خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تیر اشکان دژاگه به سنگ خورد

اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی همچنان به تمرینات فشرده و سخت خود ادامه می دهد. او سال گذشته موفق نبود و می خواهد در فصل تازه با آمادگی صد

تیر اشکان دژاگه به سنگ خورد

اشکان دژاگه در تلاش بود که به تیم فولام بازگردد ولی نتوانست به فولام برگردد.

اشکان دژاگه همچنان بدون تیم

اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی همچنان به تمرینات فشرده و سخت خود ادامه می دهد. او سال گذشته موفق نبود و می خواهد در فصل تازه با آمادگی صد در صد ظاهر شود و بتواند در جام جهانی هم موفق باشد. تا همین چند وقت پیش اشکان کاپیتان اول تیم ملی هم بود ولی پسرفتی که داشت باعث شد کی روش بازوبند را به مسعود شجاعی بسپارد و او حتی در تیم ملی نیمکت نشین شود.

دژاگه حالا خطر را به طور کامل احساس کرده و می خواهد به هر شکل ممکن جایگاه ثابت خود را در تیم ملی بعد بگیرد. او در برلین تمرینات فشرده و خوبی داشته است و امیدوار است بتواند به تیم خوبی هم انتقال یافته شود. اشکان این روزها هیچ باشگاهی ندارد و اگر اوضاع به همین شکل پیش برود باید بیرون بماند.

تیر اشکان دژاگه به سنگ خورد

دژاگه در تلاش است تا بتواند در بوندسلیگا یا لیگ برتر انگلیس توپ بزند. او فصل گذشته به کلوب سابقش یعنی ولفسبورگ برگشت و کاملا ناموفق بود. او حالا دوست دارد بار دیگر این اتفاق بیفتد و پیراهن یکی از دو کلوب هرتا و فولام را به تن کند.

او جهت بازگشت به انگلیس خیلی تلاش کرده ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که کلوب دسته اولی تن به خرید دوباره اشکان نداده هست. او در بین هواداران فولام محبوبیت زیادی دارد ولی کلوب تمایلی جهت بازگشت اشکان نشان نداده هست. کلوب هرتا هم تا این لحظه تمایلی جهت جذب اشکان نداشته هست. این کلوب اشکان را به بوندسلیگا معرفی کرد. البته دژاگه و هرتا به پرسشها عدیده ای خوردند چراکه بعد از جدایی او از این کلوب و حضور در ولفسبورگ، مسئولان این کلوب اعتقاد داشتند اشکان باید به آنها پولی به خاطر رشدش پرداخت می کرده است.

فعلا زمینه جهت بازگشت دژاگه به این باشگاهها مهیا نیست. اکثر تیم های اروپایی هم در حال بستن لیست خود هستند و باید دید در نهایت چه اتفاقی جهت اشکان رخ می دهد.

عبارات مهم : اشکان دژاگه – ولفسبورگ

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir


واژه های کلیدی: اشکان دژاگه | ولفسبورگ | ولفسبورگ | خبرهای | انگلیس | معرفی | بازگشت | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *