود تا کشور عزیزمان ایران ۱۸ بر ۱۴ از حریف جلو بیافتد.
عملکرد خوب بازیکمان کشور عزیزمان ایران در رساندن توپ به دست سعید معروف، تنوع حملات شاگردان کولاکوویچ را زیاد کرد و نتیجه کار ۲۲ بر ۱۸ شد.
در آخرهای بازی نیز کشور عزیزمان ایران بهتر کار کرد و ۲۵ بر ۲۰ ست سوم را به سود خود به آخر برد.
با پیروزی در این ست، تیم کشور عزیزمان ایران در مجموع ۲ بر یک از بلژیک پیش افتاد.

ست چهارم ۲۵-۲۳ بلژیک

در این ست هر دو تیم بسیار کم اشتباه بازی را شروع کردند. کشور عزیزمان ایران به دنبال تمام کردن کار و کسب نخستین پیروزی خانگی و نیز دومین برد متوالیش بود و بلژیک نیز به هر ترتیب ممکن می‌خواست کار را به ست آخر بکشاند.
بازی از همان ابتدا بسیار نزدیک پیش می رفت و هیچ تیمی پا بعد نمی‌کشید ولی این کشور عزیزمان ایران بود که توانست ۸ بر ۶ در تایم استراحت فنی اول را از آن خود کند. در ادامه شاگردان ویتال هنین همانند ست نخست کم اشتباه ظاهر شدند و دوباره دو تیم در عدد ۱۳ به تساوی رسیدند.
در امتیاز پانزدهم، بعد از رفت و برگشت های فراوان توپ سوم به صورت پاس به سعید معروف فرستاده شد و او با زدن اسپک توپ را تبدیل به امتیاز کرد و تماشاگران را به وجد آورد.
تا امتیاز ۱۸ همه چیز مساوی پیش می رفت و همه بازیکنان عالی ترین عملکرد را از خود نشان می دادند.
بازیکنان بلژیک با بهره بردن از غلط های بازیکنان ایران، ۲۲ بر ۲۰ پیش افتادند و کلاکوویچ مجبور به درخواست وقت استراحت شد. بعد از کسب امتیاز ۲۱ از سوی کشور عزیزمان ایران این بار سرمربی بلژیک درخواست استراحت داشت. در حالی که بازیکنان بلژیک جهت هر توپ می جنگیدند، چند اشتباه فردی از ملی پوشان کشور عزیزمان ایران در دریافت موجب برتری حریف شد.

پیروزی آسمان خراش های کشور عزیزمان ایران برابر بلژیک/ لیگ جهانی والیبال

در آخر این ست با برتری ۲۵ بر ۲۳ بلژیک به آخر رسید.

در نهایت در ست پنجم مسابقه تیم ملی والیبال در لیگ جهانی کشور عزیزمان ایران ۱۵ – بلژیک ۱۲ به برتری دست یافت.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: لیگ جهانی والیبال | تیم ملی والیبال | سعید معروف | لیگ جهانی | استراحت | بازیکنان | پیروزی | والیبال | استراحت | بلژیک | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *