خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خاک بر سر این فوتبال!/ صحبت های تند خداداد عزیزی

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشور عزیزمان ایران از برکناری ناگهانی اسدی از دبیرکلی فدراسیون به شدت انتقاد کرد.

خاک بر سر این فوتبال!/ صحبت های تند خداداد عزیزی

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشور عزیزمان ایران از برکناری ناگهانی اسدی از دبیرکلی فدراسیون به شدت انتقاد کرد.

انتقاد خداداد عزیزی از عوض کردن اسدی

خداداد عزیزی در گفت‌وگویی، در رابطه با تغییراتی که در فدراسیون فوتبال با رفتن اسدی و سرپرست دبیرکلی ساکت صورت گرفت، اظهارکرد: بی‌عرضگی فدراسیون فوتبال علت این اتفاقات هست، دست کی‌روش درد نکند که تیم ملی کشورمان را به جام جهانی برد ولی وی به وظیفه‌اش عمل کرده‌ هست. اگر قرار بود به جام جهانی نرویم اصلا آیا باید به کی‌روش این همه پول بدهیم؟

عبارات مهم : فدراسیون فوتبال – خداداد عزیزی
وی با تاکید بر اینکه وظیفه کی‌روش بوده که تیم ملی کشورمان را به جام جهانی ببرد، افزود: اگر قرار بود به جام جهانی نرویم، یک مربی درجه 7 می‌آوردیم که فقط مورد نیاز باشد پول غذای وی را تامین کنیم.

خداداد ضمن تاکید بر ضعف فدراسیون در خصوص عملکرد اسدی در دوران حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: اگر عملکرد اسدی راضی‌کننده نبود بعد آیا وی را در این پست گذاشتند؟ آیا اصلا او را آوردند که باز بخواهند به این شکل بردارند؟

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان در رابطه با اینکه گفته می‌شود علت حضور اسدی در فدراسیون فوتبال، حمایت گودرزی، وزیر سابق ورزش کشورمان از وی بوده‌ هست، تاکید کرد: اصلا و ابدا به این رابطه‌ها کاری ندارم و به من ربطی ندارد، ولی اگر قرار است اسدی بیاید یا برود باید این فدراسیون فوتبال باشد که در خصوصش تصمیم‌گیرنده باشد، نه اینکه کی‌روش در فیس‌بوکش چیزی بنویسد و تاج، سریع ساکت را جایگزین اسدی کند.

عزیزی گفت: خاک بر سر ما کنند با این اوضاع کار کردن در فوتبال!

بازیکن سابق کلن آلمان در خصوص مشاغل متعدد ساکت در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این سمت‌ها مبارک آقای ساکت باشد. در فوتبال ما قحط‌الرجال است و آدم فوتبالی در فوتبال کشور عزیزمان ایران کم داریم. جهت ساکت احترام زیادی قائلم و ایشان همواره به من دوستی داشته ولی این رویه اشتباه است.

عزیزی در خصوص شرایط تیم‌های مشهدی در لیگ برتر هفدهم خاطرنشان کرد: تا زمانی که پول در فوتبال مشهد نباشد نمی‌توان به آینده امیدی داشت. شاید پدیده بتواند در فصل آتی نتیجه بهتری کسب کند ولی سیاه‌جامگان به گمانم شرایطش فرقی نکرده‌است.

وی در پاسخ به اینکه آیا جهت پدیده شانس کسب سهمیه آسیایی قائل است یا نه، گفت: با وجود تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن، واقعا می‌توان شانسی جهت پدیده قائل شد؟ خرید اکبر صادقی جهت پدیده کار خوبی بود و این بازیکن می‌تواند به پدیده کمک زیادی بکند. ولی در کل اگر با خرید خلعتبری و قاضی بخواهیم فکر کنیم پدیده شانس کسب سهمیه آسیایی هست، بعد تراکتور، سپاهان و ذوب باید چه بگویند؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir

خاک بر سر این فوتبال!/ صحبت های تند خداداد عزیزی

واژه های کلیدی: فدراسیون فوتبال | خداداد عزیزی | جام جهانی | تراکتور | فوتبال | بازیکن | فوتبالی | تراکتور | سپاهان | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *