خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سقوط آزاد کشتی آزاد ایران

رقابت چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دنیا با از بین بردن هر ۴ نماینده کشورمان به آخر رسید.

سقوط آزاد کشتی آزاد ایران

رقابت چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دنیا با از بین بردن هر ۴ نماینده کشورمان به آخر رسید.

حذف تمام کشتی گیران کشتی آزاد

رقابت چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا از ظهر دیروز (شنبه) در پاریس فرانسه شروع شده است و شاگردان محمد طلایی نتیجه های چندان خوبی را بدست نیاورده‌اند و در هر ۴ وزن از دور مسابقه های از بین بردن شدند تا تیم کشور عزیزمان ایران در آخر مسابقه های کشتی آزاد قهرمانی دنیا با یک طلا به کارش آخر دهد.

عبارات مهم : آمریکایی – مسابقه

وزن ۶۵ کیلوگرم، فینالیست‌ها: یاکوبیاشویلی (گرجستان) – ماگمود مراد گادجیف (لهستان)
در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم نصیری در دور نخست به مصاف ابراهیم از قطر رفت و کمتر از سه دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و در دور بعد با آلان گوگایف دارنده مدال نقره دنیا از روسیه رفت و در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد تا بازهم مانند المپیک لندن ناکام باشد و از رسیدن به فینال باز بماند. وی جهت حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور گوگایف در فینال بود که این کشتی‌گیر روس نیز از حریفش شکست خورد تا به این ترتیب نصیری از دور مسابقه های از بین بردن شود.

سقوط آزاد کشتی آزاد ایران

وزن ۷۰ کیلوگرم، فینالیست‌ها: جیمز گرین (آمریکا) – فرانک چامیزو (ایتالیا)
در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با ایلمان مختاراف از فرانسه کشتی گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم مویزه از رومانی را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد تا راهی دیدار یک چهارم نهایی شود.
در یک چهارم نهایی کوجینامی از ژاپن به مصاف حسین خانی رفت و در شرایطی که در تایم اول این کشتی‌گیر ژاپنی ۴ بر صفر از حسین خانی پیش افتاد. ولی در تایم دوم این حسین خانی بود که با ۲ خاک و یک بارانداز ۶ امتیاز گرفت تا ۶ بر ۴ جلو بیافتد. با این وجود در ثانیه‌های نهایی حسین خانی ۳ امتیاز از دست داد تا ۷ بر ۶ کشتی را ببازد.
او جهت حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور حریف ژاپنی در فینال بود که این اتفاق رخ نداد و حریف ژاپنی وی در نیمه نهایی شکست خورد تا حسین‌خانی نیز از دور مسابقه های از بین بردن شود.

وزن ۷۴ کیلوگرم، جردن باروس (آمریکا) – تسابالوف (روسیه)
در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۳۱ نفر حضور دارند پیمان یاراحمدی در دور اول با زلیمخان خادجیف کشتی‌گیر روسی‌الاصل فرانسه کشتی گرفت و با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد.خادجیف در دور سوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ مغلوب باروس آمریکایی شد و با توجه به شکست این حریف فرانسوی برابر جردن باروس آمریکایی یاراحمدی از گردونه مسابقه های از بین بردن شد.

وزن ۹۷ کیلوگرم، عبد الرشید سعدولایف (روسیه) – کایل اسنایدر (آمریکا)
در وزن ۹۷ کیلوگرم امیر محمدی در دور اول با الکساندر هوشتین از بلاروس کشتی گرفت و با نتیجه ۸ بر ۶ به پیروزی رسید و در دور دوم به مصاف ماگومد ابراگیم‌اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست خورد. وی جهت حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور حریفش در فینال بود که این اتفاق رخ نداد و ابراگیم‌اف در دور بعد برابر حریف ارمنی شکست خورد تا از گردونه مسابقه های از بین بردن شود.
تیم کشور عزیزمان ایران در روز نخست این بازی‌ها توانسته بود به وسیله حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir


واژه های کلیدی: آمریکایی | مسابقه | فرانسه | المپیک | آمریکا | روسیه | ایران | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *