خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بهداد سلیمی دوباره بهترين وزنه‌بردار دنيا شد

وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم کشور عزیزمان ایران و دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن، جهت دومین بار طی سه سال گذشته عنوان عالی ترین وزنه‌بردار دنیا را از آن خود کرد.

بهداد سلیمی دوباره بهترين وزنه‌بردار دنيا شد

وزنه بردار دسته 105+ کیلوگرم کشور عزیزمان ایران و دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن، جهت دومین بار طی سه سال گذشته عنوان عالی ترین وزنه بردار دنیا را از آن خود کرد.

سليمی جهت دومين بار بهترين وزنه بردار دنيا شد

این موفقیت بزرگ درحالی جهت بهداد سلیمی رقم خورد که خیلی ها، حتی خود او، شانس ایلین ایلیا، ستاره قزاقستانی و قهرمان وزنه برداری المپیک لندن را زیاد از سایرین می دانستند، ولی هنگامی که پای نظرسنجی های اینترنتی در میان هست، ایرانی ها هر لحظه مدعی اول هستند. نمونه آخرش همین گزینش محبوب ترین بازیکنان فوتبال دنیا بود که مهدی مهدوی کیا بیش از 75 هزار رای جمع کرد، ولی آرایی که به حساب لیونل مسی، یکی از عالی ترین بازیکنان تاریخ دنیا نوشته شد تنها پنج هزار رای بود و اینچنین مهدوی کیا و رحمتی در محبوبیت از مسی و رونالدو پیشی گرفتند.

عبارات مهم : بازیکنان فوتبال – وزنه برداری

در وزنه برداری البته برتری بهداد سلیمی دور از شایستگی های او نبود. پولادمرد کشورمان که در مسابقه های المپیک لندن یکی از باارزش ترین مدال های طلا را از آن خود کرد و نیرومند ترین مرد المپیک لقب گرفت، در رقابتی که بیش از 1300 کاربر اینترنتی سایت فدراسیون جهانی در آن شرکت کرده بودند، بالاتر از ایلین ایلیا از قزاقستان و آدرین زیلینسکی از لهستان ایستاد و همچون سال 2010 در سال 2012 نیز عنوان عالی ترین وزنه بردار دنیا را به دست آورد.

نام سلیمی با این دو عنوان حالا در کنار نام حسین رضازاده ای قرار گرفته است که در سال های 2000 و 2002 عنوان عالی ترین وزنه بردار دنیا را به دست آورد. نیرومند ترین مرد المپیک بعد از این موفقیت بزرگ از تمام کسانی که به او در این نظرسنجی رای دادند، تقدیر کرد و گفت: فکر نمی کردم در مسابقه با ایلین ایلیا که در المپیک 2012 لندن یکی از عالی ترین ‎ها بود، پیروز شوم، ولی مردم خوب کشورم نشان دادند چقدر جهت قهرمانان ارزش ارزش قائل هستند. من این موفقیت بزرگ را مدیون مردم خوب کشور عزیزمان ایران هستم و دست همه کسانی که در این نظرسنجی به من رای دادند را صمیمانه می فشارم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir

بهداد سلیمی دوباره بهترين وزنه‌بردار دنيا شد

واژه های کلیدی: بازیکنان فوتبال | وزنه برداری | بهداد سلیمی | وزنه بردار | مهدی مهدوی | بازیکنان | اینترنتی | موفقیت | مسابقه | ایرانی | المپیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *