خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اسطوره من علی دایی و کریمی بودند نه زلاتان!/ صحبت جالب سامان قدوس

سامان قدوس بازیکن تازه تیم ملی در مصاحبه‌ای راجع به تصویر العمل ها بعد از حضورش در کشور عزیزمان ایران گفت: سوئدی‌ها من را وطن‌فروش صدا می‌زنند.

اسطوره من علی دایی و کریمی بودند نه زلاتان!/ صحبت جالب سامان قدوس

سامان قدوس بازیکن تازه تیم ملی در مصاحبه ای راجع به تصویر العمل ها بعد از حضورش در کشور عزیزمان ایران گفت: سوئدی ها من را وطن فروش صدا می زنند.

مصاحبه تازه سامان قدوس

وقتی کارلوس کی روش در سال ۲۰۱۱ به تیم ملی کشور عزیزمان ایران آمد، بازیکنان دو رگه که قبلا کمتر شاهد حضور آن ها در تیم ملی بودیم، به تیم ملی کشور عزیزمان ایران دعوت شدند. آخرین بازیکنی که به وسیله کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شده، سامان قدوس است که قرار بود جهت تیم ملی سوئد به میدان برود ولی کشور عزیزمان ایران را گزینش کرد تا شانس حضور مستقیم در جام جهانی را داشته باشد.

قدوس راجع به دعوت تیم ملی کشور عزیزمان ایران و محبوبیتش گفت: من در یک هفته ۲۷ هزار فالوور اینستاگرام به دست آوردم. بعد از آنکه نامم در رسانه های کشور عزیزمان ایران مطرح شد و به تیم ملی دعوت شدم هزاران کامنت و فالوور در اینستاگرام جهت من ایجاد شد که این نشان از بعد رسانه ای تیم ملی کشور عزیزمان ایران می دهد. علاقه مندان به فوتبال در کشور عزیزمان ایران بسیار عاشق این رشته ورزشی هستند و شما این را در رفتارهای روزانه مردم می توانید ببیند. بعد از حضور در کشور عزیزمان ایران فالوورهای من در اینستاگرام از ۵ هزار به ۳۲ هزار رسید.

اسطوره من علی دایی و کریمی بودند نه زلاتان!/ صحبت جالب سامان قدوس

بعد از آنکه قدوس تیم ملی کشور عزیزمان ایران را گزینش کرد، تصویر العمل هایی منفی زیادی در سوئد متوجه او شد و خیلی ها این دعوت او را زیر پرسش بردند. لژیونر ایرانی راجع به این عنوان گفت: راجع به حضور در تیم ملی کشور عزیزمان ایران باید بگویم که من قرار نبود بین یک خودروی فراری قرمز و آبی یکی را گزینش کنم. سوئدی ها من را وطن فروش صدا می زنند. چنین رفتارهایی را در بعضی از مردم سوئد دیدم. البته بعضی ها هم بودند که به گزینش من احترام گذاشتند. به هر حال این گزینش فردی من بود و دوست ندارم کسی آن را زیر پرسش ببرد. خودم دوست دارم زندگی کنم. آسیبی به کسی نزدم. من حتی سر دو راهی هم قرار نگرفتم. ایران از من درخواست کرد و من هم به این درخواست جواب دادم بعد فقط یک فراری قرمز بود. چه کسی می تواند به این پیشنهاد از جانب کشور عزیزمان ایران جواب رد بدهد؟ دنبال بازارگرمی هم نبودم که سوئدی ها را تحت فشار بگذارم و به تیم ملی دعوت شوم.

عبارات مهم : فالوور در اینستاگرام – کارلوس کی روش

بازیکن ایرانی اضافه کرد: کشور عزیزمان ایران تیم فوتبال خیلی خوبی دارد و اینکه گفته می شود از سوئد خیلی ضعیف تر است را قبول ندارم. خیلی از بازیکنان کشور عزیزمان ایران در لیگ های اروپایی بازی می کنند. در هیرنفین، المپیاکوس و روبین کازان. کشور عزیزمان ایران همین الان صعودش را به جام جهانی قطعی کرده است ولی من می خواهم تاکید کنم که نشانه کشور عزیزمان ایران موفقیت در جام جهانی هست. جهت سوئد هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم سوئد هم به جام جهانی افزایش کند.

او در پاسخ به این پرسش که اگر سوئد و کشور عزیزمان ایران در یک گروه در جام جهانی باشند چه احساسی خواهد داشت گفت: فوق العاده جهت من جالب و جالب خواهد شد اگر این اتفاق رخ دهد و کشور عزیزمان ایران و سوئد در یک گروه جام جهانی قرار گیرند.

سامان قدوس راجع به خاطره جالبی که از سفر به کشور عزیزمان ایران جهت بازی با سوریه داشت گفت: نخستین مصاحبه تصویری ام را در کشور عزیزمان ایران هنگامی که انجام دادم که همه می دانستند فارسی من زیاد خوب نیست ولی خیلی تند صحبت می کردم. من به آن ها گفتم که لطفا آرام صحبت کنید چون فارسی من خیلی خوب نیست. حتی در طول مصاحبه سوئدی هم صحبت کردم. کمی استرس داشتم و دلواپس بودم. می توانستم صحبت های بهتری انجام دهم ولی در هر صورت به آخر رسید. جهت بقیه بازیکنان تیم ملی هم نحوه صحبت کردن من و در کل زبانم جالب بود. می دانم که دستور زبان من و دایره لغاتم در فارسی فاجعه است و همین باعث شوخی و خنده هم بازی هایم در تیم ملی کشور عزیزمان ایران شده است بود.

سامان قدوس بازیکن تازه تیم ملی در مصاحبه‌ای راجع به تصویر العمل ها بعد از حضورش در کشور عزیزمان ایران گفت: سوئدی‌ها من را وطن‌فروش صدا می‌زنند.

بازیکن تازه تیم ملی کشور عزیزمان ایران راجع به کار با کارلوس کی روش گفت: کارنامه کی روش کاملا مشخص هست. او با کشور عزیزمان ایران عملکرد فوق العاده خوبی داشته و همه او را دوست دارند. کی روش یک قهرمان هست. او با من خیلی راحت صحبت کرد و به من گفت که چه انتظاری از من دارد. خیلی راحت با او صحبت کردم و شرایطم را به او گفتم. البته در کنار کی روش اشکان دژاگه هم خیلی با من راجع به سیستم بازی کشور عزیزمان ایران و کارهایی که باید در تیم ملی انجام دهیم صحبت کرد و از این بابت خیلی توانستم احساس راحتی و آرامش کنم.

قدوس راجع به فرهنگ ایرانی هم به صحبت پرداخت و گفت: کشور عزیزمان ایران فرهنگ غنی دارد و من هم یکی از کسانی هستم که از بچگی با این فرهنگ آشنا بودم. من هر لحظه در منزل غذاهای ایرانی را می خورم و با غذاهای ایرانی آشنایی دارم و با فرهنگ ایرانی به خوبی آشنا هستم. تمام اعیاد ایرانی را مراسم خوش حالی می گیریم و از این بابت که ایرانی هستم احساس غرور و افتخار می کنم. هنگامی که هم می خواستم کشور عزیزمان ایران را گزینش کنم با دوستانم مشورت کردم و آن ها من را به این کار مجاب کردند.

او در آخر در پاسخ به این پرسش که آیا زلاتان ایبراهیموویچ اسطوره دوران بچگی او بوده است گفت: خیر هنگامی که فرزند بودیم با پیراهن علی دایی و علی کریمی بازی می کردیم و این بزرگان اسطوره های من بودند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: فالوور در اینستاگرام | کارلوس کی روش | جام جهانی | رشته ورزشی | اینستاگرام | بازیکنان | بازیکن | ایرانی | فرهنگ | فارسی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *