خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تنها نسخه جهت بازگشت علیرضا بیرانوند به روزهای طلایی

علیرضا بیرانوند در چند بازی اخیر پرسپولیس عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و حالا وقت آن است که نیمکت نشین شود!

تنها نسخه جهت بازگشت علیرضا بیرانوند به روزهای طلایی

علیرضا بیرانوند در چند بازی اخیر پرسپولیس عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و حالا وقت آن است که نیمکت نشین شود!

علیرضا بیرانوند به استراحت نیاز دارد

علیرضا بیرانوند می تواند لقب ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس در بازی با الهلال را به خود تخصیص داده شده است بدهد. او 4 مدل گل متفاوت دریافت کرد و 3 مدل گلی که خورد، دقیقا شکل هایی از گلزنی بود که بیرانوند در مهار آنها تخصص خاص ای داشت.

با این حال، بعضی می گویند دروازه بان پرسپولیس باید عملکرد بسیار ضعیف خود برابر الهلال را در بازی برگشت جبران کند. معمولا در چنین شرایطی که یک دروازه بان به عنوان حیاتی ترین و حساس ترین پست بازی در فوتبال، دچار بحران می شود، با دو مدل خاص با او برخورد می کنند؛ یا به این دروازه بان روحیه تزریق می کنند و با رفتارهای غافلگیرانه از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه، شرایطش را عوض کردن می دهند و یا عالی ترین راه را گزینش کرده و این دروازه بان را وارد دوران استراحت می کنند.

تنها نسخه جهت بازگشت علیرضا بیرانوند به روزهای طلایی

فصل قبل، بیرانوند در کوران مسابقه های دچار شکستگی از ناحیه دست شد. مصدومیتی که حداقل او را از 3 ماه بازی جهت پرسپولیس و تیم ملی دور کرد ولی بیرانوند در بازگشت توانست همه رکوردها را جابجا کند و اتفاقاتی کم نظیر را به عنوان یک دروازه بان در فوتبال کشور عزیزمان ایران رقم بزند. این عنوان نشان می دهد دروازه بان جوان و احساساتی مثل بیرانوند نیز نیاز به وقت استراحت دارد تا خودش را پیدا کند. دوران مصدومیت، شاید جهت بیرانوند به خاطر دوری اضطراری از میدان بسیار سخت گذشت ولی او را جهت بازگشت قدرتمندانه، با ساختار جدیدی از انگیزه ها آماده کرد.

حالا هم، عاقلانه ترین کار ممکن این است که به بیرانوند استراحت داده شود. او در بازی با پیکان و سپاهان نیز عملکرد ضعیفی داشت و همه را ناامید کرد. این بیرانوند، با آن دروازه بانی که اجازه نمی داد مهاجمان، نزدیک دروازه اش بیایند از زمین تا آسمان فاصله دارد.

به همین خاطر، بهتر است به جای آن که به او فرصتی جهت جبران بدهند، بگذارند بیرانوند جهت دو، سه بازی نیمکت نشین شود تا دوباره خودش را بازسازی کند و با انگیزه های بهتری برگردد. بدترین آفت جهت یک فوتبالیست این است که بفهمد هیچ جانشینی ندارد.

عبارات مهم : دروازه بان – پرسپولیس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: دروازه بان | پرسپولیس | فوتبالیست | استراحت | بیرانوند | فوتبال | نیمکت | آسمان | بازگشت | انگیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *