خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

راهکار استقلال جهت تحت فشار گذاشتن تیموریان و کاوه رضایی بخاطر شکایت عجیب شان

بی‎پولی استقلال ممکن است کار دست این تیم بدهد. البته استقلالی‌ها جهت حل مسئله اساسی دست نیاز به سوی مقامات بالاتر دراز کردند.

راهکار استقلال جهت تحت فشار گذاشتن تیموریان و کاوه رضایی بخاطر شکایت عجیب شان

بی‎پولی استقلال ممکن است کار دست این تیم بدهد. البته استقلالی ها جهت حل مسئله اساسی دست نیاز به سوی مقامات بالاتر دراز کردند.

شکایت تیموریان و کاوه رضایی

شکایت آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی از استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا، کم کم دارد جهت آبی های پایتخت کشور عزیزمان ایران به بحرانی خطرناک تبدیل می شود.

استقلال فقط تا 8 مهر ماه وقت دارد تا طلب این دو بازیکن خود را پرداخت کند که اگر پرداخت نکند باید منتظر جریمه سنگین ای اف سی باشد.

راهکار استقلال جهت تحت فشار گذاشتن تیموریان و کاوه رضایی بخاطر شکایت عجیب شان

مشکل ولی اینجاست که استقلال در حال حاضر هیچگونه توانایی مالی جهت پرداخت پول این دو ستاره سابق خود را ندارد. کاوه رضایی در حال حاضر از استقلال 200 میلیون تومان پول می خواهد.

فصل گذشته مبلغ قرارداد کاوه با تمام آپشن های موجود آن، یک میلیارد و ششصد میلیون تومان بود. یکی از این آپشن ها، آقای گلی در لیگ بود که چون رقم نخورد، قرارداد کاوه با استقلال به یک میلیارد و چهارصد میلیون تومن کم کردن پیدا کرد. از این میزان، کاوه رضایی یک میلیارد و دویست میلیون دریافت کرده و جهت 200 میلیونی که باقی مانده دست به دامان کنفدراسیون فوتبال آسیا شده.

موضوع پرونده آندو تیموریان، جالب تر از پرونده کاوه هست. طلبی که آندو از استقلال دارد زیاد مربوط به دوران مدیرعاملی فتح الله زاده در استقلال هست. آن سالی که استقلال به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یافت، مبلغ قرارداد تیموریان با استقلال بالای 2 میلیارد تومان بود. آندو در نیم فصل همان سال، جهت ترک استقلال و مذاکره با تیم های قطری راهی این کشور شد و حتی چند روزی هم در قطر ماند ولی به شکل عجیبی به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگشت و با استقلال ادامه داد.

عبارات مهم : کنفدراسیون آسیا – استقلال
ظاهرا استقلال جهت آن که ستاره ملی پوش خود را در آن مقطع از دست ندهد، در اقدامی کم سابقه یک میلیارد تومان را یکجا به آندو پرداخت کرده بود تا این بازیکن از استقلال نرود.

اتفاقی که در همان وقت با اعتراض امیر قلعه نویی-سرمربی وقت استقلال- همراه بود. قلعه نویی اعتقاد بود که نحوه غلط پرداخت پول بازیکنان باعث شده است تا تمرکز تیم بر هم بخورد. قلعه نویی چندی پیش هم گفته بود که رابطه اش با فتح الله زاده به گرمی و صمیمیت قبل نیست و به نوعی بر اختلافات و گلایه های آن ایام صحه گذاشت.

بی‎پولی استقلال ممکن است کار دست این تیم بدهد. البته استقلالی‌ها جهت حل مسئله اساسی دست نیاز به سوی مقامات بالاتر دراز کردند.

در حال حاضر آندو جدای از پولی که به صورت بی سابقه از استقلال گرفته، چکی از این کلوب در دست دارد که مشمول بر باقی مبلغ قرارداد او به ارزش حدود 500 میلیون تومان است.

تیموریان جهت وصول طلب خود به سراغ ای اف سی رفته ولی مسئله اینجاست که استقلال هیچ پولی جهت پرداخت طلب این بازیکن ندارد. به همین علت کلوب ابتدا از در گفت و گو و مذاکره وارد شد ولی چون به جایی نرسید، حالا دست به دامن نهادهای بالاتر در ورزش شده است تا به این دو بازیکن جهت منصرف شدن از دریافت طلبشان فشار بیاورند. به نظر می آید قضیه استقلال و این دوبازیکن دیگر یک طلب راحت نیست بلکه ممکن است به از بین بردن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بینجامد به همین علت، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به کمک استقلال آمده اند تا رضایت کاوه و آندو را جهت حصول یک توافق تازه جلب کنند و اجازه ندهند کار به جاهای باریک تر بکشد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: کنفدراسیون آسیا | استقلال | بازیکنان | فوتبال | دریافت | بازیکن | میلیونی | قرارداد | استقلال | ستاره | رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *