خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شکست نماینده فوتسال کشور عزیزمان ایران برابر تایلند

تیم فوتسال گیتی پسند با شکست در دیدار فینال مسابقه های جام کلوب های آسیا به عنوان نایب قهرمانی این مسابقه های دست پیدا کرد.

شکست نماینده فوتسال کشور عزیزمان ایران برابر تایلند

تیم فوتسال گیتی پسند با شکست در دیدار فینال مسابقه های جام کلوب های آسیا به عنوان نایب قهرمانی این مسابقه های دست پیدا کرد.

گیتی پسند قهرمان آسیا نشد

دیدار نهایی فوتسال جام کلوب های آسیا بین دو تیم گیتی پسند کشور عزیزمان ایران و چونبوری تایلند از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یکشنبه – به میزبانی ویتنام)برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر ۳ به سود نماینده تایلند به اتمام رسید.

عبارات مهم : دروازه بان – چونبوری
گیتی پسند در نیمه نخست دو گل از حریفش خورد و غافلگیر شد. گل اول روی اشتباه بازیکنان گیتی پسند جهت چونبوری به دست آمد و گل دوم هم از روی نقطه پنالتی دوم وارد دروازه نماینده کشور عزیزمان ایران شد.

گیتی پسند ولی نیمه دوم را خوب شروع کرد و در حالی که هنوز ۱۰ ثانیه از شروع این نیمه نگذشته بود، احمد اسماعیل پور با استفاده از اشتباه دروازه بان چونبوری، گل اول را به ثمر رساند. دقایقی بعد علی اصغر حسن زاده هم گل تساوی را جهت نماینده کشور عزیزمان ایران به ثمر رساند.

با این حال طولی نکشید که چونبوری گل سوم را هم زد تا نتیجه بازی ۳ بر ۲ دنبال شود. در ادامه تلاش های بازیکنان گیتی پسند ثمری نداشت و دفاع خوب حریف مانع از بازشدن مجدد دروازه این تیم شد تا نماینده کشور عزیزمان ایران نتواند به دومین عنوان قهرمانی خود در قاره آسیا دست پیدا کند. گیتی پسند در مرحله مقدماتی نمایندگان چین و ژاپن را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

فوتسالیست های کشور عزیزمان ایران در این مرحله بانک بیروت را از پیش رو برداشتند و در نیمه نهایی هم الریان قطر را شکست دادند ولی در فینال از عهده تیم چونبوری تایلند برنیامدند و به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com

واژه های کلیدی: دروازه بان | چونبوری | بازیکنان | مسابقه | فوتسال | تایلند | ایران | فوتسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *