خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

به این علت برانکو را ستایش کنید!

برانکو جهت تیم پرسپولیس, بازیکنان زیادی نخرید و با کمترین هزینه ممکن, تیم پرسپولیس را بست!

به این علت برانکو را ستایش کنید!

برانکو جهت تیم پرسپولیس, بازیکنان زیادی نخرید و با کمترین هزینه ممکن, تیم پرسپولیس را بست!

باید برانکو را به این علت ستود!

یک لیست جمع‌جور از خریدهای تابستانی؛این معجزه این‌بار برانکو است.

بی شک طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) این روزها و هر بار که استقلال بازیکنی می خرد شاید دلهای ارزش بلرزد که آیا آنها کاری نمی کنند. آیا آنها مثل رقیب با کیسه پول نرفتند به بازار و آیا آنها از این ریخت و پاش ها نمی کنند. برانکو ولی امسال به تصویر سال قبلش خیلی اعتقادی به بازیکن خریدن ندارد. بیایید و به یاد آوریم که او در آخر فصل قبل به مشکل 16 بازیکن را جهت تیمش جور می کرد . حالا ولی فقط 5 یار تازه خریده است.

او انگار هدفمندتر از هر لحظه دارد تیمی را می بندد که قرار است قهرمان آسیا شود. این را مدیران کلوب و وزیر ورزش می گویند. آنها ادعا دارند پرسپولیس توان قهرمانی آسیا را دارد. کاری که البته هیچ یک از تیم های قبلی پرسپولیس در طول تاریخ موفق به انجامش نشدند.

قرعه راحت تر این تیم نسبت به رقیبان در مصاف با الاهلی از یک سو و اقتدار تیمی که 6 تا 8 ملی پوش دارد و باور به اینکه کشور عزیزمان ایران 6 سال است قدرت اول آسیا بوده ، باعث شده است است امیدها به تیم برانکو زیاد باشد. او می تواند هر ناممکنی را با این تیم ممکن کند.

برانکو که در فصل نقل و انتقالات زیاد از این حرفها شنیده که باید تیمش را تقویت کند ، نمی خواهد تیمش را شلوغ کند. او عادت دارد که در تیمش تنها 15 نفر بازی کنند. از قدیم هم همین شکلی بوده. به قول خودش فلسفه اش روشن هست. او به تیم برنده دست نمی زند. جهت امسال یک دفاع وسط گرفته تا شجاع کنار سید جلال بازی کند. محمد انصاری قرار است دوباره دفاع چپ تیم شود و به این نتیجه رسیده که آن جا بهتر است.

به این علت برانکو را ستایش کنید!

در راست حالا محرمی را دارد که می تواند عالی بازی کند. جهت چپش هم فرشاد احمدزاده را دارد ! خط حمله اش را با منشا تقویت کرده و جای سروش رفیعی هم سیامک نعمتی را گرفته تا آلترناتیو محسن مسلمان باشد. بقیه تیم هم که جایگاه ارزش مشخص است.

او می داند چه می کند و جهت همین 5 میلیاردی را زیاد خرج ترمیم تیمش نکرده است!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: نقل و انتقالات | تیم پرسپولیس | محمد انصاری | پرسپولیس | پرسپولیس | بازیکنان | بازیکن | برنده | ایران | برانکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *