خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سکوت علی کریمی راجع به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران شکست

علی کریمی سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت با گلایه از شرایط این تیم گفت که اراده‌ای از سوی مسئولان کلوب جهت حل پرسشها ندیده است.  

سکوت علی کریمی راجع به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران شکست

علی کریمی سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت با گلایه از شرایط این تیم گفت که اراده‌ای از سوی مسئولان کلوب جهت حل پرسشها ندیده است.

سکوت علی کریمی راجع به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران شکست

صحبت های علی کریمی راجع به نفت تهران

علی کریمی در حاشیه تمرین صبح دیروز (دوشنبه) نفت تهران، راجع به اینکه آخر در نفت می‌ماند یا خیر گفت: فعلا وقت 17، 18 ساعته از ما درخواست کردند شاید یک اتفاقاتی بیفتد. امروز تمرین‌مان را انجام دادیم. فردا هم به ایفمارک می‌رویم. اگر تا فردا (سه‌شنبه) وظیفه تیم مشخص نشود، حداقل وظیفه کادر فنی مشخص می‌شود.

عبارات مهم : لیگ قهرمانان آسیا – سرمربی تیم
سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به هر حال کار سخت هست. بالاخره ما نماینده مهم کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و در پلی‌آف حضور نداریم، بلکه مستقیماً در این مسابقه های شرکت می‌کنیم. مسئولان کلوب خودشان باید دلواپس این تیم باشند. تیم ما، تیم دولتی نیست و به صورت شخصی اداره می‌شود. امیدوارم چه ما باشیم و چه هر کسی دیگر، بتوانند با مسئولان و صاحبان کلوب همکاری کنند. می‌دانیم همه جا کم‌وکسری وجود دارد. حتی بازیکنان تیم قهرمان هم بخشی از قرارداد خودشان را نگرفته‌اند، ولی باید تعامل و هم‌فکری شود. امیدوارم با هر کسی که باشند، فصل را خوب شروع کند. امیدوارم اتفاقات خوبی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران بیفتد.

کریمی راجع به برگزاری مسابقه سوپر جام میان تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران، گفت: به هر حال این هم یک جام است که تیم برنده با یک بازی جام می‌گیرد. خودم زیاد به دنبال این هستم که بازی جذابی از آب در بیاید که در حد قهرمانان فصل باشد. یک بازی باشد که در خور ارزش دو قهرمان باشد. در نهایت هم هر تیمی که از فرصت‌هایش استفاده و بهتر بازی کند، برنده بازی می‌شود.

کریمی در تصویر العمل به این مسئله که گفته می‌شود اگر او از نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران برود، بازیکنان هم دیگر در این تیم نخواهند ماند، گفت: هر کسی هم جای من بیاید، نمی‌تواند 20 بازیکن تازه با خودش بیاورد. او هم مجبور است باید با این بازیکنان پیش برود. این بازیکنان، بازیکنان نفت هستند. نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و به همین خاطر، بازیکنان زیر ذره‌بین قرار دارند. اگر خوب کار کنند، می‌توانند سال آینده، آینده خوبی داشته باشند. به هر حال سال جام جهانی هم است و انگیزه‌های زیادی وجود دارد. اگر قرار باشد کادر جدیدی اضافه شوند، بازیکنان هم اگر بخواهند می‌توانند در این تیم بازی کنند.

وی راجع به رویارویی زودهنگامش با هواداران و تیم پرسپولیس در دیدار سوپرجام، تاکید کرد: خیلی برایم جالب و شیرین است که در این شرایط، دوباره طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) را ببینم. حتماً ورزشگاه هم پر خواهد شد، چون تیم‌ها با یک برد جام می‌گیرند. یکی از پیشنهادات من بود که بازی سوپرجام در ورزشگاه آزادی برگزار شود که هم هواداران بیایند و هم زمین چمن خوبی داشته باشد. به عنوان نمونه ورزشگاه خرمشهر کیفیت برگزاری بازی فینال جام حذفی را نداشت، ولی کیفیت آزادی به بازیکنان دو تیم کمک می‌کند.

سرمربی تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به انتقاد از فضای موجود در فوتبال کشور عزیزمان ایران پرداخت و گفت: نمی‌دانم چرا، ولی هنگامی که یک مربی در کشور عزیزمان ایران یک تیم را می‌گیرد، می‌گویند که یا باید تیم را قهرمان کند یا جام بیاود یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرد. گواردیولا یا مورینیو با بالاترین مبالغ به یک تیم می‌روند، قول قهرمانی نمی‌دهند. این جَوی است که در فوتبال ما وجود دارد. آن هم می‌دانم به خاطر چیست. رسانه‌ها و روزنامه‌ها می‌خواهند بازار را داغ کنند و به همین خاطر یک روز می‌گویند فلانی قول قهرمانی داد، یک روز دیگر می‌گویند فلانی قول قهرمانی نداد. ما کار خودمان را پیش می‌بریم. همه می دانند چه زمانی شروع کردیم. ما کارمان را می‌کنیم و امیدوارم با توجه به وقفه‌ای که در هفته چهارم تا پنچم لیگ داریم و مسابقه های سه هفته تعطیل هست، عقب ماندن خودمان را جبران کنیم و به سطح بقیه تیم‌ها برگردیم. تیم‌ها شرایط بدن‌سازی و اردویی بهتری نسبت به ما داشتند. کارمان را می‌کنیم و بقیه‌اش ببینیم خدا چه می‌خواهد. امیدوارم اتفاقات خوبی جهت نفت بیفتد. چه ما باشیم، چه هر فرد دیگری که می‌آید، فقط امیدوارم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران موفق شود.

کریمی درخصوص لغو دربی استقلال و پرسپولیس در آلمان، گفت: این چیزها در فوتبال ما طبیعی است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | سرمربی تیم | پرسپولیس | نفت تهران | علی کریمی | ورزشگاه | پرسپولیس | قهرمانان | بازیکنان | مسابقه | قهرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *