خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سعید معروف و کواچ در آغوش یکدیگر بعد از اختلاف های شدید

تیم‌ملی والیبال کشور عزیزمان ایران به اسلوونی سفر کرده و در آنجا سعید معروف و کواچ سرمربی سابق کشور عزیزمان ایران با یکدیگر دیدار کردند.

سعید معروف و کواچ در آغوش یکدیگر بعد از اختلاف های شدید

تیم‌ملی والیبال کشور عزیزمان ایران به اسلوونی سفر کرده و در آنجا سعید معروف و کواچ سرمربی سابق کشور عزیزمان ایران با یکدیگر دیدار کردند.

دیدار کواچ با تیم ملی والیبال ایران

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران که اعلام کرده بود در وقت هدایت خود تنش هایی با سعید معروف داشته هست، بعد از مدت ها بالاخره در اسلوونی با کاپیتان کشور عزیزمان ایران ملاقات کرد.

تیم‌ملی والیبال کشور عزیزمان ایران هم اکنون در ماریبو اسلوونی به سر می برد تا ایگور کولاکوویچ نخستین بازی‌های تدارکاتی خود را با شاگردان جدیدش تجربه کند. نخستین بازی دو تیم شب گذشته انجام شد که کشور عزیزمان ایران با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میزبان شد.

سعید معروف و کواچ در آغوش یکدیگر بعد از اختلاف های شدید

نتیجه این دیدار اهمیت چندانی نداشت چراکه سرمربی دو تیم که به تازگی نفرات را تحویل گرفته‌اند مشغول محک زدن بازیکنان خود بودند. ولی توصیه بسیار مهم نیمکت حریف بود که اسلبودان کواچ هدایت تیم برابر را به عهده داشت.

عبارات مهم : تیم ملی والیبال – سعید معروف
کواچ عالی ترین نتیجه های ملی خود را با کشور عزیزمان ایران گرفت، نتایجی که دیگر نه جهت او و نه جهت والیبال کشور عزیزمان ایران تکرار نشد و در عین حال سخت‌ترین روزها از نظر تنش‌های موجود باز هم در وقت حضور او بود.
پایان کار کواچ و والیبال کشور عزیزمان ایران جام‌جهانی ژاپن بود که از واکنش‌ها بازیکنان و صحبت‌های کواچ روی نیمکت کاملا تنش و اختلاف بین کادرفنی و بازیکنان پیدا بود که در نهایت بعد از آن مناسبت همکاری دو طرف با یکدیگر به آخر رسید.

در هنگام مطرح شدن جدایی کواچ از کشور عزیزمان ایران همگی نظر به آخر کار مربی صرب با نیمکت کشور عزیزمان ایران را داشتند ولی صحبتی از وجود تنش بین بازیکنان و کادرفنی نمی‌شد که بعد از گذشت مدتی ابتدا بازیکنان لب به سخن در مورد اختلافات گشودند و در نهایت کواچ به وجود ایجاد تنش بین او و بازیکنان، به خصوص سعید معروف کاپیتان تیم‌ملی اعتراف کرد.

اوج اختلافات زمانی مشخص شد که تیم‌ملی والیبال کشور عزیزمان ایران جهت نخستین بار جهت انجام بازی‌های لیگ جهانی به صربستان زادگاه کواچ رفت و در آن روزها تمام مربیانی که حتی یک بار روی نیمکت کشور عزیزمان ایران نشسته بودند یا به هتل و یا به سالن آمدند تا با شاگردان خود دیدار تازه کنند. از زوران گاییچ، یوویتسا ستکویچ، دراگان و غیره گرفته تا کسانی که حتی روی نیمکت کشور عزیزمان ایران به عنوان دستیار حضور داشتند خود را به کاروان کشور عزیزمان ایران رساندند ولی کواچ هیچ وقت به دیدن بازیکنان و یا اعضای کادرفنی نیامد.

پس از آن روزهای پرتنش و سنگین جهت والیبالی که کواچ آن را رهبری می‌کرد این نخستین دیدار دو طرف بود که در ماریبو اتفاق افتاد. اعتراف کواچ مبنی بر وجود تنش بین او و معروف تنها به یک ماه پیش بازمی‌گردد؛ ولی در اسلوونی مرد صرب و بازیکنان کشور عزیزمان ایران یک بار دیگر همدیگر را ملاقات کردند که اتفاقا این ملاقات بسیار صمیمانه و نزدیک بود.

با این حال بعضی از رسانه‌ها اعلام کردند که این در آغوش کشیدن‌ها به معنای عدم وجود هیچ مشکلی بین کواچ و بازیکنان کشور عزیزمان ایران هست. ولی گفت‌وگوی ماه گذشته او حرف‌های دیگر می‌زد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com


واژه های کلیدی: تیم ملی والیبال | سعید معروف | اسلوونی | بازیکنان | اختلافات | والیبال | نیمکت | ایران | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *