خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فاجعه تازه در راه فوتبال کشور عزیزمان ایران بخاطر گاف مدیران استقلال!!

تصمیم مدیران عصبانی AFC از واکنش‌ها استقلالی‌ها به خاطر ارائه گزارش غیر واقعی، می‌تواند زمینه‌ساز فاجعه‌ای نابخشودنی و تازه در فوتبال کشور عزیزمان ایران باشد.

فاجعه تازه در راه فوتبال کشور عزیزمان ایران بخاطر گاف مدیران استقلال!!

تصمیم مدیران عصبانی AFC از واکنش‌ها استقلالی ها به خاطر ارائه گزارش غیر واقعی، می تواند زمینه ساز فاجعه ای نابخشودنی و تازه در فوتبال کشور عزیزمان ایران باشد.

فوتبال کشور عزیزمان ایران تحت کنترل شدید AFC

پرونده شکایت آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی از باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ممکن است کار دست این کلوب بدهد و تبعات بد و سنگینی به همراه خود داشته باشد.
هرچند اخیرا مدیران تیم بحران زده استقلال در مصاحبه های خود تاکید کرده اند مسئله پرونده تیموریان و رضایی را با پرداخت حق وحقوق آنها حل کردند ولی منابع موثق خبری به خبرنگار میزان اطلاع دادند احتمال اینکه AFC تصمیم بگیرد تحقیقاتی گسترده از اسناد و مدارک و گزارش های ارائه شده است از سوی این کلوب انجام بدهد زیاد است!

ماجرا از این قرار است که در جریان شکایت رضایی و تیموریان به نهاد حاکم بر فوتبال آسیا، AFC در مرحله اول نامه نگاری خود عنوان شکایت این دو بازیکن و عدم پرداخت حقوق آنها را با استقلال در میان می گذارد. در همان مقطع گویا استقلال در تصویر العمل اولیه هرگونه بدهی به این دو بازیکن را رد می کند ولی با سخت گیری وکلای تیموریان و رضایی، مسوولان AFC شرح قرارداد دو بازیکن ایرانی را بررسی می کنند و سپس از مدیران باشگاه استقلال می خواهند اگر مدرکی دال بر تسویه حساب کامل با این دو فوتبالیست مشهور دارند ارائه دهند.

فاجعه تازه در راه فوتبال کشور عزیزمان ایران بخاطر گاف مدیران استقلال!!

در این میان کنفدراسیون فوتبال آسیا هنگامی که متوجه می شود که ادعای دو بازیکن ایرانی کاملا درست بوده عملا با استناد به مفاد قانون استقلال را مجبور با پرداخت بدهی اش به رضایی و تیموریان می کند. به همین ترتیب مشورت هایی با وکلای تیموریان و رضایی انجام می شود و در نهایت کلوب استقلال مجبور می شود که پول آنها را پرداخت کند.

بعد از این کار روابط بین الملل استقلال و وکلای حقوقی کلوب فیش واریزی و اسناد تسویه حساب با شاکیان داخلی خود در شرایطی به AFC ارسال می کنند که در ابتدا هرگونه بدهی به کاوه و آندو را تکذیب کرده بودند! همین واکنش‌ها البته باعث شک مسئولان مربوطه کنفدراسیون فوتبال آسیا به پشت پرده فعالیت های کلوب استقلال شده است است.

مسئله دلواپس کننده ولی جایی است که اخیرا در حاشیه اجلاسی که در کوالالامپور به وسیله AFC برگزار شده، مسئولان این نهاد عملا به تیم مدیریتی کشور عزیزمان ایران نسبت به واکنش‌ها مدیران کلوب انتقادی جدی و با صراحت استقلال را متهم به کتمان حقایق کرده اند!

مدیران AFC حتی به نمایندگان کشور عزیزمان ایران تاکید کرده اند حتما این عنوان را به جدیت بررسی و پیگیری خواهند کرد و در صورت لزوم حتی از کمیته انضباطی نهاد حاکم بر فوتبال آسیا هم کمک خواهند گرفت تا تحقیقاتی گسترده راجع به راستی شرایط و مدارک ارائه شده است از سوی استقلال در زمینه های متفاوت صورت بگیرد.

تصمیم مدیران عصبانی AFC از واکنش‌ها استقلالی‌ها به خاطر ارائه گزارش غیر واقعی، می‌تواند زمینه‌ساز فاجعه‌ای نابخشودنی و تازه در فوتبال کشور عزیزمان ایران باشد.

با توجه به اتفاقی که سال گذشته جهت کلوب استقلال افتاد و آنها از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند، تکرار یک گاف دیپلماسی مدیریتی به هیچ عنوان جهت طرفداران تیم استقلال قابل توجیه نخواهد بود!

از روز گذشته هم انتشار خبر محرومیت مهدی طارمی و کلوب پرسبولیس فوتبال کشور عزیزمان ایران را با شوک روبرو کرده است! به همین ترتیب با توجه به تسویه حساب با رضایی و تیموریان بعید به نظر می رسد که مدیران کلوب استقلال احساس نگرانی جهت آینده داشته باشند ولی ترساندن رسمی مدیران رده بالای AFC در صحبت با مدیران ایرانی در مالزی، قطعا ممکن است تبعات بدی جهت استقلال به همراه بیاورد! آیا که همه می دانند استقلالی ها و سایر کلوب های ایرانی جهت اینکه بتوانند مجوز حرفه ای بگیرند، اسناد و مدارک و گزارش مالی نادرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده اند تا از لیگ قهرمانان هم از بین بردن نشوند!

در چنین شرایطی تصمیم مدیران عصبانی AFC از واکنش‌ها استقلالی ها به خاطر ارائه گزارش غیر واقعی، می تواند زمینه ساز فاجعه ای نابخشودنی و تازه در فوتبال کشور عزیزمان ایران باشد! حتی اگر استقلالی ها از اساس بخواهند فعل و انفعالاتی که به آن اشاره شد رد یا تکذیب کنند.

عبارات مهم : کنفدراسیون آسیا – تسویه حساب

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mizannline.ir

واژه های کلیدی: کنفدراسیون آسیا | تسویه حساب | فوتبالیست | استقلال | فوتبال | بازیکن | ایرانی | استقلال | رضایی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *