خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شکست کشور عزیزمان ایران برابر لهستان/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران برابر لهستان شکست خورد و از افزایش به فینال لیگ جهانی والیبال باز ماند.

شکست کشور عزیزمان ایران برابر لهستان/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران برابر لهستان شکست خورد و از افزایش به فینال لیگ جهانی والیبال باز ماند.

شکست کشور عزیزمان ایران برابر لهستان

در دور دوم هفته سوم مسابقه های لیگ جهانی والیبال، تیم های ملی لهستان و کشور عزیزمان ایران در خاک لهستان به مصاف هم رفتند. این دیدار جهت شاگردان کولاکویچ بسیار اهمیت داشت لیکن آخرین بخت کشور عزیزمان ایران جهت افزایش به دور نهایی مسابقه های لیگ جهانی به حساب می آمد. دیداری که در نهایت با برتری 3-0 تیم لهستان به آخر رسید.

عبارات مهم : لیگ جهانی والیبال – تیم ملی والیبال

ست اول: لهستان 25-17 ایران

ایران مسابقه را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، مهدی مرندی، میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی شروع کرد. دو تیم مسابقه را پایاپای شروع کردند و تا امتیاز 5 به صورت مساوی پیش رفتند. ولی درخشش ستاره های لهستان با محوریت کوبیاک، روند بازی را به سود تیم میزبان عوض کردن داد. آن ها وقت استراحت فنی اول را 8-5 بردند و در ادامه توانستند با اتکا به سرویس های پرقدرت و دقیق بوژک و البته سرعت در خط حمله، فاصله قابل توجهی را با کشور عزیزمان ایران ایجاد کنند. به گونه ای که وقت استراحت فنی دوم را نیز با نتیجه 16-10 مال خود کردند. در آن سو سرویس های پرشی ها راه به جایی نمی برد و حملات کشور عزیزمان ایران با دفاع لهستانی ها مواجه می شد تا عملا کشور عزیزمان ایران با بن بستی تاکتیکی در ست اول مواجه شود. در لحظات نهایی ست، بعضی تغییرات مثل ورود رضا قرا و مسعود غلامی کمی شرایط مسابقه را تعدیل کرد ولی در نهایت ست نخست این دیدار با برتری 25-17 لهستان آخر یافت.

شکست کشور عزیزمان ایران برابر لهستان/ لیگ جهانی والیبال

ست دوم: لهستان 25-18 ایران

در شروع این ست امیر غفور به جای خود در خط حمله برگشت و همین عامل به کشور عزیزمان ایران کمک کرد تا بتواند اختلاف ایجاد شده است در وقت استراحت فنی اول را کم کردن دهد. کشور عزیزمان ایران در حالی که 8-5 از میزبان عقب بود، توانست در امتیاز 12 به فاصله یک امتیازی لهستان برسد و این تیم را تحت فشار قرار دهد. ولی دریافت های ضعیف در عقب زمین کشور عزیزمان ایران و توپ هایی که به معروف نرسیدند، باز هم میزبان را پیش انداخت. سرویس های جهشی موجی دریزگا بلای جای دریافت کنندگان کشور عزیزمان ایران بود. وقت استراحت فنی دوم هم با برتری 16-12 میزبان به آخر رسید. تیم کم انگیزه کشور عزیزمان ایران نه در حمله نه در دفاع شب خوبی را پشت سر نمی گذاشت و امتیازات را یکی بعد از دیگری به تیم آماده لهستان واگذار می کرد. تنوع در خط حمله لهستان باعث می شد مدافعین کشور عزیزمان ایران در دفاع روی تور کاملا جا بمانند و حتی جا به جایی قرا با موسوی هم کمکی به کشور عزیزمان ایران نکرد. در آخرهای ست دیوید کونارسکی جهت میزبان و سامان فائزی جهت کشور عزیزمان ایران راهی میدان شدند. آبشار های پر قدرت و دقیق بینیک در میان غوغای هواداران پر شور لهستان در سالن عرصه را بر بازیکنان تیم ملی تنگ کرده بود و ضریب اشتباه تیم ملی را زیاد کردن داده بود. این ست در نهایت با برتری 25-18 لهستان به آخر رسید.

ست سوم: لهستان 25-22 ایران

ایران ست سوم را بهتر از دو ست قبل شروع کرد و توانست وقت استراحت فنی اول را 8-6 مال خود کند. ورود سامان فائزی به زمین شرایط را به نفع کشور عزیزمان ایران عوض کردن داد ولی بعد از وقت استراحت، لهستان با استفاده از وقفه ایجاد شده است توانست بازی را برگرداند و با بهره گیری از غلط های بازیکنان ایران، در امتیاز 11 بازی را به تساوی کشید. حضور لمانسکی بلند اوج در خط حمله لهستان، قدرت هجومی تیم میزبان را زیاد کردن داده بود ولی از طرفی دریافت های خوب قائمی و مرندی و به تبع آن پاس های دقیق سعید معروف در زمین ایران، مهاجمین ما را در وقت امتیاز گیری قرار می داد تا بازی متعادل پیش برود. کشور عزیزمان ایران وقت استراحت فنی دوم را هم 16-15 برد.اما بازهم تیم با تجربه لهستان توانست از وقفه وقت استراحت استفاده کند و بازی را کاملا به سود خود عوض کردن دهد. آن ها توانستند به امتیاز 20 برسند ولی در این میان اجازه ندادند که کشور عزیزمان ایران حتی یک امتیاز کسب کند تا شاگردان کولاکویچ همچنان در عدد 16 باقی بمانند. ورود فرهاد نظری افشار و علی شفیعی اختلاف را کم کردن داد ولی هرگز نتوانست از شکست کشور عزیزمان ایران برابر تیم قدرتمند لهستان جلوگیری کند تا تیم ملی یک شکست سه بر صفر دیگر را نیز در خاک لهستان تجربه کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: لیگ جهانی والیبال | تیم ملی والیبال | سعید معروف | لیگ جهانی | استراحت | بازیکنان | مسابقه | لهستان | دریافت | استراحت | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *