خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توضیح پدر بانوی والیبالیست راجع به محرومیت جنجالی دخترش در تیم ملی والیبال

پدر نگین شیرتری بازیکن تیم ملی والیبال بانوان گفت:«من پیگیر حواشی که جهت دخترم ایجاده شده است هستم و مستندات مورد نیاز را هم به فدراسیون ارائه کردم.»

توضیح پدر بانوی والیبالیست راجع به محرومیت جنجالی دخترش در تیم ملی والیبال

پدر نگین شیرتری بازیکن تیم ملی والیبال بانوان گفت:«من پیگیر حواشی که جهت دخترم ایجاده شده است هستم و مستندات مورد نیاز را هم به فدراسیون ارائه کردم.»

علت محرومیت نگین شیرتری از زبان پدرش

قاسم شیرتری پدر نگین شیرتری بازیکن تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به علت تمارض و و امتناع از بازی یک سال محروم شده است است،درباره علت محرومیت دخترش اظهار کرد: ما اعتراض خود را به فدراسیون والیبال کرده و متوجه شدیم رای صادر شده است جهت نگین یک سال هست. بحث درخصوص تمارض بوده و ما مستندات خودمان را ارائه کردیم. انشاءالله تا چند روز آینده هم رأی تجدید نظر اعلام می شود. با توجه به اینکه نتیجه تیم ملی ضعیف بوده به نظر می رسد کادرفنی تلاش کرده که باخت را با این گونه پرسشها توجیه کند.

عبارات مهم : تیم ملی والیبال بانوان – تیم ملی والیبال
شیرتری ادامه داد: مربی تیم ملی اعلام گفته که نگین تمارض کرده و جهت تیم ملی بازی نکرده هست. او مربی است یا پزشک؟ دکتر و ماساژور تیم ملی حاضر هستند و حتی آقای افروزی هم گواهی پزشکی را صادر کرده اند. به نظرم آن چه که عنوان شده است تنها یک توجیه است.

او در خصوص حواشی به وجود آمده بعد از اعلام رای نیز به جی پلاس گفت: هرکسی با توجه به تصورات خودش از نحوه اعلام فدراسیون برداشت کرد. پاسخگوی این عنوان باید خود فدراسیون باشد که آیا اینگونه رای را اعلام کرد؟! نوشته های سایت فدراسیون ذهنیت های بدی را از علت محرومیت ها ایجاد کرده و فدراسیون باید در این باره پاسخگو باشد. من به فدراسیون هم گفتم که بازیکنی که تمارض کرده باید جرمش ثابت شود و بعد جریمه شود.

قاسم شیرتری که خودش مربی والیبال هست، افزود: من پی گیر حواشی که جهت دخترم ایجاد شده است هستم. ولی این قضیه باید ثابت شود که اتهامی که به دخترم زده شده است برچه اساس هست. من مستندات را ارائه کردم و منتظر تجدید نظر هستیم.

پیش از این فدراسیون والیبال کشور عزیزمان ایران نگین شیرتری بازیکن تیم ملی والیبال امیدهای کشور عزیزمان ایران را به علت تمارض به بیماری و بازی نکردن در تیم ملی به یک سال محرومیت جریمه کرده بود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamaran.ir


واژه های کلیدی: تیم ملی والیبال بانوان | تیم ملی والیبال | بازیکن | والیبال | ایران | ورزش | سایر ورزش ها |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *