خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیانیه تند کلوب سپاهان علیه استقلال

روابط عمومی کلوب سپاهان در اطلاعیه‌ای پاسخ اظهار نظرهای بعضی دست اندرکاران کلوب استقلال راجع به جپاروف را داد.

بیانیه تند کلوب سپاهان علیه استقلال

روابط عمومی کلوب سپاهان در اطلاعیه‌ای پاسخ اظهار نظرهای بعضی دست اندرکاران کلوب استقلال راجع به جپاروف را داد.

بیانیه سپاهان علیه استقلال

به گزارش روابط عمومی کلوب فولاد مبارکه سپاهان، روابط عمومی این کلوب در پاسخ به اظهار نظرها و توهمات بعضی دست اندرکاران باشگاه استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در عنوان جپاروف اطلاعیه ای را منتشر کرد.

عبارات مهم : فولاد مبارکه سپاهان – روابط عمومی
«متأسفانه مدیران و دست اندرکاران محترم باشگاه استقلال مسیر اشتباهی را در پرونده آقای جپاروف گزینش کرده‌اند. مدیران کلوب سپاهان در تمامی گفته‌ها و نوشته‌های خود بارها اعلام کرده‌اند “به قول و قراری که داده‌ایم پایبندیم ” ولی متأسفانه دوستان مرتباً با فرار به جلو درصددند مسئولیت غلط های خود در قبال بازیکن را به دوش کلوب سپاهان بیندازند و بدهید ترتیب با زیرکی از گفتن حقایق در خصوص چرایی واکنش‌ها امروز آقای جپاروف عبور کنند. به گفته دست اندرکاران کلوب استقلال و کارشناسان عزیزی!! که در این باره نظر می‌دهند این بازیکن در اختیار شماست! بعد آیا با وی قرارداد منعقد نمی‌کنید و به طور دائم نام سپاهان را بر زبان می‌آورید؟ از نظر کلوب سپاهان همانگونه که به وکیل بازیکن اعلام شد، کلوب استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت مذاکره و عقد قرارداد با آقای جپاروف در میان باشگاه‌های ایرانی در اولویت است و چنانچه استقلال نتواند با بازیکن قرارداد منعقد کند به مذاکره با جپاروف فکر می‌کنیم. اینکه به چه دلیلی مردها در کلوب استقلال به جای دلجویی از بازیکن به جهت کارها اشتباه خود و عدم توانایی در جلب رضایت وی جهت عقد قرارداد تازه «با اتهاماتی ناروا که بعضا توانایی پیگرد قضایی دارد» به اتهام‌زنی به دیگران می‌پردازند، جداً جای سؤال دارد!

دوستان چندین بار با تکنیک خاصی در اظهار نظرهای خود کلوب سپاهان را به پاسداشت اخلاق فرا خوانده‌اند. ظاهراً حافظه دوستان دچار مسئله شده است هست. مگر نه اینکه در اوایل فصل گذشته آقای پادوانی با مراجعه به فیفا به فسخ یکطرفه قرارداد خود با کلوب سپاهان اقدام کرد و جالب اینکه در همان ایام خبر آوردند که وی در تمرینات استقلال حاضر شده است هست. منتهی در آن روز تصمیمم مدیریت کلوب سپاهان بر این شد که با توجه به اینکه آقای پادوانی در تفکر فنی مربی وقت تیم فوتبال سپاهان جایگاهی نداشت و جهت حفاظت از فوتبال بازیکن و با توجه به تماس سرمربی محترم کلوب استقلال و اعلام نیاز ایشان به این بازیکن، با جدایی ایشان موافقت کند؛ والا نیک می‌دانستیم که فسخ یکطرفه بازیکن در آن وقت از اساس باطل است و بازیکن جریمه و همه عواملی که در این فسخ یکطرفه، مشوق!! بازیکن بودند تا مدتی از فوتبال محروم می‌شوند! منتهی به نظر می‌رسد سکوت کلوب سپاهان در قبال این موارد باعث مشتبه شدن امر بر مردها شده است که حالا خود را در جایگاه معلم اخلاق یافته‌اند.

دوستان! باور کنید که شما نماد و مجسمه اخلاق نیستید و بهتر است کمی در اظهار نظرهای خود دقت کنید.

در آخر جا دارد پیشاپیش از هواداران کلوب استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران به خاطر آزرده نمودن آنها از انتشار این اطلاعیه عذر خواهی کنیم. تا مدت‌ها به احترام شما و اسطوره‌های بزرگی که در کلوب استقلال حضور داشته‌اند سکوت کردیم و خود را به نشنیدن زدیم، ولی امروز سکوت زیاد به منزله ظلم به کلوب سپاهان و هواداران آن خواهد بود. چنانچه در جستجوی حقیقت هستید از مدیران کلوب استقلال بخواهید تا با صداقت پرهیز از اتهام‌زنی به دیگران علت واقعی واکنش‌ها آقای جپاروف را به شما توضیح دهند».

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: فولاد مبارکه سپاهان | روابط عمومی | تیم سپاهان | استقلال | فوتبال | باشگاه | بازیکن | ایرانی | قرارداد | اطلاعیه | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *