خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خوابیدن اعضای تیم‌ملی فوتبال دستی در لابی هتل و مساجد آلمان! عکس

انتشار تصویر هایی عجیب از بی خانمانی و خوابیدن اعضای تیم ملی فوتبال دستی در هامبورگ آلمان, باعث تعجب افراد زیادی شده است است.

خوابیدن اعضای تیم‌ملی فوتبال دستی در لابی هتل و مساجد آلمان! عکس

انتشار تصویر هایی عجیب از بی خانمانی و خوابیدن اعضای تیم ملی فوتبال دستی در هامبورگ آلمان, باعث تعجب افراد زیادی شده است است.

بی خانمانی تیم ملی فوتبال دستی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی!

خوشحال و سرمست بودیم از قهرمانی فوتبالیست‌های کشورمان در جام جهانی، البته نه در مستطیل سبز بلکه در فوتبال روی میز. ولی این خوشحالی دیری نپایید هنگامی که فهمیدیم اخبار آنگونه که به وسیله انجمن فوتبال روی میزی در رسانه‌ها اعلام شده، نیست و غمگین‌تر شدیم زمانی که دریافتیم ملی پوشانمان در چه وضعیتی در مسابقه های جام جهانی آلمان شرکت کرده بودند.

صحبت از بی‌خان‌مان بودن تیم ملی فوتبال روی میز کشور عزیزمان ایران در آلمان هست، آن هم علیرغم پرداخت کامل هزینه سفر. بعد از رسیدن به هامبورگ ساعت‌ها زیر باران در ایستگاه اتوبوس ماندند تا در نهایت به هتل بروند، البته جهت یک شب. ولی شب‌های بعدی را در لابی هتل و مساجد شهر خوابیدند. هیچکس هم پاسخگو نبود اگر اتفاقی جهت یکی از این ورزشکاران رخ می‌داد. آیا ارزش و شخصیت ورزشکار ایرانی این است که در خیابان بخوابد؟

پیگیری ورزشکاران جهت گرفتن مابقی هزینه و مطالبات‌شان با مسئولان انجمن فوتبال روی میز نه تنها جوابی نداشت بلکه منجر به عوض کردن بعضی از روسای کمیته‌های این رشته در استان‌ها از جمله اصفهان شد، مدیر هیاتی که خود در تیم پیشکسوتان است و فرزندانش ملی پوش.
منصور زیدی در خصوص تصویر العمل به برکناری‌اش به وسیله رییس انجمن گفت: این مساله نتیجه اعتراض ملی پوشان در عملکرد و نحوه اعزام تیم ملی فوتبال دستی به مسابقه های جهانی بوده است.

رئیس کمیته فوتبال روی میز اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: تیم ملی فوتبال روی میز به علت عدم حضور حدوداً دو سال در مسابقه های جام جهانی از گروه یک به گروه دوم سقوط کرده بود و در مسابقه های جام جهانی این دوره که در آلمان برگزار شد در گروه دوم مسابقه های شرکت کرد و با قهرمانی در این گروه توانست جواز حضور در گروه یک را به دست آورد. در واقع اخباری که بر روی خروجی‌ها رفته بود ناقص بود و تیم آمریکا و فرانسه قهرمان و نایب قهرمان فوتبال دستی دنیا شدند!

خوابیدن اعضای تیم‌ملی فوتبال دستی در لابی هتل و مساجد آلمان! عکس

خوابیدن در لابی هتل و مساجد 1

انتشار تصویر هایی عجیب از بی خانمانی و خوابیدن اعضای تیم ملی فوتبال دستی در هامبورگ آلمان, باعث تعجب افراد زیادی شده است است.

وی افزود: اتفاقی که جهت بازیکنان و تیم ملی کشور عزیزمان ایران رخ داد این بود که جهت حضور در این مسابقات، انجمن به بازیکنان اعلام کرده بود که با هزینه شخصی می‌توانند در مسابقه های شرکت کنند و بازیکنان هر کدام حدود 6 میلیون تومان هزینه دادند. زمانی که تیم به آلمان رسید ساعت‌ها زیر باران در خیابان سرگردان بودند و خبری از رزرو هتل نبود و در نهایت به هتل رفتند ولی روز بعد که از مسابقه برگشتند با چمدان‌های خود در بخش لابی هتل روبرو شدند و مسئولان هتل اعلام کردند جهت یک شب اقامت در هتل هماهنگی شده است است.

زیدی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی یک شب را نیز در لابی هتل صبح کردند و چند شب نیز به مسجد هامبورگ رفتند. آیا ارزش و شخصیت ورزشکاران ملی پوش در این است که در خیابان در ایستگاه اتوبوس یا در لابی هتل اقامت داشته باشند؟ لباس و هزینه رفت وآمد و تغذیه را خودشان در جریان مسابقه های پرداخت کنند در حالی که از قبل هزینه داده‌اند.

وی تاکید کرد: بعد از بازگشت تیم ملی از آلمان با توجه به وضعیتی که برایشان به وجود آمده با مسئولان انجمن تماس‌های زیادی می‌گیرند تا مابقی هزینه‌ای که جهت اعزام داده‌اند را بعد بگیرند، آیا که بر اساس جمع بندی که داشتند در نهایت از 6 میلیونی که آنها به انجمن داده‌اند حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان هزینه شده است هست، ولی کسی پاسخگوی آن‌ها نمی‌شود. این مساله موجب می‌شود تا 4 بازیکن ملی پوش اصفهان به همراه بازیکنان پایتخت کشور عزیزمان ایران به محل دفتر انجمن بروند که بازهم با بی توجهی و عدم پاسخگویی مسئول انجمن روبرو می‌شوند که حتی حاضر به صحبت با آن‌ها نمی‌شود.
وی افزود: در نتیجه این گروه از ملی پوشان به وزارت ورزش رفته و نامه‌ای در این خصوص ارایه می‌دهند که این مساله موجب ناراحتی مسئول انجمن فوتبال روی میز فدراسیون انجمن‌های ورزشی می‌شود و طی تماسی که با بنده داشتند ایشان من را مسئول این برخورد دانستند.

خوابیدن در لابی هتل و مساجد 2

رییس کمیته فوتبال روی میز استان اصفهان خاطر نشان کرد: از نظر ایشان، بنده به علت قصور در کار، ضعف مدیریت و عدم همکاری با انجمن برکنار شدم و فرد دیگری از سوی ایشان جایگزین من شده است هست. ولی اینها به علت توجیه و سرپوش گذاشتن بر اتفاقی که رخ داده بود هست. چطور ممکن است استانی که بیشترین آمار ملی پوش را دارد و بیشترین مدال‌های جهانی را ورزشکارانش به دست آورده‌اند و همواره در برنامه‌های انجمن نقش پررنگی داشته با انجمن همکاری نکرده باشد یا ضعف مدیریت داشته باشد.

وی اظهار کرد: بعد از این جا بجایی مدیر هیات استان اصفهان بلافاصله مخالفت خود را با این عنوان اعلام کرد و در نامه‌ای که به ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزشی داشتیم این نکات را متذکر شده‌ایم. در حال حاضر منتظر پاسخ فدراسیون در این خصوص هستیم.

زیدی تصریح کرد: ایشان به جای اینکه جواب قانع کننده و منطقی بدهند دست به عوض کردن مسئولان کمیته در استان‌ها زده‌اند در حالی که این مساله درست نیست. من تاکنون با وجود صرف هزینه‌های زیادی که در این رشته داشته‌ام حرفی نزدم آیا که رشته مورد علاقه‌ام هست، ولی در خصوص ملی پوشان که نماینده یک کشور هستند نمی‌توان چشم خود را ببندیم و حرفی نزنیم باید این پرسشها جهت مسابقه های آتی از بین برود و ورزشکاران در کمال آرامش و امنیت به مسابقه های اعزام شوند.

** برای کسب اطلاعات زیاد و چگونگی پیگیری به این مساله تماس‌های زیادی با علیپور مدیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی و همچنین غریب لو مدیر انجمن فوتبال روی میز داشتیم که متاسفانه هیچ کدام پاسخگو نبودند.

خوابیدن اعضای تیم‌ملی فوتبال دستی در لابی هتل و مساجد آلمان! عکس

تنها از روی غیرت رقبا را شکست دادیم

یکی از ورزشکاران اعزامی به مسابقه های آلمان نیز که دوست نداشت نامی از وی برده شود به ایسنا گفت: شرایط اعزام و حضور در این دوره از مسابقه های بادوره‌های گذشته بسیار تفاوت داشت، هرچند همانند بسیاری از مسابقاتی که اعزام می‌شدیم هزینه را خودمان پرداخت کردیم ولی حداقل اسکان وتغذیه و امنیت داشتیم.

وی ادامه داد: ولی در این دوره در شرایطی بسیار سخت و تنها از روی غیرت توانستیم رقبای خود را شکست دهیم، اگر به این مسابقه های نمی‌رفتیم زحمات چند ساله‌ای که داشتیم هدر می‌رفت، دوسال به علت نبود بودجه به مسابقه های نرفتیم و همین مساله موجب سقوط تیم از گروه یک به گروه دو شد. نمی‌خواستیم شرایط بدتر شود. ولی خودمان در شرایط بسیار بدی قرار گرفتیم در واقع پول دادیم ولی هیچ امکانات و تسهیلاتی را در اختیار نداشتیم.

این ملی پوش فوتبال روی میز تاکید کرد: امیدوارم مسئولان با بررسی مستندات تصمیم گیری درست و منصافانه ای داشته باشند و تدابیری بیندیشند تا این مساله جهت بار دیگر تکرار نشود.

انتشار تصویر هایی عجیب از بی خانمانی و خوابیدن اعضای تیم ملی فوتبال دستی در هامبورگ آلمان, باعث تعجب افراد زیادی شده است است.

خوابیدن در لابی هتل و مساجد 3

خوابیدن اعضای تیم‌ملی فوتبال دستی در لابی هتل و مساجد آلمان! عکس

اجازه نخواهیم داد فعال ترین افراد حاضر در هیئت را این گونه از دست دهیم

در ادامه طی تماسی که با حمیدرضا غزنوی، مدیر هیات انجمن‌های ورزشی اصفهان داشتیم وی ابتدا اظهار بی‌اطلاعی از جریان اولیه این مساله کرد و گفت: به هرجهت اتفاقی است که رخ داده، گویا از قبل انجمن فوتبال روی میز با کمیته اصفهان اختلافاتی داشتند و مساله اخیر آن را شدت یافتن کرده و منجر به برکنار زیدی شد.

وی افزود: البته این عوض کردن مسئولان کمیته‌ها از سوی انجمن‌های زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی کار درستی نیست ما در بیس بال که چند ماه پیش رخ داد و به احترام فدراسیون علیرغم اعتراضی که در ابتدا داشتیم کوتاه آمدیم و ضربه بدی خوردیم، این بار نیز اعتراض کردیم و تماس های متعددی با مدیر فدراسیون داشتیم و متذکر شدیم که این روسای هیات‌های استانی هستند که در انتخابات فدراسیون نقش دارند نه مسئولان انجمن‌ها بنابراین هیات‌های استانی باید حاشیه امنیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد مدیر هر انجمنی بدون هماهنگی و از روی غرض ورزی تغییراتی در هیات‌های استانی داشته باشد این به معنای دخالت در کار هیات‌های ورزشی است و بنابراین باید در این خصوص فکری کرد البته با مدیر فدراسیون صحبت کردیم تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

غزنوی با اشاره به جلسه‌ای که رییس کمیته انجمن فوتبال روی میز داشته هست، گفت: البته با غریب لو مدیر انجمن فوتبال روی میز طی جلسه‌ای که داشتیم، ایشان نیز مستنداتی داشتند که منکر بعضی از قضایای عنوان شده است از سوی ورزشکاران شدند و قرار است با بررسی تمام اسناد و مدارک و جمع بندی و ارائه آن به فدراسیون به نتیجه نهایی برسیم. ولی آنچه مهم است اجازه نخواهیم داد یکی از مهم‌ترین و فعال ترین افراد حاضر در هیئت را این گونه از دست بدهیم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir

واژه های کلیدی: فوتبال دستی | جام جهانی | ورزشکاران | فوتبالیست | جام جهانی | بازیکنان | مسابقه | فوتبال | اصفهان | مسئولان | خوابیدن

خوابیدن اعضای تیم‌ملی فوتبال دستی در لابی هتل و مساجد آلمان! عکس

خوابیدن اعضای تیم‌ملی فوتبال دستی در لابی هتل و مساجد آلمان! عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *