خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حمایت غیرمستقیم علی دایی از علی کریمی

علی دایی به‌طور غیر مستقیم از علی کریمی حمایت کرده و صحبت های کریمی را درست دانسته است.

حمایت غیرمستقیم علی دایی از علی کریمی

علی دایی به طور غیر مستقیم از علی کریمی حمایت کرده و صحبت های کریمی را درست دانسته است.

واکنش دایی به مصاحبه علی کریمی

علی کریمی چند روز قبل در یک مصاحبه تند و آتشین، علیه آنچه که آن را فساد در فوتبال می داند، صحبت کرد و در این مصاحبه علیه مدیر فدراسیون فوتبال هم موضع گیری کرد. جدا از اینکه باید در این ماجرا حق را به علی کریمی بدهیم یا نه، باید این را در نظر گرفت که اهالی فوتبال، کریمی را به عنوان شخصی می شناسند که در هر شرایطی حرفش را می زند و مصلحت اندیشی نمی کند.

حالا او به مخالفت با مجموعه فدراسیون فوتبال پرداخته و فارغ از اینکه حق با چه کسی هست، حرف های کریمی خریدار زیادی دارد؛ چراکه در فوتبال کشور عزیزمان ایران هر لحظه افراد زیادی هستند که هنگامی که حرف از مبارزه با فساد و تخلفات می شود، از آن حمایت می کنند.

حمایت غیرمستقیم علی دایی از علی کریمی

این بار ولی شخصی از علی کریمی حمایت کرده که کسی انتظارش را نداشت. علی دایی به طور غیر مستقیم از علی کریمی حمایت کرده و در پیج اینستاگرام خود نوشته که امیدوار است روزی در فوتبال کشور عزیزمان ایران دروغ ریشه کن شود و کسی دنبال لاپوشانی و پنهان کردن پرسشها آشکار و واضح تیم های باشگاهی و بعضی مدیران آن نباشد. دایی در آخر نوشته اش تاکید کرده که برابر گردن کلفت ها می ایستد و کوتاه هم نمی آید.

دایی گرچه نامی از علی کریمی نبرده، ولی در این روزها به آسانی می توان متوجه شد که او از چه کسی حمایت کرده و با نوشتن این جملات در اینستاگرام، حامی چه کسی شده است هست. کریمی و دایی گرچه رابطه خوبی با هم ندارند و دعوای آن ها یکی از سوژه های یکی دو دهه اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران بوده، ولی این بار به طور موازی در یک مسیر حرکت می کنند.

عبارات مهم : اینستاگرام – علی کریمی
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: اینستاگرام | علی کریمی | فوتبال | ایران | ورزش | بعد از 90 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *