خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قوچان‌نژاد جانشين آزمون در خط حمله تيم ملی ايران

سردار آزمون مصدوم شده است است و رضا قوچان نژاد جانشین وی در  دیدار کشور عزیزمان ایران و کره جنوبی خواهد بود.  

قوچان‌نژاد جانشين آزمون در خط حمله تيم ملی ايران

سردار آزمون مصدوم شده است است و رضا قوچان نژاد جانشین وی در دیدار کشور عزیزمان ایران و کره جنوبی خواهد بود.

قوچان‌نژاد جانشين آزمون در خط حمله تيم ملی ايران

قوچان نژاد جانشين آزمون در خط حمله تيم ملی ايران

زننده هر دو گل کشور عزیزمان ایران در دو بازی گذشته با كره جنوبی به علت محرومیت و البته مصدومیت وقت حضور در جمع ملی پوشان را از دست داد تا غیبت سردار آزمون به یكی از سوژه های جالب رسانه های كره در روزهای منتهی به دیدار فوت و زندگی دو تیم در روز نهم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تبدیل شود.

عبارات مهم : رضا قوچان نژاد – سردار آزمون
كره ای ها در عین حال كه از غیبت این ستاره مشهور حاضر در لیگ برتر روسیه به عنوان خوش شانسی نام می برند، به همان اندازه هم از غیبت سردار ابراز نگرانی می كنند چون جانشین آزمون را مهاجمی خطرناك تر و در عین حال كابوس وارتر جهت كره معرفی کرده و از بازگشت رضا قوچان نژاد به تركیب مهم کشور عزیزمان ایران خبر دادند.

سایت Hankok Daily در گزارشی اطراف تغییرات کشور عزیزمان ایران نسبت به آخرین سفری كه به كره جنوبی داشت، نوشت: «كارلوس كی روش مدعی شده است تیم فعلی از تمام تیم های قبلی کشور عزیزمان ایران كه برابر كره به میدان رفته، نیرومند تر و تاكتیك پذیرتر هست. ادعایی كه با نگاهی به فهرست نفرات این تیم، كاملاً درست نشان می دهد چون کشور عزیزمان ایران با كلكسیونی از بازیكنان جوان و مستعد بی جهت به تیم اول قاره آسیا تبدیل نشده هست. شاید اگر هر تیم دیگری بود و می دید مهاجم و گلزن اول را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد، با نگرانی به آن نگاه می كرد ولی حتی غیبت سردار آزمون، عالی ترین گلزن کشور عزیزمان ایران هم كی روش را دلواپس نكرده چون او جهت پركردن جای خالی این بازیكن گزینه ای در اختیار دارد كه نام او جهت كره ای ها یادآور خاطرات تلخ و كابوس آور اولسان در دور مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل هست. مهاجمی كه با گل خود روی اشتباه مدافع كره باعث شد كی روش با مشت های گره كرده جنگ های روانی را از چوی كانگ هی و شاگردانش ببرد و به عنوان تیم اول به برزیل برسد».

رسانه های كره در حالی از بازگشت گوچی به تركیب مهم کشور عزیزمان ایران به عنوان تك مهاجم در بازی عصر فردا نام می برند كه این بازیكن در چهار سال بعد از جام جهانی 2014 برزیل به گزینش دوم كی روش پرتغالی در خط حمله کشور عزیزمان ایران تبدیل شد و همواره به عنوان مهاجم جانشین به میدان رفت. ستاره این روزهای هیرنوین هلند كه در میان طرفداران كره ای چندان محبوبیتی ندارد و هر گاه نام او به میان می آید، خاطرات تلخی جهت آنها تداعی می شود، دوباره به كابوسی عجیب جهت طرفداران كره تبدیل شده است است چون با انگیزه ای كه او جهت پركردن جای خالی سردار و تكرار درخشش چهار سال قبل دارد، هیچ بعید نیست دوباره شاهد گلزنی های او در سئول باشیم. نكته ای كه نویسنده Hankok Daily به آن اشاره و به مدافعان كره جهت مهار او هشدار داد. «رضا قوچان نژاد ملقب به گوچی در لیگ هلند درخشان ظاهر شد و فصل قبل با 19 گل توانست رتبه سوم برترین گلزنان را به خود تخصیص داده شده است بدهد. او در نهایت آمادگی حالا گزینش اول كی روش جهت خط حمله است و غفلت از او می تواند تاوان سنگینی جهت كره داشته باشد از همین رو شین تائه یونگ و مدافعان تیم باید حسابی مراقب او باشند».

در بخش نهایی گزارش سایت Hankok Daily آمده است: سرمربی پرتغالی کشور عزیزمان ایران علاوه بر قوچان نژاد بازیكنان دیگری نیز در خط حمله خود دارد كه می توانند میزبان را سورپرایز كنند از جمله كریم انصاری فرد مهاجم المپیاكوس، مهدی طارمی یكی از عالی ترین گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس و حتی سامان قدوس ملی پوش تازه فوتبال کشور عزیزمان ایران و بازیكنی دوملیتی از سوئد كه جهت نخستین بار پیراهن تیم ملی را در سئول برتن خواهد كرد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabarvarzeshi.com

واژه های کلیدی: رضا قوچان نژاد | سردار آزمون | کره جنوبی | جام جهانی | قوچان نژاد | ایرانی | تبدیل | برزیل | ایران | بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *