خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از آن مجری تلویزیون می ترسند و باج می دهند!/ صحبت ها انتقادی امیر قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد در هفته‌های اخیر ظلم زیادی به این تیم شده است است.

از آن مجری تلویزیون می ترسند و باج می دهند!/ صحبت ها انتقادی امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اعتقاد دارد در هفته های اخیر ظلم زیادی به این تیم شده است است.

صحبت ها انتقادی امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب آن – استقلال خوزستان، اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، ابتدا می خواهم دو مسئله را بگویم. من از آقای اصفهانیان که ارادت خاصی هم به او دارم، یک سؤال می پرسم. من حدود 30 سال است که او را می شناسم. ایشان از همان وقت یکی از نفرات حاضر در جامعه فوتبال بود. متأسفانه ظلم زیادی به تیم ذوب آهن شده است است که باید پاسخگو باشند.

گناه ذوب آهن این است که فصل گذشته تیم اخلاق شده!

از آن مجری تلویزیون می ترسند و باج می دهند!/ صحبت ها انتقادی امیر قلعه نویی

وی افزود: یک موقع غلط های داوری داریم و یک موقع ظلم. آقای فغانی در بازی ذوب آهن – سپاهان غلط های بزرگی مرتکب شد، ولی در بازی بعدش یک بازی پخش زنده به عنوان هدیه به او دادند. آقای ملکی هم داور بازی ما برابر فجرسپاسی بود که ممکن است همان قضیه فغانی جهت او هم پیش بیاید و یک بازی پخش زنده به عنوان هدیه به او بدهند. گناه ذوب آهن این است که سال گذشته تیم اخلاق شده! استنباط مردها این است که هنگامی که تیم ذوب آهن تیم اخلاق شده، هیچ حرفی جهت احقاق حق مان نمی زنیم.

عبارات مهم : سرمربی تیم ذوب آهن – برنامه ریزی

اگر مسئله مردها با ذوب آهن من هستم، بگویند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: این مردها طرف قضیه ارزش هم من هستم که اگر من سرمربی این تیم نبودم، شرایط الان جور دیگری برایش رقم می خورد. اگر این غلط های داوری در هر تیمی غیر از ذوب آهن بود، در یک برنامه ورزشی بالای 20 دقیقه برایش برنامه می گذاشتند. آقای ملکی، داور دیدار ما برابر فجرسپاسی بود که اشتباهاتی داشت، ولی به اشتباهات او پرداخته نشد. یک تیم مربیان، بازیکنان، مدیران و هوادارانش از شدت ناراحتی سکته می کنند، ولی آقای ملکی، داور مسابقه خندان از زمین بیرون می رود. با آقای اصفهانیان صحبت کردم، چون او فرد سالمی هست. این ظلمی که در حق ما شد، امیدوارم جهت دیگر تیم ها نشود. ما دنبال حق مان هستیم. در دیدار برابر گسترش فولاد، شریفات اخراج شد که کارت زرد اول او اشتباه بود. در بازی با سپاهان و فجر، به فوتبال ذوب آهن ظلم شد. اگر مسئله من هستم، بگویید، ولی امیدوارم زیاد از این تیم ذوب آهن که تیم اخلاق هست، ضربه نخورد. هر کس، چه مدیر جمهور باشد و چه فرد عادی، هنگامی که از چراغ قرمز عبور می کند، اشتباه کرده هست. آقای فغانی بازی ما را سوت زد و پاداش گرفت، ملکی هم حتماً می گیرد. باید یک مساواتی بین ایشان و آقای ملکی باشد که هیچ کس ناراحت نشود!

آشکار نیست چه کسانی این سناریو را برنامه ریزی می کنند

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد در هفته‌های اخیر ظلم زیادی به این تیم شده است است.

وی در ادامه یادآور شد: آقای حاج ملک اشتباه کرد و چند هفته محروم شد. غلط های حاج ملک را فغانی و ملکی هم تکرار کردند، ولی چه شد؟! آیا باید با ذوب آهنی که تیم اخلاق هست، این طور برخورد می شود؟! داور دیدار ذوب آهن محروم نمی شود، چون طرف قضیه من هستم. ممکن است یک طرف ضربه ها من باشم. آقای اصفهانیان باید پیگیری کند. اینکه چه کسانی که این سناریو و برنامه را برنامه ریزی می کنند، آشکار نیست، ولی واقعاً ظلم فراوانی به تیم ذوب آهن شده است است.

«ما پرسشها خاص خودمان را داریم»، وی با بیان این جمله یادآور شد: از روی صورت اسماعیلی فر رد شدند، ولی در برنامه ای که من راجع به آن صحبت می کنم، در مورد آن صحنه صحبتی نشد. بازیکن فجر از روی صورت اسماعیلی فر رد شده، داور در دو متری هست، نه اشتباه می گیرد، نه آن برنامه نشانش می دهد. ما او را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

یک بازیکن افغانستانی می تواند در لیگ ما بازی کند ولی بازیکن برزیلی نه

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد آخرین اوضاع کی روش سوارز که نمی تواند جهت تیمش بازی کند، تصریح کرد: اگر من نبودم، چند هفته پیش او هم بازی می کرد. بازیکن اشتباه نکرده، ولی جلوی بازی اش را گرفتند. یک بازیکن افغانستانی می تواند در لیگ ما بازی کند، ولی برزیلی نه. چرا؟ چون آقایانی که این قانون را گذاشتند، اطلاعات ندارند. اینها نمی دانند که برزیل چند لیگ دارد و چون اقتصادشان روی فوتبال هست، با ترانسفر و جابه جا کردن بازیکن درآمدزایی می کنند. این قانون غیرکارشناسی هست، ولی شاید مسئله من بودم. اگر مسئله من هستم، بگویید تا بروم. این بازیکن تا حدی به ذوب آهن علاقه دارد که به مدیربرنامه هایش گفته می خواهم در اینجا بمانم تا مشکلم حل شود و بازی کنم.

می خواهیم با شکست استقلال خوزستان ظلم جام حذفی را فراموش کنیم

قلعه نویی با اشاره به دیدار ذوب آهن – استقلال خوزستان که فردا برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برابر تیمی بازی می کنیم که تفکر مربی اش فوتبال بازی کردن هست. امیدوارم بازی خوبی باشد. استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و روند حرکتی ارزش هم این را نشان داده هست. بازی مشکل داریم. بعد از ظلمی که در جام حذفی به تیم ما شد و بازیکنان ما ناراحت هستند، هم قسم شدیم که استقلال خوزستان را ببریم. بخشی از آن پرسشها هم مربوط به خودمان بود که از وقت های مان استفاده نکردیم. امیدواریم سه امتیاز بازی را بگیریم تا هم ظلم جام حذفی را فراموش کنیم و هم لیگ را قدرتمند ادامه بدهیم.

از آن مجری تلویزیون می ترسند و باج می دهند!/ صحبت ها انتقادی امیر قلعه نویی

کی روش در تیمی غیر از ذوب آهن بود حتماً بازی می کرد

«اگر من در این تیم نبودم، بازیکن برزیلی مان حتماً جهت ذوب آهن بازی می کرد»، وی با بیان این جمله بار دیگر نسبت به پرسشها موجود معترض شد و ادامه داد: مسئله ذوب آهن این است که من سرمربی این تیم هستم. یک نامه از کمیته تعیین اوضاع قبل از اینکه به ذوب آهن برسد، سه روز سریعتر به آن برنامه رفته بود. این خیلی جهت ما جالب است که نامه کمیته تعیین اوضاع قبل از رسیدن به کلوب به آن برنامه می رود. ما در مورد کی روش منتظر رأی کمیته انضباطی هستیم. کلوب استعلام کرده تا اوضاع او را مشخص کند. موضع ما این است که فلان بازیکن، بازیکن خوبی است و آیا آن توپ را به بیرون زد، ولی هنگامی که خوب هست، او را نشان نمی دهد. در آن برنامه به چیزهای خوب توجه نمی شود، ولی همین یک مورد را بزرگ جلوه می دهند. اگر من سرمربی ذوب آهن نبودم، آن برنامه نه این «شو» را راه می انداخت، نه اینقدر این عنوان را طول می داد. اگر این ظلم ها به هر کس یا تیم دیگری می شد، 10 دقیقه وقت می گذاشتند، نه 10 ثانیه. امیدواریم به این پرسشها داوری پیگیری شود، ولی مطمئنم که نمی شود. آن هم علت دارد. دلیلش هم این است که طرف ارزش من هستم.

امسال مبلغی به بازیکنان ذوب آهن پرداخت نشده است

سرمربی ذوب آهن در مورد مقدار دریافتی بازیکنانش در فصل جاری گفت: بازیکنان ما هنوز قراردادشان را دریافت نکردند. آنها از سال گذشته تسویه حساب کردند، ولی امسال مبلغی به بازیکنان پرداخت نشده، نه بازیکنان ایرانی و نه به بازیکنان خارجی.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد در هفته‌های اخیر ظلم زیادی به این تیم شده است است.

قلعه نویی در ادامه انتقاداتش از یک برنامه ورزشی گفت: آن آقا خودش ابزار هست. این عنوان چند سال دیگر مشخص می شود. مدیران ما از میز و منصب ارزش می ترسند و به او باج می دهند. یک روز کوپن آن آقا هم تمام می شود، شما عجله نکنید!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: سرمربی تیم ذوب آهن | برنامه ریزی | استقلال | بازیکنان | فوتبال | برنامه | بازیکن | خوزستان | سرمربی | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *