خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جملات عجیب و جنجالی گزارشگر تبریزی علیه پرسپولیس و داور

سپردن گزارش زنده بازی‌های لیگ برتر به گزارشگران مراکز استان‌ها، بار دیگر حاشیه‌ساز شد و این بار گزارشگر پرحاشیه مرکز آذربایجان شرقی که ید طولایی در گزارش‌های یک‌جانبه دارد، سوژه‌ساز شبکه‌های اجتماعی و علاقمندان فوتبال شد.

جملات عجیب و جنجالی گزارشگر تبریزی علیه پرسپولیس و داور

گزارشگر بازی پرسپولیس و تراکتورسازی, با جملات جنجالی خود حاشیه ساز شده است است.

انتخاب گزارشگر جنجالی جهت بازی پرسپولیس و تراکتور

سپردن گزارش زنده بازی‌های لیگ برتر به گزارشگران مراکز استان‌ها، بار دیگر حاشیه‌ساز شد و این بار گزارشگر پرحاشیه مرکز آذربایجان شرقی که ید طولایی در گزارش‌های یک‌جانبه دارد، سوژه‌ساز شبکه‌های اجتماعی و علاقمندان فوتبال شد.

گزارش بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی طبق رویه چندسال اخیر به گزارشگر تبریزی سپرده شد که وی همواره در ادای جملات عجیب و نامربوط حین گزارش بازی‌های تراکتور برابر استقلال و پرسپولیس، صاحب شهرت و سابقه بوده است.

پیش از این، شبکه سه به عنوان یکی از کانال‌های سراسری سیما، گزارش بازی‌های سرخابی‌ها در شهرستان‌ها را به گزارشگران بی‌طرف مستقر در جام جم می‌سپرد ولی عوض کردن این روال باعث شده است تا همواره بعضی جانبداری‌های گزارشگران شهرستانی، سوهان اعصاب بینندگان سراسری شود. این نوع گزارش‌ها گرچه باعث خرسندی بعضی از اهالی استان میزبان خواهد بود ولی ناراحتی بینندگان تلویزیونی در سایر نقاط کشور را در پی دارد. زندگی گزارشگر در جو درون استانی و سنگینی که حول تیم‌های همچون سپاهان و تراکتور وجود دارد، باعث می‌شود که میل به رنگی به شدن در جملات آن‌ها دیده شود.

در بازی تراکتورسازی و پرسولیس، گزارشگر بازی بعد از به ثمر رسیدن گل گادوین منشا از روی یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه، اعلام اشتباه از سوی داور را مشکوک خواند! این در حالی است که صحنه‌های آهسته به وضوح خطای هند مدافع تراکتور را نشان می‌داد و حتی خود بازیکن هم اعتراض خاصی به اعلام اشتباه نداشت! البته او بلافاصله خوش حالی گل معمولی منشا را سوژه کرد و آن را تقبیح نمود و در پی آن اعتراض و احتمالا تکرار فحاشی سکوهای یادگار امام تبریز را ناشی از این خوش حالی تحریک‌کننده دانست.

متاسفانه اعتراض به تصمیمات داور و فشار به قاضی میدان، از بازیکنان و نیمکت مربیان و سکوها به میکروفون صداوسیما رسیده و این عنوان هر روز کار را جهت داوران سخت‌تر می‌کند. گفتن جمله هایی که حس اعتماد تماشاگران به داوران فوتبال را کم می‌کند، در ادامه به شدت یافتن جو ضدداوران در استادیوم‌ها خواهد انجامید و فضای فرهنگی فوتبال کشور را مسموم و خدشه دار می‌کند.

اینکه گزارشگر هروقت دلش خواست راجع به سوت‌های داور اظهارنظر فنی کند و بخودش اجاره بدهد که روی آنتن عملکرد او را به چالش بکشد، عنوان تازه‌ای نیست. البته در این راه، تاکتیک جالبی هم بکار می‌رود که حتی بعد از تماشای صحنه آهسته و غلط بودن کارشناسی، بعضی گزارشگرها به‌خصوص در تبریز و اصفهان با یک جمله که «حالا کارشناسان داوری باید نظر بدهند» حرف خود را غیرمستقیم بعد می‌گیرند.

در ادامه مجتبی ساعی در صحنه خوش حالی گل تساوی تراکتوری‌ها به وسیله حاتمی، یک متلک دیگر هم به مهاجم خارجی میهمان پراند. به نظر می‌رسد کسی در صداوسیمای مرکز آذربایجان نیست که این گزارشگر جوان و هیجان‌زده را متوجه عواقب سنگین و ملی چنین جملات و اظهارنظرهای شخصی‌اش روی آنتن زنده بکند.

در حالی که جو خطه تبریز به شدت علیه تیم‌های تهرانی است و هربار کلوب تراکتور جهت فرار از زیر بار مسئولیت فحاشی و شعارهای تند و بعضا سیاسی هوادارانش ناچار به صدور بیانیه و شانه خالی کردن از زیر بار آن می‌شود، چنین گزارش‌های محرکی می‌تواند دردسر را دو برابر کرده و شکاف را زیاد کند و در نهایت منجر به فجایعی شود که قابل جبران نیست.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tabnak.ir


جملات عجیب و جنجالی گزارشگر تبریزی علیه پرسپولیس و داور

واژه های کلیدی: تراکتورسازی | پرسپولیس | تراکتور | پرسپولیس | فوتبال | اعتراض | گزارشگر | تراکتور | تبریز | سراسری | تبریزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *