خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شاید فرهاد دستیار شود!, فرهاد مجیدی به کشور عزیزمان ایران آمد

براساس خبرهای انتشار یافته فرهاد مجیدی شب گذشته به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده است و شاید به عنوان دستیار تازه وینفرد شفر معرفی شود!

شاید فرهاد دستیار شود!, فرهاد مجیدی به کشور عزیزمان ایران آمد

براساس خبرهای انتشار یافته فرهاد مجیدی شب گذشته به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده است و شاید به عنوان دستیار تازه وینفرد شفر معرفی شود!

همکاری مجیدی و مربی آلمانی در استقلال جدی تر شد

تمام آن هایی که به خاطر دارند فرهاد مجیدی گفته بود هنگامی که به استقلال برمی گردد که دستیار یک سرمربی بزرگ خارجی شود، این روزها فرهاد را گزینه مهم همکاری با وینفرد شفر می دانند و توقع دارند مجیدی را روی نیمکت استقلال ببینند.

این توقع با توجه به سابقه همکاری شفر و فرهاد در لیگ امارات، زیاد هم شده است هست. شاید اگر به جای شفر، یک مربی خارجی دیگر به استقلال می آمد که آشنایی قبلی با مجیدی نداشت، الان نام فرهاد هم مثل داریوش یزدانی، سیروس دین محمدی، سهراب بختیاری زاده، فریدون زندی، محمد تقوی و… فقط در حد یک گزینه احتمالی مطرح بود ولی سابقه آشنایی و همکاری مرد آلمانی با مجیدی و حرفی که شفر در کنفرانس اولش زد «مجیدی می خواهد دستیارم باشد» احتمال همکاری طرفین را از حد گمانه زنی فراتر برده هست. صبح دیروز هم جهت استقلالی ها با شایعه گزینش فرهاد به عنوان مربی تازه استقلال شروع شد، شایعه ای که منشأ پیدایش آن، خبر دیگری بود، خبری که به اشتباه بازتاب پیدا کرد.

شاید فرهاد دستیار شود!, فرهاد مجیدی به کشور عزیزمان ایران آمد

اصل خبر این بود که وینفرد آنتوان شفر، سرمربی آلمانی استقلال نام فرهاد مجیدی را به عنوان دستیار پیشنهادی اش به کلوب داده هست. شفر که می داند استقلالی ها از قبل با میک مک درموت قرارداد دارند، دنبال اضافه کردن یک مربی ایرانی و یک مربی آلمانی به کادر فنی استقلال هست. کلوب هنوز مجوز اضافه کردن مربی خارجی را به او نداده و گزینه هایی مثل بیژن طاهری، محمد نوازی و… را هم به عنوان مربیان ایرانی به شفر معرفی کرده ولی گویا وینفرد شفر گفته چون با فوتبال کشور عزیزمان ایران و مربیان ایرانی آشنایی کامل ندارد، ترجیح می دهد با یکی مثل فرهاد مجیدی که قبلاً شاگردش بوده و یکدیگر را به شکل تقریبی و نسبی می شناسند، کار کند.

اما در استقلال کم نیستند کسانی که دوست ندارند فرهاد مجیدی به مجموعه آبی بیاید. از یک سو این شایعه که مجیدی منتظر است افتخاری از استقلال برود و بعد به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیاید، باعث شده است مدیرعامل فعلی چندان راغب به همکاری با فرهاد نباشد و از سوی دیگر، شایعاتی هم اطراف مخالفت یک بازیکن بانفوذ با حضور مجیدی و همچنین دلخوری های فرهاد از همین بازیکن بانفوذ به گوش می رسد و اغلب نزدیکان استقلال از کنار هم چیدن این شایعات به این فرضیه می رسند که فرهاد صبر می کند افتخاری برود و شفر آن بازیکن بانفوذ را کنار بگذارد و بعد به استقلال بیاید.

اما در این میان شنیدن یک خبر تازه، معادلات و احتمالات را جابه جا می کند… این که فرهاد مجیدی به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده هست. فرهاد آخرین ساعات سه شنبه شب این پرسش که آیا قرار است دستیار شفر باشد را بی پاسخ گذاشت و در عوض به گفتن این جمله بسنده کرده که پنج شنبه در پایتخت کشور عزیزمان ایران هستم.

در نگاه اول، شاید این یک سفر عادی باشد ولی همین که فرزاد مجیدی برادر فرهاد نقل قول منتسب به او، مبنی بر این که حضور فرهاد در استقلال صحت ندارد را تکذیب کرده، نشان می دهد سفر فرهاد به تهران، بی ارتباط با ملاقاتش با وینفرد شفر نیست.

براساس خبرهای انتشار یافته فرهاد مجیدی شب گذشته به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده است و شاید به عنوان دستیار تازه وینفرد شفر معرفی شود!

فرهاد مجیدی گزینه همکاری با شفر هست، با وجود تمام انتقاداتی که نسبت به مدیریت سیدرضا افتخاری در استقلال داشت. البته فرهاد پیش از این هم، بارها با کسانی که منتقدشان بود، کار کرده و افتخاری هم خوب می داند جهت عبور از این بحران و مواجه نشدن با خشم سکوها به یکی مثل فرهاد نیاز دارد. نیاز به گفتن نیست که «حیا کن، رها کن» بعدی دامن شفر را نمی گیرد و بعد از از بین بردن منصوریان، تمام اعتراض های احتمالی بعدی متوجه افتخاری خواهد بود و تنها یک برگ برنده مثل فرهاد مجیدی می تواند جلوی شعارها را بگیرد. فعلاً باید منتظر ورود فرهاد بود. آیا فرهاد بعد از ورود به پایتخت کشور عزیزمان ایران و ملاقات با وینفرد شفر، راضی به مذاکره با مدیران باشگاه استقلال هم می شود؟

عبارات مهم : فرهاد مجیدی – مرد آلمانی

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: فرهاد مجیدی | مرد آلمانی | استقلال | بازیکن | ایرانی | افتخاری | استقلال | خارجی | ایران | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *