خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خداحافظی آردا توران با تیم بارسلونا

گروهی از رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده‌اند که آردا توران  هافبک تیم ملی این کشور، فصل آینده احتمالاً دیگر در بارسلونا نخواهد بود.

خداحافظی آردا توران با تیم بارسلونا

گروهی از رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده‌اند که آردا توران هافبک تیم ملی این کشور، فصل آینده احتمالاً دیگر در بارسلونا نخواهد بود.

آردا توران از بارسلونا می رود

با نزدیک شدن به فصل نقل‌وانتقالات، شایعات مربوط به این بازار نیز روز به روز زیاد می‌شود و رسانه‌های متفاوت دنیا، به گمانه‌زنی می‌پردازند.

در همین راستا گروهی از رسانه‌های ترکیه‌ای مدعی شده‌اند که آردا توران دیگر جایی در بارسلونا ندارد و این کلوب آماده است پیشنهاداتی که جهت خرید او صورت می‌گیرد، را ارزیابی کند.

خداحافظی آردا توران با تیم بارسلونا

مدتی‌ست که رسانه‌های اسپانیایی راجع به تلاش بارسلونا جهت خرید بازیکنانی مانند تئو هرناندس، هکتور بیرین، فیلیپه کوتینیو یا مارکو وراتی جهت تقویت ترکیب‌اش در فصل آینده گمانه‌زنی می‌کنند و اکثر آنها گزارش کرده‌اند که برنامه کلوب پایین آوردن میانگی سنی تیم است. به این ترتیب انتظار می‌رود که آردا توران و ژرمی متئو در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار بگیرند.

کاپیتان ۳۰ ساله تیم ملی ترکیه گفته است که حتی در آخر قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا (سال ۲۰۲۰) هم می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد ولی ظاهراً بارسلونا نمی‌خواهد تا آن وقت به همکاری‌اش به او ادامه دهد و باید انتظار فروش او در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان امسال را داشت.

عبارات مهم : بارسلونا – قرارداد

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: بارسلونا | قرارداد | ترکیه | ورزش | بعد از 90 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *