خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شکست کشور عزیزمان ایران برابر صربستان/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ جهانی والیبال برابر صربستان قهرمان دوره گذشته به میدان رفت و شکست خورد.

شکست کشور عزیزمان ایران برابر صربستان/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ جهانی والیبال برابر صربستان قهرمان دوره گذشته به میدان رفت و شکست خورد.

شکست کشور عزیزمان ایران برابر صربستان

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال در سالن دوازده هزار نفری آزادی و در برابر دیدگان تماشاگران خودی رو در روی تیم ملی صربستان قرار گرفت.

صربستان که قهرمان دوره پیش این بازی ها در سال ۲۰۱۶ است و همچنین چهار نایب قهرمانی لیگ جهانی را در کارنامه دارد، با هدایت نیکولا گربیچ امسال نیز تیم خوبی را راهی مسابقه های کرده هست. صرب‌ها تا به این جا با ۳ برد و یک باخت و کسب ۹ امتیاز در رده سوم سطح یک لیگ جهانی ایستاده اند.
تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران نیز با حضور ایگور کولاکوویچ سرمربی تازه خود، تا قبل از تین دیدار با دو برد و دو باخت و کسب ۵ امتیاز در جایگاه هفتم سطح یک لیگ جهانی قرار دارد.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران دیروز نخستین بازی خود در پایتخت کشور عزیزمان ایران را با نتیجه سه بر دو برابر بلژیک به سود تود به آخر برد.

سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران را در لیگ جهانی همراهی می کنند.

شکست کشور عزیزمان ایران برابر صربستان/ لیگ جهانی والیبال

ست اول ۲۰-۲۵ صربستان

سعید معروف، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، سید محمد موسوی، امیر عفور و مهدی مرندی بازی را جهت کشور عزیزمان ایران شروع کردند.

تیم قدرتمند صربستان بعد از دریافت توپ از سرویس کشور عزیزمان ایران نخستین امتیاز بازی را از ان خود کرد.

بازی در میان تشویق پر شور هواداران ایرانی انجام می شد ولی سوت های ممتد تماشاگران در تمرکز بازیکنان باتجربه صربستان تاثیر زیادی نداشت و بازی تا امتیاز ۱۳ مساوی پیش رفت.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ جهانی والیبال برابر صربستان قهرمان دوره گذشته به میدان رفت و شکست خورد.

در ادامه تیم ملی صربستان با عملکرد بهتر در حمله و استفاده از خستگی مدافعان روی تور کشور عزیزمان ایران فاصله را به سه امتیاز زیاد کردن دادند و بازی ۱۶ بر ۱۳ شد.

شاگردان گربیچ در توپ های برگشتی کم اشتباه تر از بازیکنان کشور عزیزمان ایران ظاهر شدند و در برابر عدم تمرکز مهاجمان کشور عزیزمان ایران در تبدیل کردن توپ ها باعث زیاد کردن فاصله در ست اول شد. در حالی که سرمربی تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران همچنان اعتقادی به تعویض نداشت، صرب ها به خوبی از مهره های خود بهره می بردند.

در آخر صربستان ست را ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کرد.

ست دوم ۲۳-۲۵ صربستان

همانند ست قبل دو تیم بسیار جنگنده ظاهر شدند و در امتیازهای ابتدایی همه چیز برابر پیش می‌رفت.
با حضور سعید معروف در خط سرویس و قدرتمندتر شدن دفاع روی تور، بازیکنان کشور عزیزمان ایران چند امتیاز پیاپی گرفتند و نتیجه ۸ بر ۵ به سود کشور عزیزمان ایران عوض کردن یافت.

کم‌کم تمرکز بازیکنان صربستان به دنبال تشویق پر شور هواداران در سالن آزادی کم کردن پیدا کرد و همین کافی بود تا شاگردان کولاکوویچ بتوانند در یک بازی برتر فاصله سه امتیازی را حفظ کنند و بازی ۱۳ بر ۱۰ به سود کشور عزیزمان ایران در جریان بود.

صرب‌ها که کارشان در این ست به مسئله خورده بود با کمک سرویس‌های ریسکی توانستند به بازی برگردند و نتیجه را نیز ۱۶ بر ۱۵ در تایم استراحت فنی دوم به سود خود عوض کردن دهند.

با سرویس پرشی و هدف‌دار قائمی توپ به خوبی به پاسور صربستان نرسید و با پاس بلند او مهاجم صربستان توپ را به دستان سه مدافع کشور عزیزمان ایران کوبید و دو تیم در عدد ۱۸ به تساوی رسیدند.

شکست کشور عزیزمان ایران برابر صربستان/ لیگ جهانی والیبال

بازی در ست دوم بسیار حساس دنبال می‌شد. با اشتباه دریافت عقب کشور عزیزمان ایران توپ برگشتی از سرویس را مهاجم آماده صربستان تبدیل به امتیاز کرد و نتیجه ۲۱ بر ۱۹ شد.

سعید معروف با یک سرویس هدف‌دار یک امتیاز را جهت کشور عزیزمان ایران کسب کرد و اختلاف به حداقل رسید.

با وجود سرویس قدرتمند عبادی‌پور، صرب‌ها یک امتیاز دیگر را از منطقه چهار کسب کردند و امتیازات خود را به عدد ۲۴ رساندند و کشور عزیزمان ایران در عدد ۲۲ باقی ماند.

در آخر صربستان این ست را ۲۵ بر ۲۳ از ان خود کرد و در مجموع دو بر صفر پیش افتاد.

ست سوم ۲۵-۱۶ ایران

در این ست بازیکنان کشور عزیزمان ایران که چیزی جهت از دست دادن نداشتند با وجود خستگی از بازی پنج ست دیروز توانستند به لطف حامیت پرشور هواداران باری را بسیار خوب شروع کنند و امید ها را به دل ها بازگرداندند.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ جهانی والیبال برابر صربستان قهرمان دوره گذشته به میدان رفت و شکست خورد.

امتیاز اول ست با سماجت بازیکنان ما در دریافت و سپس یک دفاع قشنگ به دست آمد.

در ادامه توپ مهاجم پشت خط زن صربستان از منطقه یک زمین کشور عزیزمان ایران به بیرون رفت و اختلاف به عدد دو رسید. عباری پور هم با یک سرویس قدرتی از دریافت حریف امتیاز گرفت و نتیجه سه بر صفر شد.

اما شاگردان گربیچ دست بردار نبودند و با استفاده از چند اشتباه تیمی کشور عزیزمان ایران کار در عد ۳ به تسا وی رساندند.

بازی در ست سوم بسیار قشنگ دنبال می شد و کشور عزیزمان ایران با روی آوردن به سرویس های ریسکی و همچنین حمایت مهاجمان در هنگام حمله بازی را به سود خود عوض کردن داد و نتیجه ۸ بر ۴ شد.

با بحران ایجاد شده است در نزد بازیکنان تیم‌ قهرمان سال گذشته لیگ جهانی و هم چنین حمایت تماشاگران اختلاف به یک باره دو برابر شد و تابلوی امتیازاها نتیجه ۱۲ بر ۶ به سود کشور عزیزمان ایران را نشان می داد. بعد از این امتیاز بلافاصله گربیچ درخواست وقت استراحت کرد. امیر غفور دلاورانه اسپک می زد و دفاع روی تور حریف را می شکست.

تشویق های بی امان تماشاگران کار را جهت حریف سخت کرده بود و برخورد سرویس های بازیکنان صربستان با تور باعث شد نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود کشور عزیزمان ایران شود.

بازیکنان صربستان سرویس ها را یکی بعد از دیگری خراب می کردند و ایرانی ها هم که دیگر نبض بازی را در ست سوم در دست داشتند اختلاف را زیاد و زیاد کردند و نتیجه ۲۲ بر ۱۴ به سود کشور عزیزمان ایران شد.

ایران در آخر این ست را ۲۵ بر ۱۶ از آن خود کرد و امید های خود را جهت کشاندن بازی به ست پنجم زنده نگه داشت.

ست چهارم ۲۵- ۱۶ صربستان

صرب ها که متوجه شده است بودند در صورت عدم تمرکز در سالن آزادی با مسئله مواجه می شوند، ست را با قدرت شروع کردند و در همان ابتدا نتیجه سه بر صفر به سود صربستان پیگیری شد.

تیم با تجربه صربستان که به دنبال تمام‌ کردن کار و کسب سه امتیاز بازی بود علاوه بر این که اجازه کم کردن اختلاف را به بازیکنان کشور عزیزمان ایران نمی دادند با عملکرد بهتر در توپ های برگشتی و استفاده از خستگی ایران، نتیجه را ۸ بر ۲ به سود خود عوض کردن دادند.

خستگی بازی دیروز برابر بلژیک در نوع بازی بازیکنان کشور عزیزمان ایران به وضوح دیده می شد و همین کافی بود تا قهرمان سال گذشته لیگ جهانی اختلاف را زیاد کند و نتیجه ۱۲ بر ۴ شد.

حتی تعویض های کولاکوویچ نیز تاثیری بر روند بازی نگذاشت و حریف که بسیار مسلط تر بازی می کرد در وقت استراحت فنی دوم اختلاف را دو برابر کرد و حساب کار ۱۶ بر ۸ شد.

بازیکنان کشور عزیزمان ایران با وجود تشویق های کر کننده هواداران توان جبران امتیازات از دست رفته را نداشتند و همچنان بازی ۲۰ بر ۱۱ به سود صربستان پیش می رفت. همین فاصله امتیازی باعش شد تا کولاکوویچ در خواست وقت استراحت کند.

ایران ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به صربستان باخت و در مجموع این بازی را با نتیجه ۳ بر یک به صربستان واگذار کرد.

ست های این بازی با نتیجه های ۲۰ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۶ به آخر رسید.

دو تیم کشور عزیزمان ایران و صربستان با احتساب بازی امروز تاکنون ۵ برابر به مصاف هم رفته اند که سهم صرب ها سه برد و سهم کشور عزیزمان ایران دو پیروزی بوده است.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران هم اکنون با دو برد و سه باخت از پنج بازی، پنج امتیازی باقی ماند و تیم ملی صربستان نیز با چهار پیروزی و یک باخت و کسب دوازده امتیاز هم چنان از شانس های مهم افزایش به دور بعد است.

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در بازی آخر خود در پایتخت کشور عزیزمان ایران فردا(یک شنبه) به مصاف آرژانتین و شاگردان خولیو ولاسکو می رود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir

شکست کشور عزیزمان ایران برابر صربستان/ لیگ جهانی والیبال

واژه های کلیدی: لیگ جهانی والیبال | تیم ملی والیبال | فرهاد قائمی | سعید معروف | لیگ جهانی | صربستان | بازیکنان | ایرانی | والیبال | ایران | اختلاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *