خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سوء استفاده های جنسی در کلاس اسکیت در شهر یزد

رئیس فدراسیون اسکیت از پیگیری عنوان سوء استفاده‌های جنسی از چند کودک اسکیت‌باز در استان یزد از طریق حراست وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

سوء استفاده های جنسی در کلاس اسکیت در شهر یزد

رئیس فدراسیون اسکیت از پیگیری عنوان سوء استفاده های جنسی از چند کودک اسکیت باز در استان یزد از طریق حراست وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

تعرض به کودکان اسکیت باز؟

ورزش کشور با اتفاقی تلخ و هشدار دهنده مواجه شده است که خانواده ها باید از این بعد با دقت بیشتری به گزینش یک مربی بپردازند.

در استان یزد، یک فرد که کارت مربیگری دررشته اسکیت هم نداشته، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی در این رشته جهت کودکان زیر 8 سال کرده است . این فرد گفته می شود به تعدادی از این کودکان تعرض کرده که این عنوان هم اکنون در محاکم قضایی طرح و پیگیری می شود.

سوء استفاده های جنسی در کلاس اسکیت در شهر یزد

بهمن محمدرضایی مدیر فدراسیون اسکیت دراین باره می گوید : « ما هم این عنوان را شنیده ایم، ولی چون خبر از منبع موثقی به دستمان نرسیده، عنوان تعرض را نه تایید می کنم و نه تکذیب، ولی می توانم بگویم که این فرد اقدام به کلاهبرداری کرده و عنوان درحراست وزارت ورزش و همچنین حراست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در حال پیگیری است.»

او ادامه می دهد : « ما خودمان هم از این فرد شاکی هستیم . من به صادق طهماسبی، مدیر هیئت یزد گفته ام که دربازگشت به این شهر به سرعت طرح دعوی کند. ما 5 هزار مربی اسکیت در کشور داریم که همگی آنها اصل مهم و اول یعنی رعایت اخلاق را در دستور کار خود قرار داده اند.»

رئیس فدراسیون اسکیت می گوید : « این فرد سال 90 در یک دوره مربیگری درجه 3 شرکت کرده بود، ولی به علت نقص مدارک، هرگز برایش کارت مربیگری صادر نشد و این شرایط کماکان ادامه دارد . او همچنین ازاهالی یزد نیست و از استان دیگری به اینجا آمده است . با توجه به اینکه او فردی مورد تایید از سوی هیئت اسکیت یزد و اداره کل ورزش این استان نبوده، درنتیجه فضای رسمی نیز در اختیارش قرار نگرفته بود و او دریک پارک در ورودی شهر اقدام به برگزاری کلاس و البته کارهایی از قبیل سوء استفاده های جنسی، غیر جنسی و نقدی کرده است.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

رئیس فدراسیون اسکیت از پیگیری عنوان سوء استفاده‌های جنسی از چند کودک اسکیت‌باز در استان یزد از طریق حراست وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

واژه های کلیدی: دوره مربیگری | استان یزد | استفاده | کودکان | جوانان | برگزاری | اسکیت | اداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *