خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ورود وزارت به ماجرا, جزئیات خوشگذرانی شبانه چند پرسپولیسی

ماجرای خوشگذرانی پرسپولیسی‌ها پیش از بازی الهلال اکنون با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است است.

ورود وزارت به ماجرا, جزئیات خوشگذرانی شبانه چند پرسپولیسی

ماجرای خوشگذرانی پرسپولیسی ها پیش از بازی الهلال اکنون با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان وارد مرحله ی تازه ای شده است است.

ورود وزارت به داستان خوشگذارنی شبانه

رسانه ای شدن عنوان خوشگذرانی بدموقع بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در امارات و در اردوهای پیش از بازی با الاهلی و الهلال عربستان، تصویر العمل هایی متفاوتی را در پی داشت. اتفاق تلخی که نتیجه تلخ تری را جهت تیم پرطرفدار پرسولیس به همراه داشت و در نهایت قرمزهای پایتخت در یک بازی آینده ساز مجبور شکست سنگینی شدند و امید این تیم جهت افزایش به فینال لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ شد.

ایسنا روز چهارشنبه گذشته از اتفاقی در اردوی امارات تیم پرسپولیس پرده برداشت که کوچکترین پیگیری و براق سازی راجع به چرایی خروج بدموقع چند بازیکن پرسپولیس از هتل محل اقامت ارزش در اردوی پیش از بازی با الهلال و الاهلی از سوی مدیران این کلوب انجام نشد. اردوهایی که در آنها اکثر اعضای هیات مدیره کلوب هم در کنار تیم حضور داشتند.

ورود وزارت به ماجرا, جزئیات خوشگذرانی شبانه چند پرسپولیسی

یک منبع آگاه راجع به تصویر العمل ها به عنوان “خوشگذرانی” گفت: به علت اهمیت موضوع، حراست وزارت ورزش و جوانان پیگیر ماجرا شده است تا با خاطیان به صورت جدی برخورد شود. در همین رابطه حراست وزارت ورزش از حراست باشگاه پرسپولیس و همین طور مدیران کلوب توضیح خواسته.

موضوع اتفاقات اردوهای پرسپولیس در امارات در گزارش هایی به حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است و این وزارتخانه پیگیر ماجراست تا با این خاطیان برخورد شود. البته با در نظرگرفتن این که ترک اردو به وسیله پرسپولیسی ها در هتلی در ابوظبی و هم چنین از محل کلوب ایرانیان دوبی رخ داده، با بررسی دوربین های مداربسته این دو مکان می توان به آسانی به شرح ماجرا و همین طور شناسایی بازیکنان خاطی پی برد.

اتفاقات اردوی پیش از بازی با الاهلی تکان دهنده تر از اتفاقات بازی با الهلال هست، به گونه ای که در این اردو ۴ بازیکن خاطی به همراه دو نفر از کارکنان کلوب بعد از شرکت در یک مهمانی حدود ساعت ۳ صبح به هتل محل اقامت خود باز می گردندد. سناریوی بازگشت به هتل هم به گونه ای طراحی شده است بود که کارکنان کلوب ۱۵ دقیقه بعد از بازیکنان وارد لابی هتل می شوند تا این گونه وانمود شود که این ۶ نفر با هم نبوده اند!

در اردوی بازی با الهلال هم بازیکنان خاطی بعد از ساعت ها از ترک هتل، بامداد روز بعد وارد هتل محل اقامت خود در ابوظبی شده است اند. امید است که نهادهای نظارتی و حراستی با برخورد قاطع با تمام خاطیان در هر سطحی، زمینه ی جلوگیری از اتفاقات مشابه در آینده با هزینه بیت المال را بگیرند.

ماجرای خوشگذرانی پرسپولیسی‌ها پیش از بازی الهلال اکنون با ورود حراست وزارت ورزش و جوانان وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است است.

عبارات مهم : برخورد قاطع – پرسپولیس
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir

واژه های کلیدی: برخورد قاطع | پرسپولیس | پرسپولیس | بازیکنان | جوانان | بازیکن | امارات | همراه | برخورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *