خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

در عروسی ام رقصیدم حالا محرومم کنید!/ صحبت های جنجالی احمدرضا عابدزاده

به مناسبت مراسم خوش حالی تولد احمدرضا عابدزاده گفتگویی با وی صورت گرفته است که در ادامه خواهید خواند.

در عروسی ام رقصیدم حالا محرومم کنید!/ صحبت های جنجالی احمدرضا عابدزاده

به مناسبت مراسم خوش حالی تولد احمدرضا عابدزاده گفتگویی با وی صورت گرفته است که در ادامه خواهید خواند.

احمدرضا عابدزاده 52 ساله شد

احمدرضا عابدزاده یكی از خاص‌ترین روزهایش را پشت سر گذاشت. «این را خودش می‌گوید.»

عبارات مهم : احمدرضا عابدزاده – مراسم ازدواج
گفت‌و‌گویی با عابدزاده را در ادامه خواهید خواند که به مناسبت تولد 52 سالگی اش می باشد.

* امروز وارد 52 سالگی‌تان شدید، چه احساسی دارید؟

شب گذشته مراسم داشتیم و به قولی در خوش حالی هت‌تریك كردیم. روز آزادی خرمشهر بود كه جهت همه مردم كشور به خاص خوزستانی‌ها و بنده‌ كه آبادانی هستم و فرودگاه این شهر زیاد نزدیك خرمشهر بود تا آبادان، بسیار مهم هست. دیشب مراسم ازدواج دخترم برگزار شد كه به عنوان یك پدر طبیعتاً خوشحالم و همچنین شب تولدم بود و خانواده، دوستان و اطرافم بودند و دوستی داشتند.

در عروسی ام رقصیدم حالا محرومم کنید!/ صحبت های جنجالی احمدرضا عابدزاده

* امیدواریم به زودی مراسم ازدواج پسرتان را هم مراسم خوش حالی بگیرید.

(خنده) جهت امیر سریع است بخواهد ازدواج كند.

* ولی خودتان هم‌سن و سال امیر بودید كه متأهل شدید.

زمانه ما تفاوت می‌كرد و شرایط مثل الان نبود. من در اصفهان پرورش یافتم و امیر نوجوانی‌اش را در انگلیس و آمریكا سپری كرده و سلایق و دیدگاه‌های ما متفاوت هستند. البته اگر بخواهد همین امسال هم ازدواج كند، ما استقبال می‌كنیم ولی خودش جهت زندگی‌اش باید تصمیم بگیرد.

* هرچه وقت می‌گذرد، سن ازدواج زیاد کردن می‌یابد، دلیلش فرهنگی است یا اقتصادی؟

هر جوانی دوست دارد سریع سر و سامان بگیرد و صاحب فرزند شود. آنهایی كه به علت فرهنگی دوست ندارند ازدواج كنند خیلی كم هستند ولی مشكل مهم هزینه‌های بالاست. خود من 18/12/68 در یك سالن شیك اصفهان مراسم ازدواجم را برگزار كردم. 120 نفر مهمان داشتیم با همه مخلفات مثل شیرینی، میوه، شام، تاج گل و… فكر می‌كنید تمام هزینه‌های مرتبط با ازدواجم چقدر شد؟

* خودتان باید بگویید.

همه هزینه‌هایم شد 25 هزار تومان. آیا حالا می‌توان نظیر همان مراسم را با 50 میلیون تومان برگزار كرد؟ درآمد جوان‌ها اوج نیست و سؤال كنید ببینید اگر بخواهید یك آپارتمان 60 متری بگیرید، چقدر باید در ماه اجاره بدهید؟ حالا هزینه‌های سرسام‌آور زندگی هم هست، به این ترتیب آمار ازدواج كاهش و متأسفانه طلاق‌ها زیاد کردن یافته هست. بعضی مسئولان هم به جای پیگیری به این امور دنبال این هستند كه ببینند كجا شغل یك نفر مثلاً مانكن است!

به مناسبت مراسم خوش حالی تولد احمدرضا عابدزاده گفتگویی با وی صورت گرفته است که در ادامه خواهید خواند.

* بخش آخر حرف‌تان اشاره به حكم فدراسیون فوتبال جهت یك درواز‌ه‌بان نیست؟

در این فوتبال همه یكدیگر را می‌شناسیم و از گذشته‌های هم باخبر هستیم. من عابدزاده می‌دانم كدام فوتبالی در كار میلگرد و ساختمان‌سازی بوده هست. الان روی صحبتم با مسئولان فدراسیون مخصوصاً آنهایی كه به عنوان مسئولان فوتبال باید تمركز و انرژی‌شان را به پرسشها فوتبالی بگذارند، هست. جهت تیم‌های ملی بهترین‌ها را فراهم آورند و لیگ را به عالی ترین شكل برگزار كنند. مگر فوتبالیست به كت و شلوار پوشیدن آنها كاری دارد؟ زندگی شخصی هر فردی به خودش متعلق است و به فدراسیون مربوط نیست و دست آخر هركس را داخل قبر خودش می‌گذارند و در آن دنیا هم خودش پاسخگوی اعمالش هست. امیدوارم همه كمك كنیم منشور حقوق شهروندی به صورت قانونی و عادلانه در كشورمان اجرایی و نهادینه شود. اگر فدراسیون فوتبال محق است به همه چیز ورود كند، اصلاً آیا مرا بابت انجام حركات موزون در عروسی‌ام محروم نكردند؟! (خنده)

* بعد شما هم بله؟

حدود 28 سال گذشته هست. البته رقصیدن بلد نیستم ولی شب عروسی‌ام بود و یك دست و پایی تكان دادم تا مجلس شاد بماند. (خنده)

* در مراسم ازدواج فرزندتان چطور؟ دستی تكان ندادید؟

نه! انرژی‌ام بماند جهت مراسم امیر. (خنده)

* بازی پرسپولیس و لخویا را دیدید؟

نیمه اول را دیدم و نیمه دوم را نتوانستم ببینم چون درگیر انجام كارها بودم. خالی بودن استادیوم باعث شده است بود حتی من پرسپولیسی پای تلویزیون توی ذوقم بخورد و دمغ شوم. فوتبال بدون تماشاگر یك رشته ورزشی مرده محسوب می‌شود. بازیكنان تیم‌های پرطرفدار باید افتخار كنند در تیمی نظیر پرسپولیس، استقلال، تراكتور، سپاهان، صنعت‌نفت، ملوان، سپیدرود، نساجی و… بازی می‌كنند.

* می‌دانیم سرتان شلوغ است خودتان هر مطلبی باقی ‌مانده مطرح بفرمایید.

امیدوارم همه ایرانی‌ها قدر وطن و هموطن را بدانند و از امنیت كشور لذت ببرند و قدردان آن باشند چون می‌بینید در دنیا چه خبر هست. راجع به بحرین و یمن یا سوریه و عراق نیازی به توضیح نیست ولی ببینیم در تركیه، فرانسه، انگلیس و… چه فاجعه‌هایی در حال رخ دادن هست. امنیت و آزادی خیلی اهمیت دارد و دیروز بارها یاد سوم خرداد و حماسه آزادی خرمشهر می‌افتادم. در آن روز 16 ساله بودم ولی اعلام خبر آزادی خرمشهر تمام کشور عزیزمان ایران را غرق در خوش حالی كرد. امیدوارم همه جوان‌ها خوشبخت و خوشحال باشند. امیدوارم همه دستگاه‌ها به دولت جهت پیشرفت مملكت كمك كنند، مهم نیست دوستدار كدام جناح و حزب هستیم، اكنون فقط باید ایرانی باشیم و دنبال موفقیت كشور. جا دارد از همه دوستانی كه تولدم را تبریك گفتند تشكر و در آخر با توجه به سالگرد پرواز آسمانی ناصرخان حجازی یادی كنم از ایشان كه انسانی درستكار و صادق بودند و می‌بینید كه درستكار بودن باعث شد ناصرخان ماندگار باشند، محبوب و ضرب‌المثلی جهت درستی.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: احمدرضا عابدزاده | مراسم ازدواج | فوتبالیست | شب عروسی | فوتبال | خرمشهر | ازدواج | مسئولان | فوتبالی | عروسی | زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *