خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جنجالی شدن سوءاستفاده جنسی 6 بازیکن فوتبال از یک کارگر زن!

سوءاستفاده جنسی بازیکنان تیم فوتبال سانتافه کلمبیا از یک کارگر زن, جهت آنها گران تمام شد.

جنجالی شدن سوءاستفاده جنسی 6 بازیکن فوتبال از یک کارگر زن!

سوءاستفاده جنسی بازیکنان تیم فوتبال سانتافه کلمبیا از یک کارگر زن, جهت آنها گران تمام شد.

بازپرسی از 6 بازيكن سانتافه به جرم سوءاستفاده جنسی

بازیکنان تیم سانتافه کلمبیا به علت سوءاستفاده جنسی به دادگاه احضار شده‌اند.

دادگاه ملی كلمبیا اعلام كرد بازپرسی‌ها از تعدادی از بازیكنان کلوب ایندپندنته سانتافه شهر بوگوتا را شروع كرده هست. علت این بازپرسی، شكایتنامه‌ای است كه نسبت به 6 بازیكن این کلوب به خاطر سوءاستفاده جنسی به دادگاه ارسال شده است هست. طبق شكایت انجام شده است این بازیكنان بعد از مراسم خوش حالی قهرمانی‌شان در سوپرلیگ سال 2017 كه در روز 31 ژانویه و برابر کلوب مدلین به دست آمد، مرتكب این اقدام خلاف شده‌اند.

طبق بیانیه منتشره، دادگاه به جمع‌آوری مداركی در این رابطه پرداخته و گویا این اتفاق بین روزهای 31 ژانویه و 1 فوریه سال 2017 رخ داده و تعدادی از بازیكنان این تیم از یك زن كارگر سوءاستفاده جنسی كرده‌اند.

روزنامه كلمبیایی ال‌اسپكتادور هم با نشر این شكایت‌نامه در شماره روز جمعه‌‌اش به بازتاب این خبر پرداخت و ایوان مخیا، خبرنگار ورزشی كلمبیایی در برنامه رادیویی نبض فوتبال كه از رادیو كاراكول پخش می‌شد اعلام كرد کلوب سانتافه حدود 522 هزار یورو جهت تضمین مسكوت ماندن این خبر پرداخت كرده بوده و بحث یك رسوایی جنسی با كارگران درمیان است.

بعد از آنكه این كارگر زن شكایتش را به دادگاه ارائه كرد، برنامه‌ریزی‌های انجام شده است جهت بررسی‌های تكنیكی و علمی انجام شد و شاهدان عینی روایت‌هایشان را مطرح كردند و همه اینها به دادگاه كمك زیادی كرد تا 6 فوتبالیستی كه در این اقدام كثیف دست داشتند شناسایی شوند.

جنجالی شدن سوءاستفاده جنسی 6 بازیکن فوتبال از یک کارگر زن!

3 تا از این 6 بازیكن در بازار نقل و انتقالات تابستانی، کلوب سانتافه را ترك كرده بودند. یكی از مقامات دادگاه در این باره گفته: «بازپرسی از این بازیكنان به این منظور انجام می‌شود كه مشخص شود آیا این رسوایی جنسی انجام شده است است یا خیر و اینكه هریك از این بازیكنان تاچه اندازه در این اقدام نقش داشته‌اند.»

سران کلوب ایندپندنته سانتافه هم منشتر شدن بیانیه‌ای به صورت رسمی بی‌اطلاعی‌‌اش از آنچه رخ داده را ابراز نموده و هرگونه اقدام خلاف قانون از سوی هریك از افراد مرتبط با این کلوب را تقبیح و محكوم نمود. بخشی از این بیانیه كه به امضای سسار پاسترانا، مدیر کلوب رسیده می‌خوانیم: «ما از بازپرسی‌هایی كه به وسیله دادگاه انجام می‌شود حمایت می‌كنیم و كاملاً به تصمیم آنها احترام می‌گذاریم.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: فوتبالیست | سانتافه | بازیکنان | کلمبیا | ژانویه | فوتبال | دادگاه | برنامه | بیانیه | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *