خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تفاوت عادل غلامی با سه دختر والیبالیست چیست؟

محمدرضا داورزنی درحالی از احتمال بخشیدن عادل غلامی صحبت می کند که هیچ اشاره ای به محرومیت سنگین 3 دختر جوان والیبالیست نمیکند.

تفاوت عادل غلامی با سه دختر والیبالیست چیست؟

محمدرضا داورزنی درحالی از احتمال بخشیدن عادل غلامی صحبت می کند که هیچ اشاره ای به محرومیت سنگین 3 دختر جوان والیبالیست نمیکند.

بازگشت عادل غلامی به تیم ملی والیبال

درگیری 10 روز پیش بین عادل غلامی و محمد موسوی در تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران درنهایت منجر به اخراج غلامی از تیم ملی شد.

اخراج عادل غلامی از تیم ملی حاشیه بزرگی جهت تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران رقم زد و پرسش های زیادی را به وجود آورد. دوباره پرونده بازیکن سالاری در تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در رسانه ها باز شد و از آن مهم تر این بود که آیا در این بین فقط باید غلامی اخراج شود؟

در حالی که تب حاشیه های تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران خوابیده بود محمدرضا داورزنی در گفت و گویی تازه از بازگشت عادل غلامی به تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران می گوید.

تفاوت عادل غلامی با سه دختر والیبالیست چیست؟

وی در گفت و گو اظهار داشت: «باید ابتدا تاکید کنم که هم موسوی و غلامی از بازیکنان خوب ما هستند. در جریان تمرینات همه رشته‌ها بعضاً اتفاق می‌افتد که دو نفر از هم دلخور می‌شوند. اتفاقی که این بار افتاد، جهت ما هم خیلی عجیب بود؛ از این جهت که عادلی که یک دهه جهت والیبال کشور عزیزمان ایران زحمت کشیده، یک مسئله‌ای پیش می‌آید و ناراحت می‌شود و تمرین را ترک می‌کند. ما شاهد این بودیم که سرمربی تیم تشخیص می‌دهد یک بازیکن را کنار بگذارد. عادل با درآوردن پیراهن به سرمربی اعلام کرد که او را کنار بگذارد.
خودِ غلامی هم این واکنش‌ها رو پذیرفته که درست نیست. البته به معنای این نیست که دیگه برنمی‌گردد. عادل از نیروهای خوب ما است و کولاکوویچ و ما نمی‌خواهیم این سرمایه را از دست بدهیم، ولی اینکه چه زمانی برگردد، مشخص نیست. کولاکوویچ می‌گوید حالا که غلامی خودش رفته، فعلا برنمی‌گردد. عادل هم پذیرفته و گفته که اشتباه کرده هست. ما تلاش می کنیم شرایط بازگشت عادل رو فراهم کنیم.»

محمدرضا داورزنی به آسانی از عادل غلامی حرف می زند و اینکه احتمال بازگشت او به تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران وجود دارد ولی او آیا حرفی از سه دختر تیم ملی والیبال جوانان که به علت درگیری فیزیکی با محرومیت هایی طولانی مدت مواجه شده است اند حرفی به میان نیاورد؟ در حالی که بیش از یک ماه از محرومیت پر سر و صدای آنها میگذرد فدراسیون تصمیمی جهت کم کردن محرومیت آنها ندارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir

واژه های کلیدی: حاشیه های تیم ملی والیبال | تیم ملی والیبال | علت درگیری | سرمربی تیم | بازیکنان | بازیکن | والیبال | محمدرضا | داورزنی | ایران | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *