خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

علی کریمی و پرسپولیس در نبردی نابرابر!

علی کریمی باید در نخستین تجربه مربی گری اش به دیدار پرسپولیسی برود که این روزها حسابی آماده است.  

علی کریمی و پرسپولیس در نبردی نابرابر!

علی کریمی باید در نخستین تجربه مربی گری اش به دیدار پرسپولیسی برود که این روزها حسابی آماده است.

علی کریمی و پرسپولیس در نبردی نابرابر!

بدشانسی علی کریمی در برابر پرسپولیس

این که بعد از جار و جنجال یک ماهه فوتبال ما مبنی بر دیدار دوستانه استقلال و پرسپولیس در شهر بیله فلد المان ، آخر کار به کجا می انجامد علیرغم بیانات پرسپولیسی ها که از این بازی کنار کشیده اند و ان را لغو شده است میپندارند ، به نظر میرسد هنوز بطور رسمی این بازی منتفی نشده و حتی بلیط فروشی اینترنتی ان نیز اغاز شده است است !

به هر تقدیر چه این بازی برگزار شود و چه نشود ، سوپر جام فوتبال کشور عزیزمان ایران بنا است 30 تیر (در صورت لغو دربی) و یا 5 مرداد (پس از انجام دربی) ان هم بین دو تیمی که در شرایط فعلی اصلا برابر نیستند و میتواند بیان گر بدشانسی جادوگر فوتبال کشور عزیزمان ایران یعنی علی کریمی باشد، کسی که میخواهد جهت نخستین بار سرمربی گری را تجربه کند و در راس کادر فنی تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به مصاف رقبایش در لیگ هفدهم و البته پیش از ان در سوپر جام با پرسپولیس برود .

علی کریمی که در دوران بازیگری اش در میدان و با حرکات تکنیکی خود همه را مقهور و حیرت زده میکرد و به وسیله دوستدارانش به جادوگر لقب گرفت حالا او میخواهد ازروی نیمکت توانمندی های فنی اش را به شاگردانش انتقال یافته کند ، ولی ایا در شرایط فعلی که تیم نفت با کلی بدهی به بازیکنان و اعضا کادر فنی قدیمی و تازه در بدترین شرایط واقع شده است است و تمریناتشان را دیر اغاز کرده میتواند در نخستین گام به مصاف پرسپولیسی برود که از عالی ترین های فوتبال بهره میبرد و حداقل در مقطع فعلی با مشکلی روبرو نیست.

ایا این از اقبال بد کریمی نیست که باید در راس چنین تیم پر حاشیه ای به دیدار تیمی برود که عالی ترین سال های عمرش را در آن سپری کرده و حالا باید به عنوان رقیب در برابرش بایستد ؟

علی کریمی باید در نخستین تجربه مربی گری اش به دیدار پرسپولیسی برود که این روزها حسابی آماده است.  

در این مقطع کریمی باید هرچه در چنته دارد رو کند ، البته این توصیه ، مستلزم ان است که بازیکنانش به لحاظ فنی و بدنی و مهم تر روانی در شرایط آرمانی باشند که به اعتقاد نگارنده چنین نیست با این تفاسیر دیدار سوپر جام جهت کریمی میتواند نخستین خاطره بد و فراموش نشدنی او در اغاز دنیای مربی گری اش باشد!

اما فراموش نکنیم که جادوگر دنیای بازیگری فوتبال ما این توان را دارد تا در دنیای مربیان نیز همه را شگفت زده سازد بنابراین اگر او امد و برابر پرسپولیس و در این دیدار نابرابر شاگردانش را به عالی ترین شکل ممکن روانه میدان و هدایت کرد ، اصلا جای تعجب ندارد ولی ایا او میتواند در نخستین گام و در نبرد با استادش یعنی برانکویی که سال ها پیش در تیم ملی شاگردش بوده به موفقیت برسد ؟

این بازی با هر نتیجه ای که به اتمام برسد نمیتواند عیار مربی گری کریمی را نشان دهد ، آیا که او تیمی را در اختیار دارد که هیچ شباهتی به فینالست سوپر جام و حتی قهرمان جام حذفی که موفق شد تراکتورسازی پر قدرت را شکست دهد ندارد و این یعنی این که علی کریمی در تنگنایی قرار گرفته که خروج از ان فقط از عهده جادوگرانی مثل او بر میاید همین و بس !

عبارات مهم : دنیای بازیگری – پرسپولیس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ/غلامرضا بادکوبه
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ

واژه های کلیدی: دنیای بازیگری | پرسپولیس | علی کریمی | پرسپولیس | جادوگران | فوتبال | جادوگر | میتواند | بدشانسی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *