خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

باخت کشور عزیزمان ایران در برابر آمریکا/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در لیگ جهانی والیبال با نتیجه سه بر صفر مغلوب آمریکا شد.

باخت کشور عزیزمان ایران در برابر آمریکا/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در لیگ جهانی والیبال با نتیجه سه بر صفر مغلوب آمریکا شد.

باخت کشور عزیزمان ایران به آمریکا در لیگ جهانی والیبال

هفته سوم دور مقدماتی مسابقه های لیگ جهانی والیبال، پنجشنبه شب در کشور لهستان شروع شد و تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود، از ساعت 19:55 به مصاف تیم قدرتمند آمریکا رفته هست. دیداری که با توجه به جایگاه نه چندان مطمئن دو تیم، نقش تعیین کننده ای در روند صعودشان به دور نهایی بازی ها خواهد داشت.

عبارات مهم : لیگ جهانی والیبال – میلاد عبادی پور

ست اول: کشور عزیزمان ایران 17- 25 آمریکا

باخت کشور عزیزمان ایران در برابر آمریکا/ لیگ جهانی والیبال

ایران مسابقه را با ترکیب معروف، غفور، موسوی، عبادی پور، قائمی و مرندی شروع کرد و در ابتدا توانست پا به پای آمریکا تا وقت استراحت فنی اول پیش رود. ولی در حالی که مسابقه با نتیجه 8-7 به سود آمریکایی ها در جریان بود، عملکرد خوب آن ها در دفاع روی تور و البته سرویس های پر قدرتی که به سمت زمین کشور عزیزمان ایران می زدند، باعث شد تا آمریکایی ها وقت استراحت فنی دوم را با نتیجه 16-13 مال خود کنند و اختلافی سه امتیازی را به وجود بیاورند. عدم دریافت خوب توپ ها در زمین کشور عزیزمان ایران باعث می شد تا وقت بازیسازی در اختیار سعید معروف قرار نگیرد تا کشور عزیزمان ایران در حملات حرف زیادی جهت گفتن نداشته باشد. درنهایت بازی ضعیف کشور عزیزمان ایران در ست اول کاری کرد که آمریکایی ها با نتیجه 25-17 ست اول را مال خود کنند.

ست دوم: کشور عزیزمان ایران 22-25 آمریکا

همانند ست اول هر دو تیم مسابقه را هم پای یکدیگر شروع کردند. ولی آبشار های کم دقت امیر غفور که یکی بعد از دیگری به اوت میرفت، کاری کرد تا باز هم آمریکایی ها پیش بیفتند. به گونه ای که وقت استراحت فنی اول را کشور عزیزمان ایران با نتیجه 8-5 واگذار کرد. در ادامه شاگردان کولاکویچ توانستند با اتکا به حملات سریع در حمله و البته ضربات پر قدرت فرهاد قائمی آب از هوا رفته را به هوا بازگردانند و بازی را در امتیاز 16 به تساوی بکشند.
در ادامه ست آمریکایی ها با دل بستن به دفاع های اسمیت و سرویس های فوق العاده ساندر، توانستند بار دیگر از امتیاز 20 به بعد از کشور عزیزمان ایران پیشی بگیرند. دریافت های خوب شوجی هنگام سرویس های ایران، وقت امتیاز گیری در این قسمت را از سرمه ای پوشان تیم ملی سلب کرده بود و حتی سرویس های قدرتی قائمی و عبادی پور هم کار ساز نبود تا در نهایت ست دوم هم با برتری 25-22 به سود یانکی ها آخر یابد.

ست سوم: کشور عزیزمان ایران 28 -30 آمریکا

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در لیگ جهانی والیبال با نتیجه سه بر صفر مغلوب آمریکا شد.

در این ست آمریکا ها همانند دو ست قبل شروع بهتری داشت و از همان ابتدا توانست از کشور عزیزمان ایران جلو بیفتد ولی بعد از وقت استراحت فنی اول، بازیکنان کولاکویچ به بازی برگشتند و توانستند در امتیاز 12 کار را برابر آمریکا به تساوی بکشند. ضعف آمریکایی ها در دریافت سرویس ها، کاری کرد تا میلاد عبادی پور بتواند چندین امتیاز جهت کشور عزیزمان ایران کسب کند. ضمن اینکه اضافه شدن مجتبی میرزاجانپور به ترکیب تیم ملی، سرعت را در خط حمله کشور عزیزمان ایران زیاد کردن داد و کمک کرد تا کشور عزیزمان ایران با اختلاف از آمریکا پیش بیفتد. حمله آمریکایی ها با محوریت پچ و ساندر در این ست به جایی نرسید تا کشور عزیزمان ایران با اتکا به چند عوض کردن و تعویض، با نتیجه 24-21 از حریف پیش بیفتد ولی سرویس های ویرانگر اسمیت به نحوه عجیبی بازی را 24-24 کرد تا بازی همچنان ادامه پیدا کند. حساسیت بالای مسابقه و قدرت دو تیم اجازه نمیداد تا بازی در ست سوم به آخر برسد و دو تیم پا به پای هم امتیاز کسب می کردند. در نهایت شاگردان جان اسپرا توانستند با نتیجه 30-28 کشور عزیزمان ایران را ببرند و مسابقه را به نتیجه سه بر صفر به نفع خود به آخر برسانند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: لیگ جهانی والیبال | میلاد عبادی پور | تیم ملی والیبال | فرهاد قائمی | سعید معروف | استراحت | آمریکایی | مسابقه | دریافت | آمریکا | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *