خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حمله تند عادل غلامی به منتقدان تیم ملی والیبال

بعد از کسب عنوان یازدهمی از بین ۱۲ تیم حاضر در سطح اول لیگ جهانی انتقادات زیادی به ملی پوشان و کادرفنی تیم وارد شد که باعث خشم

حمله تند عادل غلامی به منتقدان تیم ملی والیبال

بعد از کسب عنوان یازدهمی از بین ۱۲ تیم حاضر در سطح اول لیگ جهانی انتقادات زیادی به ملی پوشان و کادرفنی تیم وارد شد که باعث خشم بعضی از ملی پوشان از جمله عادل غلامی شده است است.

مصاحبه تازه عادل غلامی

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران خود را آماده حضور در مسابقه های انتخابی قهرمانی دنیا در اردبیل که از ۱۹ مردادماه شروع می شود، می کند. عادل غلامی بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال که در پست مهاجم سرعتی و دفاع روی تور در چند سال اخیر جهت تیم ملی به میدان رفته تصویر العمل تندی به انتقادات بعضی از کارشناسان داشته هست. در ادامه مشروح صحبت های عادل غلامی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” را می خوانید:

عبارات مهم : تیم ملی والیبال – برنامه ریزی

مسعود جریمه شد، نه من

من در تمرینات روزهای اخیر حضور داشتم و کسی که دیر در محل تمرین حاضر شد، مسعود غلامی بود. شاید به خاطر تشابه اسمی بعضی تصور کردند من جریمه شدم. البته بعضی افراد به هر قیمتی می خواهند حاشیه سازی کنند. این مسعود غلامی هم به خاطر هم نامی با من برایم دردسرساز شده است است.(باخنده)

از نظم اردویی مشکلی نداریم

حمله تند عادل غلامی به منتقدان تیم ملی والیبال

این نظم موجود در اردو باعث پیشرفت تیم ملی می شود. البته گاهی جهت بعضی بازیکنان اتفاقی پیش می آید که غیرقابل آینده نگری است ولی اکثر اوقات بازیکنان سر موقع کارشان را انجام می دهند و نیازی به جریمه هم نیست.

برنامه ریزی غلط FIVB به ما ضربه زد

امسال شرایط ما جهت حضور در لیگ جهانی متفاوت بود و مصدومیت بعضی از بازیکنان به شدت به تیم ملی ضربه زد. البته در راس تمام این پرسشها برنامه ریزی غلط فدراسیون جهانی والیبال که تورنمنت های زیادی را در سال برگزار می کند، باعث لطمه به تیمی چون کشور عزیزمان ایران می شود. یکسری بازیکن تمام سال را در اردو و مسابقه هستند و فشار زیادی را تحمل می کنند.

با یک برد زیاد افزایش می کردیم

این را هم بگویم که نتیجه خیلی بدی در لیگ جهانی کسب نکردیم و زیاد بدشانسی آوردیم. ما می توانستیم با یک برد زیاد حتی جزو تیم های افزایش کننده به مرحله نهایی باشیم چون فاصله تیم پنجم تا کشور عزیزمان ایران که در رده یازدهم قرار گرفت، فقط یک برد بود. نباید به جایگاه یازدهمی کشور عزیزمان ایران نگاه کنید و بگویید که نتیجه بدی گرفتیم. می توانستیم جایگاه بهتری کسب کنیم ولی به هر حال هر چه بود، گذشت.

ما می رویم تا خیالتان راحت شود!

برای بعضی ها که انتقادات بی جایی می کنند و می گویند بازیکنان باتجربه تیم ملی انگیزه ندارند، متاسفم. اصلا نمی دانم این چه حرف هایی هست. اگر واقعا حضور ما چند نفر که از قدیمی ها هستیم بعضی را اذیت می کند، ما هم می رویم تا خیالتان راحت شود. تیم ملی با ما در این چند سال نتیجه های ضعیفی کسب کرده و به همین خاطر سریعتر می رویم تا نفرات تازه بیایند و نتیجه های بهتری بگیرند! حرف هایی از سوی کارشناسان زده می شود که بار روانی دارد و اشتباه هست. روی چه علت و مدرکی می گویند که ما انگیزه نداریم؟ مگر آنها در تمرینات و مسابقه های کنار ما هستند؟ بازیکنی که با مصدومیت به زمین می رود، واقعا بی انگیزه است؟‌

برخی هدفشان فقط تخریب است

بعد از کسب عنوان یازدهمی از بین ۱۲ تیم حاضر در سطح اول لیگ جهانی انتقادات زیادی به ملی پوشان و کادرفنی تیم وارد شد که باعث خشم

برخی افراد اصلا هدفشان کارشناسی کردن نیست و فقط می خواهند تخریب کنند. من کسی نیستم که بخواهم راهکار بدهم و بگویم فدراسیون باید چه کاری کند که فشار از روی بازیکنان برداشته شود. در ضمن نباید پتانسیل والیبال کشور عزیزمان ایران را با برزیل مقایسه کنید که چند تیم ملی دارد. در ضمن همان برزیل هم در این چند سال نوسان داشته و این یک اتفاق طبیعی هست. بعضی مردها جنبه ندارند و غیرکارشناسی حرف می زنند. بعد از لیگ جهانی ما به جز فشارهای الکی و حرف های غیرکارشناسی چیز دیگری ندیدیم.

مقابل آسیایی ها مسئله نداشتیم

باید تا ۲ هفته دیگر در مسابقه های انتخابی قهرمانی دنیا به میدان برویم. چین و کره جنوبی رقبای مهم ما در این مسابقه های هستند که در سید ۲ لیگ جهانی امسال بازی های خوبی انجام دادند. البته ما در چند سال اخیر برابر تیم های آسیایی مشکلی نداشتیم و امیدوارم این بار نیز بدون مسئله افزایش کنیم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com

واژه های کلیدی: تیم ملی والیبال | برنامه ریزی | برنامه ریزی | لیگ جهانی | بازیکنان | مسابقه | برنامه | والیبال | ایران | انگیزه | افزایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *