خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حرکت چراغ خاموش پرسپولیس در جذب بازیکن

 از شاهین ثاقبی و مهدی ترابی نام می برند و گفته می شود پرسپولیس در تلاش جهت جذب این بازیکنان می باشد.

حرکت چراغ خاموش پرسپولیس در جذب بازیکن

از شاهین ثاقبی و مهدی ترابی نام می برند و گفته می شود پرسپولیس در تلاش جهت جذب این بازیکنان می باشد.

شاهین ثاقبی و مهدی ترابی دو بازیکن مد نظر پرسپولیس

برانكو ایوانكوویچ در فصل شانزدهم مثل لیگ قبلی، تماماً تفكرات تهاجمی داشت و بابت همین بود كه سرخپوشان با بیشترین برد، بیشترین گل زده، كمترین شكست (در این بخش به همراه تراكتورسازی)، كمترین گل خورده، معرفی آقای گل لیگ و… توانست به قهرمانی لیگ برسد ولی انگار برانكو هنوز از شرایطی كه تیمش دارد، راضی نیست لیکن جهت تقویت خط حمله و هافبك‌هایش به دنبال جذب 3، 4 بازیكن تازه افتاده است.

عبارات مهم : پرسپولیس – پرسپولیس
مدیران کلوب نیز با چراغ خاموش در پی آن هستند تا خواسته‌های برانكو را برآورده كنند. البته جذب گادوین منشا، كه احتمالاً جهت قطعی شدن آن باید منتظر اتفاقات جدیدی باشیم، یكی از مهم‌ترین خریدها بود ولی بد نیست بدانید پرسپولیسی‌ها در پی جذب دو وینگر سرعتی و تكنیكی به خواسته برانكو افتاده‌اند.

نفر اول شاهین ثاقبی هست. مهاجمی كه با درخشش در تراكتورسازی تبریز به فوتبال کشور عزیزمان ایران معرفی شد و با پیراهن تراكتور، هم به استقلال گل زده بود و هم پرسپولیس ولی این بازیكن در لیگ قبلی به کلوب تحت قراردادش یعنی ملوان پیوست و گفته می‌شود هنوز تا یك فصل دیگر با ملوان قرارداد دارد. برانكو در لیگ قبلی نیز ثاقبی را می‌خواست ولی ملوانان به این بازیكن رضایتنامه و مجوز جدایی ندادند. دلیل‌شان هم این بود كه اولاً ملوان به تمام مهره‌هایش در راه افزایش به لیگ برتر نیاز دارد و در ثانی شاهین می‌توانست جهت طی كردن دوران سربازی خود در ملوان بماند ولی تصمیم گرفت راهی تراكتورسازی شود و حالا باید تنبیه شود! با این حساب مشكلات شاهین جهت پیوستن به پرسپولیس زیاد است و شاید این بازیكن تا آخر فصل آینده نیز در ملوان و لیگ یك بماند. شاهین وینگر راست است و می‌تواند در سمت چپ خط حمله نیز بازی كند.

اما نفر دوم مهدی ترابی هست. این بازیكن نیز می‌تواند در پست وینگر چپ و حتی راست بازی كند. او ملی‌پوش بوده و گل ملی نیز دارد. ترابی از لحاظ اخلاقی و فنی مورد پسند همه اهالی فوتبال است و تا هنگامی که مصدوم نشده بود، سایپا روند خوبی در امتیاز‌‌گیری داشت ولی هنگامی که ترابی مصدوم شد، سایپا تا یك قدمی سقوط پیش رفت و در نهایت با بازگشت این بازیكن ماندنی شد. ترابی ولی همچنان تحت قرارداد کلوب سایپاست و پرسپولیسی‌ها كه باب مذاكرات را به تازگی با این کلوب باز كرده‌اند، جهت جذب ترابی كار بسیار مشکل دارد.
حتی در این بین، علی پروین، پیشكسوت پرسپولیس كه رابطه بسیار خوبی با رضا درویش، مدیرعامل کلوب سایپا، دارد نیز وارد عمل شده است تا كار جهت انتقال ترابی به پرسپولیس تسهیل شود ولی هنوز پاسخ درست و حسابی به پرسپولیسی‌ها داده نشده هست. ترابی و ثاقبی، دو وینگر مد نظر برانكو هستند و او از کلوب خواسته مذاكرات جهت جذب این دو نفر را ادامه دهند و این در حالی است كه پرسپولیسی‌ها همین حالا نیز وینگرهای قدرتمندی مثل فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری و حتی احسان علوان‌‌زاده را دارند و مشخص نیست برانكو چه برنامه‌ای جهت فصل آینده در ذهنش دارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: پرسپولیس | پرسپولیس | فوتبال | ملوان | ورزش | باشگاه پرسپولیس |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *