خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خبرخوش در انتظار پرسپولیسی ها!

معاون اقتصادی و مدیر کمیته نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس در مصاحبه اخیر خود، حرف های جالبی به زبان آورد.

خبرخوش در انتظار پرسپولیسی ها!

معاون اقتصادی و مدیر کمیته نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس در مصاحبه اخیر خود، حرف های جالبی به زبان آورد.

خبر خوش ترکاشوند و شایعه اقساطی شدن طلب مانوئل!

محمد ترکاشوند در تازه ترین مصاحبه خود که با دوربین کلوب انجام شد، اعلام کرده یکسری اخبار خوب در انتظار هواداران است که فعلا نمی تواند آن را اعلام کند.

خبرخوش در انتظار پرسپولیسی ها!

این در حالی است که طرفداران پرسپولیس در تب و تاب بازی با الاهلی عربستان هستند و هر خبر و اتفاقی می تواند آنها را حساس کند. از سوی دیگر، ماجرای شکایت مانوئل ژوزه به آخرین مراحل خود و ثبت رای نهایی رسیده و هنگامی که مدیران کلوب صحبت از «خبر خوش یا خبر بد» به میان می آورند، اذهان به آن سمت می رود.

درست در روزهایی که شایعه شده است دادگاه CAS یا همان دادگاه حکمیت ورزش در حال بررسی پیشنهاد باشگاه پرسپولیس مبنی بر پرداخت اقساطی طلب مانوئل ژوزه هست، ترکاشوند در مصاحبه اش از خبرهای خوشی می گوید که فعلا نمی تواند آن را بیان کند! شاید این دو عنوان به هم مرتبط باشند و در ادامه شاهد آن شویم که پاداش افزایش سرخپوشان در صورت کسب برد برابر الاهلی عربستان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، صرف قسط اول مطالبات مانوئل شود.

باید دید آیا شایعه قسطی شدن مطالبات مانوئل ژوزه واقعیت دارد یا نه و از سوی دیگر، آیا واقعا خبر خوش ترکاشوند به هواداران در این راستا است؟ فراموش نکنید کلوب در حال حاضر، اخبار خوش و بهتری نسبت به تسویه حساب با مانوئل ژوزه و برطرف کردن سایه محرومیت یا جریمه های دیگر از جمله کسر امتیاز یا حتی سقوط به لیگ های پایین تر جهت هواداران ندارد!

عبارات مهم : پرسپولیس – هواداران

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: پرسپولیس | هواداران | رای نهایی | عربستان | دادگاه | اخبار | ورزش | باشگاه پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *