خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

راننده ایرانی از خطر فوت گریخت!

سام طاهری، راننده ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کند و موفقیت‌های خوبی را با پرچم کشورمان به دست آورده، در مسابقه های یوروناسکار نیز توانست مقام

راننده ایرانی از خطر فوت گریخت!

سام طاهری، راننده ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کند و موفقیت‌های خوبی را با پرچم کشورمان به دست آورده، در مسابقه های یوروناسکار نیز توانست مقام بیاورد؛ این‌بار او در هلند به رتبه سوم رسید.

نجات سام طاهری از مرگ!

شرکت‌کننده ایرانی یوروناسکار در راند ۵ و ۶ این رقابت‌ها که در هلند برگزار شد با وجود عدم موفقیت در الیت یک به‌دلیل ناآشنایی با پیست کوچک ٨٠٠متری و معروف به پیست منحنی و تخم‌مرغی زاویه‌دار در سر پیچ‌ها، توانست در روز بعد با آشنایی زیاد در رقابت‌های الیت ٢ در جای سوم بایستد. این مسابقه های در جنوب شرقی هلند در نزدیکی مرز آلمان انجام شد و سام طاهری با وجود نداشتن تمرین در این پیست به‌دلیل نداشتن وقت کافی باز هم با کسب مقام سومی توانست امتیازات قابل‌توجهی جهت خود در جدول کلی دست و پا کند.

عبارات مهم : موفقیت – مسابقه

حادثه‌ای که به خیر گذشت

راننده ایرانی از خطر فوت گریخت!

سام طاهری، راننده ایرانی راجع به اتفاقاتی که در رالی اخیر برایش پیش آمد، گفت: «مسابقات هلند به لحاظ نوع پیست، مسابقه های مشکل بود و شرکت‌کنندگان محلی به‌دلیل آشنایی و تمرین در این پیست وضع به‌مراتب بهتری نسبت به دیگر شرکت‌کنندگان داشتند. پیست منحنی عامل تصادفات بسیاری شد که من هم شانس آوردم از کنار چند تصادف ایجاد شده است جان سالم به‌در بردم و فقط چند خط روی ماشین افتاد. اگرچه خرابی هیدرولیک فرمان و ریزش روغن باعث شد تا در رقابت‌های الیت یک موفق نباشم، ولی روز بعد با تلاش مکانیک‌ها و ١٠دقیقه تمرین در پیست با سبقت گرفتن به‌موقع از چند ماشین توانستم به نفر هفتم خودم را برسانم و رتبه سوم را در کلاس خود کسب کنم و به مسابقه های آینده امیدوارتر شوم. حتی گروه ناسکار آمریکا که در محل مسابقه بودند، انتظار نداشتند بتوانم این گونه ظاهر شوم و این درحالی بود که اکثر شرکت‌کنندگان تجربه ۴ و ۵ ساله شرکت در این رقابت‌ها را داشتند و من حضور نخست خود را تجربه می‌کردم. امیدوارم به‌عنوان یک ایرانی باعث افتخار همه هموطنانم در اروپا و سراسر دنیا شوم.

شانس خوب جهت کسب رتبه بهتر

هم‌اکنون طاهری با در پیش داشتن ٣ تورنمنت دیگر که اولی دو هفته دیگر در روزهای شنبه و یکشنبه دو هفته آینده در آلمان و دو تای دیگر با ضریب امتیازات دو برابر در خاک ایتالیا و بلژیک خواهد داشت، این بخت را به گفته خود دارد تا به‌عنوان نخستین ایرانی در یورو ناسکار در جمع برترین‌ها بایستد. او در آخر همین مسابقه های با ۱۵پله افزایش در مجموع کلی راندها از رتبه ۳۰ به رتبه ۱۵رسید

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: موفقیت | مسابقه | راننده | ایرانی | ماشین | آلمان | آشنایی | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *