خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترفند علیرضا بیرانوند جهت جدا شدن از پرسپولیس

هواداران پرسپولیس به خاطر دارند که علیرضا بیرانوند قبل از شروع فصل علاقمند به لژیونر شدن بود ولی قرارداد 5 ساله او با پرسپولیس مانع این امر شد. حتی

ترفند علیرضا بیرانوند جهت جدا شدن از پرسپولیس

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به دنبال راهی جهت جدایی از این تیم است.

علیرضا بیرانوند از پرسپولیس می رود؟

هواداران پرسپولیس به خاطر دارند که علیرضا بیرانوند قبل از شروع فصل علاقمند به لژیونر شدن بود ولی قرارداد 5 ساله او با پرسپولیس مانع این امر شد. حتی علی اکبر طاهری صراحتا به بیرانوند و وکیلش اعلام کرد مبلغ رضایت نامه دروازه بان ملی پوش تیمش یک میلیون دلار هست. بماند که در این کش و قوس بیرانوند با طاهری مشاجره لفظی شدید هم پیدا کرد و در ساختمان باشگاه پرسپولیس فریاد زد که اشتباه کرده قرارداد 5 ساله با این کلوب امضا کرده است.

مدت زیادی از این ماجرا نمی گذرد و با توجه به محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات، بیرانوند و وکیلش پیغام هایی را به گوش مسوولان این کلوب رسانده اند.
بیرانوند خوب می داند که پرسپولیس نمی تواند تا نیم فصل سال آینده بازیکن تازه بگیرد از این رو پیغام داده قصد دارد در نیم فصل امسال خودش را سرباز کند. در واقع کاری که عالیشاه و نوراللهی فصل قبل انجام دادند و کلوب پرسپولیس با وجودی که با این دو بازیکن قرارداد داشت نتوانست مانع شود.

ترفند علیرضا بیرانوند جهت جدا شدن از پرسپولیس

اینکه حالا واقعا بیرانوند تصمیمش جدی است یا نه مشخص نشده ولی گفته می شود نشانه بیرانوند از این پیغام این است که مسوولان کلوب پرسپولیس قرارداد 5 ساله او را یا کم کنند یا اینکه بندی به آن اضافه کنند که بتواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی ( بعد از جام جهانی) از جمع سرخپوشان جدا شود.

بیرانوند و وکیلش در نظر دارند بعد از بازی پرسپولیس و الهلال به طور جدی پیگیر این ماجرا شوند.

عبارات مهم : علی اکبر طاهری – دروازه بان

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: علی اکبر طاهری | دروازه بان | پرسپولیس | بیرانوند | باشگاه | بازیکن | قرارداد | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *