خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ستاره های دنیای فوتبال با اولين حقوق ارزش چه كردند؟ از خرید لوازم آرایش تا…

حتماً برایتان جالب است بدانید نخستین حقوق فوتبالی ستاره های این رشته ورزشی خرج چه کاری شده است است.

ستاره های دنیای فوتبال با اولين حقوق ارزش چه كردند؟ از خرید لوازم آرایش تا...

حتماً برایتان جالب است بدانید نخستین حقوق فوتبالی ستاره های این رشته ورزشی خرج چه کاری شده است است.

بازیکنان مشهور فوتبال با حقوق ارزش چه کار کردند؟

سال هاست به دیدن تصویرهای ستاره های دنیای فوتبال كه دستمزدهای نجومی ارزش را صرف برآورده كردن خوش گذرانی هایشان می كنند عادت كرده ایم. هر یك از این ستاره ها علایق خاص خودشان را دارند كه جهت محقق ساختن علایق شخصی ارزش حاضرند میلیون ها یورو هزینه كنند ؛ مبالغی كه جهت افراد عادی قابل تصور هم نیست: خرید اتومبیل های لوكس، جت های خصوصی، سفرهای رؤیایی و منزل های مجلل ولی این بازیكنان قبل از آن كه میلیونر شوند، رؤیاهای كوچك تری داشتند.

شاید برایتان جالب باشد كه نخستین رؤیای بعضی از فوتبالیست های مشهور فعلی، قبل از آن كه به این شهرت و ثروت برسند چه بوده و آنها با نخستین حقوق هایشان چه كار كرده اند:

1-گرت بیل

ستاره ولزی رئال مادرید با نخستین حقوقی كه از کلوب رئال مادرید دریافت كرد، یك كافه بار با تم ورزشی در شهر كاردیف ولز افتتاح كرد.

ستاره های دنیای فوتبال با اولين حقوق ارزش چه كردند؟ از خرید لوازم آرایش تا…

2-جان لوئیجی بوفون

دروازه بان مشهور ایتالیایی با بعد انداز حقوق هایش، منزل ای جهت خودش خرید. حالا طبق بررسی های انجام شده، ارزش منزل مجلل او 20 میلیون یورو برآورد شده است است.

3-سرخیو آگوئرو

زمانی كه سران سیتی، سرخیو آگوئرو را به خدمت گرفتند، این ستاره آرژانتینی با نخستین حقوقی كه از این کلوب گرفت، یك اتومبیل لامبورگینی آونتادور به ارزش 1/5 میلیون دلار خریداری كرد. این ماشین با سفارش اختصاصی او و به رنگ مشكی با رینگ هایی به رنگ نارنجی بود.

4- ساموئل اتوئو

اتوئوی جوان نخستین حقوقش را كه در سن 16 سالگی از کلوب لگانس دریافت كرد صرف خرید كمربند كرد.

5- آنتونیو والنسیا

این بازیكن جوان نخستین حقوقی كه در دنیای فوتبال دریافت كرد را جهت خرید محصولات بهداشتی آرایشی فردی هزینه كرد تا به قول خودش جالب و قشنگ و شیك شود.

حتماً برایتان جالب است بدانید نخستین حقوق فوتبالی ستاره های این رشته ورزشی خرج چه کاری شده است است.

6-كاسمیرو

این هافبك رئال مادرید، در یك خانواده فقیر زندگی می كرد و هیچ وقت هوس و رؤیای بزرگی نداشته. او هنگامی که نخستین حقوقش را گرفت، با پول آن 80 نوشیدنی جهت خودش و خواهر و برادرهایش خرید.

7- كریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی وابستگی خاصی به مادرش دارد و هنگامی که نخستین حقوقش را در دنیای فوتبال دریافت كرد، تمام آن را به مادرش داد تا دیگر مجبور نشود كار كند.

8-آردا توران

ستاره ترك تبار دنیای فوتبال هنگامی که به اتلتیكومادرید پیوست، با نخستین حقوقش، تصمیم گرفت تا یكی از رؤیاهایش را محقق كند؛ تأسیس یك پمپ بنزین تا پدرش به مدیریت آن بپردازد.

9- ژاوی

ستاره اسبق بارسا، به عنوان یكی از عالی ترین بازیكنان تاریخ دنیای فوتبال آشنا می شود. او هنگامی که نخستین حقوقش را از باشگاهش گرفت، جهت مادرش یك تستر نان خریداری كرد.

10- مائورو ایكاردی

هنگامی كه او از آمریكای لاتین، به فوتبال اروپا انتقال یافته شد، نخستین حقوقش را صرف خرید اتومبیل مورد علاقه اش كرد. ایكاردی یك هامر H2 طلایی خرید كه شرح خاصی در آن طبق سلیقه خودش طراحی شده است بود و حدوداً 110 هزار یورو برایش آب خورد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: صفحه شخصی محسن فروزان

واژه های کلیدی: فوتبالیست های مشهور | رئال مادرید | فوتبالی ها | رشته ورزشی | اتومبیل | فوتبال | دریافت | میلیونر | ستاره | میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *