خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حمایت جالب و منطقی محمد مایلی کهن از شجاعی و حاج صفی

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم‌ملی نسبت به رويارویی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی با نماینده رژیم صهیونیستی تصویر العمل جالبی نشان داد.

حمایت جالب و منطقی محمد مایلی کهن از شجاعی و حاج صفی

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم‌ملی نسبت به رويارویی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی با نماینده رژیم صهیونیستی تصویر العمل جالبی نشان داد.

واکنش محمد مایلی کهن به محرومیت شجاعی و حاج صفی

محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با روزنامه شهروند از احتمال محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی انتقاد و از تصمیم آن‌ها دفاع کرده هست. جمله کلیدی او جهت صحبت در این مورد این است: «آن‌ها مجبور بوده‌اند».

صحبت‌های مایلی‌کهن البته نشان می‌دهد که او فضای بین‌المللی فوتبال را بیش از بعضی مدعیان می‌شناسد. گزیده‌ای از صحبت‌های او را راجع به شجاعی و حاج‌صفی می‌خوانید:

حمایت جالب و منطقی محمد مایلی کهن از شجاعی و حاج صفی

* من از نظر فوتبالی صحبت‌هایم را مطرح می‌کنم. به نظر شما با محرومیت این دو فرزند خوب فوتبال کشور عزیزمان ایران چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ مردها فکر می‌کنند مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی عزیز واقعا علاقه داشتند که برابر نماینده رژیم صهیونیستی بازی کنند؟ واقعا این دونفر از شرایط و مشکلاتی که ممکن بود جهت آنها درست شود، اطلاع نداشتند؟ اگر آنها به ارزش‌ها و پرسشها سیاسی کشور می‌خواستند پشت کنند، در بازی رفت به همراه تیم خود به اسراییل سفر می‌کردند. غیر از این است؟

* مگر غیر از این است که این دونفر جریمه و پرسشها را قبول کردند تا به کشور رژیم اشغالگر قدس نروند؟ آیا آن وقت که شجاعی و حاج‌صفی حاضر نشدند به اسراییل بروند، یک‌نفر از این مردها حرفی نمی‌زد و از آن ها تقدیر نکردند؟ حالا حاج‌صفی به تازگی به این تیم پیوسته هست، ولی شجاعی که‌ سال قبل هم در این کلوب یونانی حضور داشت! بله همه ما می‌دانیم که اسراییل رژیمی غاصب و جنایتکار است که سرزمین‌های فلسطین را اشغال کرده است.

* هیچ‌کسی نمی‌تواند بگوید که آنها از عمد حاضر شدند در این مسابقه به میدان بروند، ولی من از مسئولان محترم یک پرسش بسیار مهم دارم. از نظر ما اسراییل یک رژیم غاصب است و باید از صحنه سرنوشت محو شود، ولی در شرکت ملل این کشور را به هر شکلی که هست، با حمایت متحدانش به رسمیت می‌شناسند. دقت کنید به جز مراسم عمومی شرکت ملل که روسای‌جمهوری کشور عزیزمان ایران و رژیم صهیونیستی صحبت می‌کنند و طرف برابر جلسه را ترک می‌کند، آیا نماینده دایم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل در هیچ‌کدام از جلسات عمومی دیگر شرکت نمی‌کند؟ به ‌هرحال، نماینده رژیم صهیونیستی هم در تمامی این جلسات حضور دارد و نماینده کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل هم در این جلسات شرکت می‌‌کند! چون دستورالعمل و پروتکل‌های سیاسی و دیپلماتیک نماینده کشور عزیزمان ایران را مجبور می‌‌کند که در جلسه شرکت ملل که نماینده اسراییل هم در آن شرکت دارد، حضور پیدا کند. ما قبول کرده‌ایم که بعضی از مواقع باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذاریم. ما باید از شعاردادن فاصله بگیریم. این دونفر فرزندان کشور ما هستند و نباید آن‌ها را محروم کنند.

* این دو نفر مجبور بوده‌اند، باز هم تأکید می‌کنم مجبور بوده‌اند به خاطر تعهد رسمی که به کلوب خود داشته‌اند، برابر کلوب رژیم صهیونیستی بازی کنند. آنها چاره‌ دیگری نداشتند و در بازی رفت هم که در خاک اسراییل برگزار شد، حضور پیدا نکردند! قبول کنیم فوتبال حرفه‌ای دنیا با مباحث سیاسی و اعتقادی ما ارتباطی ندارد و آن‌جا قوانین سفت و محکمی وجود دارد. در آن‌جا همه چیز سر جای خودش است و پرسشها سیاسی را با فوتبال قاطی نمی‌کنند. با تمام این صحبت‌‌ها، کلوب یونانی جهت بازی رفت همکاری مورد نیاز را با بازیکن ایرانی خود داشته و تا حدودی با آنها همکاری کرده هست، ولی هنگامی که کلوب یونانی دو سهمیه بازیکن خارجی خود را به ملی‌پوشان ایرانی تخصیص داده شده است داده و با آنها قرارداد بسته هست، هدفش این بوده که بتواند از شجاعی و حاج‌صفی در این مسابقه های بسیار مهم استفاده کند. به این دو بازیکن پول نمی‌دهند که برایشان به خاطر پرسشها سیاسی بازی نکنند!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir


محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم‌ملی نسبت به رويارویی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی با نماینده رژیم صهیونیستی تصویر العمل جالبی نشان داد.

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | فوتبال | بازیکن | ایرانی | فوتبالی | اسراییل | سیاسی | ایران | همکاری

One thought on “حمایت جالب و منطقی محمد مایلی کهن از شجاعی و حاج صفی

  • مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ در t ۱۲:۲۲ ب.ظ
    Permalink

    آقای مایلی کهن: “… بله همه ما می‌دانیم که اسراییل رژیمی غاصب و جنایتکار است که سرزمین‌های فلسطین را اشغال کرده است.

    * هیچ‌کسی نمی‌تواند بگوید که آنها از عمد حاضر شدند در این مسابقه به میدان بروند، ولی من از مسئولان محترم یک پرسش بسیار مهم دارم. از نظر ما اسراییل یک رژیم غاصب است و باید از صحنه سرنوشت محو شود، ولی در شرکت ملل این کشور را به هر شکلی که هست، با حمایت متحدانش به رسمیت می‌شناسند…”
    سوال مهم از آقای مایلی کهن :
    شما به غاصب فلسطین و به اسراییل قاتل’ کشور اطلاق می کنید؟! با این کشور گفتن’ ناخواسته صهیونیستها و اسراییلی های جنایتکار کودک کش را شاد ساخته اید و فلسطینی های مظلوم و جبهه راستین مقاومت را ناراحت ساختید!
    فقط می گویم متاسفم برای شما که به معانی این مواضعتان دقت نمی فرمایید.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *