خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شرایط کیمیا علیزاده در بیمارستان مناسب نیست!

تنها ۲۴ ساعت بعد از بازگشت تیم ملی تکواندو از رقابتهای قهرمانی جهان، بانوی تکواندو کشور عزیزمان ایران راهی بیمارستان شد و تاکنون خوابیدن هست. کیمیا علیزاده در حالی

شرایط کیمیا علیزاده در بیمارستان مناسب نیست!

براساس خبر های انتشار یافته شرایط معنوی و جسمی کیمیا علیزاده چندان مساعد نیست!

وضعیت کیمیا علیزاده در بیمارستان

تنها ۲۴ ساعت بعد از بازگشت تیم ملی تکواندو از رقابتهای قهرمانی جهان، بانوی تکواندو کشور عزیزمان ایران راهی بیمارستان شد و تاکنون خوابیدن هست. کیمیا علیزاده در حالی خوابیدن شده است که گزارش دقیقی از اوضاع جسمانی او منتشر نشده است.

شرایط کیمیا علیزاده در بیمارستان مناسب نیست!

شنیده ها حاکی از آن است که اوضاع عمومی این دختر قهرمان مناسب نیست، شرایطی که زیاد به نظر می رسد معنوی باشد تا ناشی از آسیب های جسمانی!

عبارات مهم : کیمیا علیزاده – کره جنوبی
نکته مهم در این خصوص که در جریان مصاحبه کادر فنی تیم های ملی نیز مطرح شد، اینکه چه اصراری بر اعزام علیزاده با این شرایط به رقابتهای جهانی بود؟ آیا کسب مدال و بالابردن بیلان کاری فدراسیون تکواندو، ارزش از دست رفتن سلامتی وی را داشت؟

بر اساس شنیده ها و گواه حاضرین در موجوی کره جنوبی، کیمیا از وقت ورود شرایط جسمانی مناسبی نداشته و در روز مسابقه نیز به رغم سرگیجه های ممتد با زحمت زیاد موفق به پیروزی برابر رقبای خود شده است هست. علیزاده با وجود مصدومیت و شرایط جسمانی نامناسب با غیرتی مثالزدنی رقبا را یکی بعد از دیگری شکست داد و به فینال رسید. در این مرحله هم رسیدن به مدال طلا دور از دسترس نبود. ولی سرگیجه ها امان او را بریده بود!

اما سئوال مهم اینجاست کسب مدال جهانی به چه قیمتی؟ آیا مسئولان فدراسیون با نشانه حفظ سلامتی دختری که می تواند تا سالها جهت تکواندو و ورزش کشور افتخارآفرین باشند مانع از حضور او در مسابقه های جهانی نشدند؟

اینکه او با انگیزه زیاد اصرار بر اعزام به کره جنوبی داشته طبیعی و بواسطه جوانی، شور و حال کسب مدالی بهتر از برنز دوره قبل بود، ولی نقش مدیریت فدراسیون در این بین چه می شود؟ آیا کسب مدال و کم کردن انتقادات می تواند توجیهی جهت به خطر افتادن سلامتی دختری باشد که بهتر از تمام قهرمانان دنیا و حتی المپیک مبارزه می کند؟

آیا گزارش پزشکانی که پیش از این حضور او در رقابتهای جهانی را بلامانع عنوان کرده بودند اکنون در چنین شرایطی زیر سئوال نمی رود که براساس چه معیاری این مجوز را صادر کرده است؟ فقط بررسی روند بهبودی بخش های آسیب دیده بدن کافی بود و نیازی به بررسی زیاد نبود؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com


واژه های کلیدی: کیمیا علیزاده | کره جنوبی | بیمارستان | کره جنوبی | تکواندو | مسابقه | سلامتی | تکواندو | سرگیجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *