خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شکست سنگین کشتی با دریافت بیشترین بودجه

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان, نتیجه های کشتی آزاد را یک شکست تاریخی نامید.

شکست سنگین کشتی با دریافت بیشترین بودجه

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان, نتیجه های کشتی آزاد را یک شکست تاریخی نامید.

نتایج ضعیف کشتی آزاد

محمدرضا داورزنی راجع به عملکرد تیم ملی کشتی کشور عزیزمان ایران در مسابقه های جهانی فرانسه گفت: ورود سلطانی‌فر به نتیجه های اخیر کشتی آزاد در مسابقه های جهانی پاریس از جایگاه مهم نماینده عالی دولت در ورزش و از حدود اختیارات و وظایف حاکمیتی او است.

عبارات مهم : وزارت ورزش و جوانان – مسابقه
او با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی افزود: شکست کشتی تاریخی بود و در واقع این نتیجه سنگین‌ترین شکست کشتی ما بعد از انقلاب محسوب می‌شود و طبیعی است مدیر فدراسیون هم مثل ما ناراحت باشد، ولی آنچه مهم هست، تقویت مجدد کشتی و فدراسیون با همراهی وزارتخانه است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت : وزیر نقش حاکمیتی دارد و در قبال مردم و نمایندگان مجلس پاسخگوست. ما در کنار فدراسیون‌ها هستیم و به‌زودی با کمک خود فدراسیون نتیجه های بررسی‌ها را اعلام می‌کنیم.

داورزنی راجع به میزان کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی گفت : از 117 میلیارد تومان اعتباری که در اختیار حوزه قهرمانی جهت تخصیص داده شده است به فدراسیون قرار دارد. کشتی با 12 میلیارد تومان بیشترین سهم را دارد و بعد از آن فوتبال با 10 میلیارد، جانبازان و معلولان با 6.5 میلیارد، والیبال 6 میلیارد، بسکتبال 4 میلیارد ، دوومیدانی 5.5 میلیارد قرار دارند. مشخص است که کشتی نسبت به سایر رشته‌ها حداقل دو برابر زیاد بودجه می‌گیرد.

داورزنی عنوان کرد: ما جهت تقویت و برطرف نواقص در کنار فدراسیون کشتی و رسول خادم هستیم و کسی منکر نتیجه های خوب کشتی و زحمات زیاد مدیر فدراسیون جهت این رشته نیست ولی در دوره جدید، پاسخگویی فدراسیون‌ها در قبال مردم و وزارتخانه زیاد باید باشد و به‌زودی با کمک خادم و اعضای شورای فنی جلسات بررسی و کارشناسی را تشکیل می‌دهیم و نتیجه های آن را به اطلاع آقای وزیر خواهیم رساند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


واژه های کلیدی: وزارت ورزش و جوانان | مسابقه | جوانان | داورزنی | ورزش | سایر ورزش ها |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *