خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر اوکراین/ جام جهانی والیبال جوانان

 تیم ملی والیبال جوانان کشور عزیزمان ایران در دومین مسابقه خود در مسابقه های قهرمانی دنیا برابر اوکراین قرار داده شد و توانست حریف خود را شکست دهد.

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر اوکراین/ جام جهانی والیبال جوانان

تیم ملی والیبال جوانان کشور عزیزمان ایران در دومین مسابقه خود در مسابقه های قهرمانی دنیا برابر اوکراین قرار داده شد و توانست حریف خود را شکست دهد.

اوکراین هم قربانی جوانان کشور عزیزمان ایران شد

در روز دوم مسابقه های والیبال قهرمانی جوانان دنیا تیم های کشور عزیزمان ایران و اوکراین از ساعت 15 به وقت پایتخت کشور عزیزمان ایران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 21 ، 23 بر 25 ، 20 بر 25 و 15 بر 13 به سود کشور عزیزمان ایران خاتمه پیدا کرد تا دومین پیروزی جوانان کشور عزیزمان ایران در مسابقه های قهرمانی دنیا ثبت شود.

بهروز عطایی که شاگردانش در بازی اول با نتیجه 3 بر صفر ایتالیا را شکست دادند جهت شروع مسابقه دوم برابر اوکراین جواد کریمی، رسول آقچه لی، طیب عینی، علی اصغر مجرد، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر و اسمایل طالبی را روانه میدان کرد.

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر اوکراین/ جام جهانی والیبال جوانان

ست اول

جوانان کشور عزیزمان ایران در شروع مسابقه با وجود اینکه 2 امتیاز از حریف عقب افتادند، ولی در ادامه توانستند نتیجه را جبران کرده تا در امتیاز 8 بر 7 به سود کشور عزیزمان ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در ادامه اوکراینی ها اختلاف را کم کرده و توانستند در امتیاز 16 بر 15 از کشور عزیزمان ایران پیش بیافتند تا تیم ها به وقت استراحت فنی دوم بروند.

کسب 3 امتیاز متوالی بعد از رالی های تماشایی به سود کشور عزیزمان ایران نتیجه بازی را 18 بر 16 به سود شاگردان عطایی کرد تا این بار سرمربی اوکراین درخواست وقت استراحت کند. روند خوب ملی پوشان ایرا با سرویس های خوب جواد کریمی ادامه پیدا کرد تا اینکه نتیجه بازی 21 بر 16 به سود کشور عزیزمان ایران شد. سرمربی اوکراین یک بار دیگر درخواست وقت استراحت کرد تا شاید وقفه ای در روند امتیازگیری تیم کشور عزیزمان ایران ایجاد کند. این ست در با نتیجه 25 بر 19 به سود کشور عزیزمان ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم

برای شروع ست دوم بهروز عطایی تغییری در ترکیب تیم خود ایجاد نکرد. سرمه ای پوشان کشور عزیزمان ایران در ست دوم شروع بهتری داشتند و توانستند از همان ابتدا با برتری در بخش های سرویس و دفاع نتیجه بازی را 8 بر 5 به سود خود کنند تا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. شاگردان مایکولا پاساژین سرمربی اوکراینی بعد از این وقت استراحت شرایط بهتری پیدا کردند و اختلاف را به عدد یک رساندند. بازی در ادامه به سود کشور عزیزمان ایران پیش رفت و شاگردان بهروز عطایی نتیجه را به 16 بر 13 عوض کردن دادند تا یک بار دیگر تیم ها به وقت استراحت فنی بروند. در امتیاز 20 بر 16 به سود کشور عزیزمان ایران پاساژین درخواست وقت استراحت فنی کرد. اوکراینی ها که برابر عملکرد کم نقص جوانان کشور عزیزمان ایران حرفی جهت گفتن نداشتند در امتیاز 23 بر 18 به سود کشور عزیزمان ایران یک بار دیگر درخواست وقت استراحت فنی کردند.

در امتیاز 24 بر 19 دریافت کننده چپ دست اوکراینی ها پشت خط سرویس قرار داده شد و بعد از اینکه 2 امتیاز مستقیم به دست آورد بهروز عطایی درخواست وقت استراحت کرد. این ست با نتیجه 25 بر 21 به سود کشور عزیزمان ایران خاتمه پیدا کرد.

 تیم ملی والیبال جوانان کشور عزیزمان ایران در دومین مسابقه خود در مسابقه های قهرمانی دنیا برابر اوکراین قرار داده شد و توانست حریف خود را شکست دهد.

ست سوم

ست سوم هم جهت کشور عزیزمان ایران عوض کردن نکرده شروع شد. در ست سوم رالی های جذابی اتفاق افتاد و بازهم این تیم کشور عزیزمان ایران بود که برتر از حریف ظاهر شد. در امتیاز 8 بر 5 به سود کشور عزیزمان ایران بود که تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. اوکراینی ها در امتیاز 12 بازی را به تساوی کشاندند، ولی این برابری چندان دوامی نداشت و شاگردان عطایی نتیجه بازی را به 14 بر 12 به سود خود عوض کردن دادند. اوکراینی ها در ست سوم عملکرد بهتری داشتند، ولی این بار هم در امتیاز 16 بر 15 به سود کشور عزیزمان ایران تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند.

پاساژین سرمربی اوکراین در امتیاز 18 بر 16 به سود کشور عزیزمان ایران درخواست وقت استراحت فنی کرد. بعد از این وقفه اوکراینی ها 3 امتیاز متوالی کسب کردند تا نتیجه بازی 19 بر 18 به سود آنها عوض کردن کند. در شرایطی که هر دو تیم در امتیاز 21 برابر بودند بهروز عطایی درخواست وقت استراحت کرد؛ بعد از آن هم عطایی یک بار دیگر و در امتیاز 24 بر 23 به سود اوکراین این کار را کرد. این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود نایب قهرمان اروپا خاتمه پیدا کرد.

ست چهارم

ترکیب شروع کننده کشور عزیزمان ایران تغییری نکرد، ولی در امتیاز 11 بر 7 به سود اوکراین شایان شاهسوند جایگزین امیرحسین اسفندیار شد. هرچه از جریان بازی گذشت اوکراینی ها زیاد خود را در زمین پیدا کردند تا اینکه در امتیاز 14 بر 8 به سود آن‌ها عطایی درخواست وقت استراحت کرد.

در ادامه بازی عطایی علی رمضانی و پوریا یلی را جایگزین رسول آقچه لی و جواد کریمی کرد. تیم ها در امتیاز 16 بر 11 به سود اوکراین به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز 21 بر 15 به سود اوکراین آقچه لی و کریمی به جای خود بازگشتند. این ست با نتیجه 25 بر 20 به سود اوکراین خاتمه پیدا کرد تا کار جهت تعیین تیم برنده به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم

برای شروع ست پنجم علی یوسف پور در ترکیب قرار گرفت. این ست بسیار نزدیک دنبال شد تا اینکه در امتیاز 8 بر 7 به سود اوکراین تیم ها جای خود را عوض کردند. شاگردان عطایی در امتیاز 9 بازی را به تساوی کشاندند و در امتیاز 11 بر 10 از حریف پیش افتادند و در امتیاز 12 بر 10 به سود کشور عزیزمان ایران که حاصل یک دفاع تمام عیار بود سرمربی اوکراین درخواست وقت استراحت کرد.

در ادامه این مسابقه بازی در امتیاز 13 به تساوی کشیده بود تا این بار بهروز عطایی درخواست وقت استراحت کند. این ست با نتیجه 15 بر 13 به سود کشور عزیزمان ایران خاتمه پیدا کرد تا دومین پیروزی کشور عزیزمان ایران در این دوره از مسابقه های ثبت شود.

نوزدهمین دوره مسابقه های والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال دنیا با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان کشور عزیزمان ایران در دور مقدماتی این مسابقه ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

پیروزی کشور عزیزمان ایران برابر اوکراین/ جام جهانی والیبال جوانان

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان جهت حضور در مسابقه های قهرمانی دنیا به شرح زیر است:

جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی.

اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی) مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقه های قهرمانی جوانان دنیا هستند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir


واژه های کلیدی: تیم ملی والیبال | اوکراین | استراحت | مسابقه | جوانان | والیبال | ایران | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *