خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رقم پیشنهادی فنرباغچه به علیرضا بیرانوند

باشگاه مطرح ترکیه‌ای قصد داشته در ازای رقم خاصی علیرضا بیرانوند درواز‌ه‌بان پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

رقم پیشنهادی فنرباغچه به علیرضا بیرانوند

باشگاه مطرح ترکیه‌ای قصد داشته در ازای رقم خاصی علیرضا بیرانوند درواز‌ه‌بان پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

فنرباغچه چقدر می‌خواست بابت جذب بیرانوند بپردازد؟

علیرضا بیرانوند آخر دیروز (شنبه) سکوت خودش را شکست و نسبت به شایعه پیوستنش به تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه تصویر العمل نشان داد. دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان در اظهاراتش گفت که قطعاً در پرسپولیس می‌ماند و هنگامی که قرار داد پنج ساله با پرسپولیس می‌بندد بدهید معناست که می‌خواهد به افتخارات بزرگی در این کلوب برسد.

عبارات مهم : پرسپولیس – بیرانوند
شبکه تلویزیونی «آ اسپور» که زیرمجموعه شبکه «آ تِ وِ» ترکیه هست، اخیراً اعلام کرده بود، نخستین نشانه فنرباغچه در فصل نقل و انتقالات تابستانی جهت پست دروازه‌بان، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بوده ولی بعد از اینکه او مشتریان زیادی پیدا می‌کند، باعث می‌شود تا زرد و لاجوردی پوشان سراغ گزینه دیگری بروند.

سایت روزنامه «فوتو ماچ» ترکیه حالا با اشاره به اینکه رسانه‌های ایرانی از احتمال پیوستن بیرانوند ۲۴ ساله به فنرباغچه خبر داده‌اند، در بخشی از گزارش خود نوشت که زرد و لاجوردی پوشان استانبول جهت به خدمت گرفتن دروازه‌بان تیم ملی کشور عزیزمان ایران و پرسپولیس باید چیزی در حدود ۵۰۰ هزار یورو (نیم میلیون یورو) هزینه کنند.

به گزارش «آ اسپور»، فنرباغچه که در فصل اخیر سوپرلیگ ترکیه به عنوان سومی رسید، بعد از اینکه از جذب بیرانوند ناامید شد، سراغ داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی آرسنال می‌رود ولی بعد از به نتیجه نرسیدن در این مورد، نظرشان معطوف به جذب کارلوس کامنی، دروازه‌بان تیم ملی کامرون و مالاگا می‌شود و حالا این دروازه‌بان ۳۳ ساله در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir


واژه های کلیدی: پرسپولیس | بیرانوند | ناامید | ترکیه | ورزش | حاشیه ورزشی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *