خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بستری شدن کیمیا علیزاده در بیمارستان بخاطر فشار روحی

سرمربی تیم تکواندو بانوان با تاکید بر اینکه کیمیا علیزاده با ضرب دیدگی تا فینال مسابقه های جهانی پیش رفت، گفت: اینکه می گویند او با استعدادش به اینجا رسیده، کم لطفی است.

بستری شدن کیمیا علیزاده در بیمارستان بخاطر فشار روحی

سرمربی تیم تکواندو بانوان با تاکید بر اینکه کیمیا علیزاده با ضرب دیدگی تا فینال مسابقه های جهانی پیش رفت، گفت: اینکه می گویند او با استعدادش به اینجا رسیده، کم لطفی است.

صحبت های مهرو کمرانی سرمربی تیم تکواندو

مهرو کمرانی در نشست خبری که امروز چهارشنبه به منظور بررسی عملکرد تیم ملی تکواندو در مسابقه های جهانی اخیر برگزار شد، گفت: ما تیمی جوان با میانگین سنی ١٨ سال داشتیم که بعضی از آنها جهت نخستین بار چنین رقابتهایی را تجربه می کردند. با این حال با ٦ شرکت کننده در میان ١٢٠ کشور یازدهم شدیم و اگر دو بازیکن جهت وزن کشی می بردیم ششم می شدیم.

عبارات مهم : سرمربی تیم ملی – کیمیا علیزاده
وی ادام داد: انگلیس با بازیکنان المپیکی خود پنجم شد. در مجموع عملکرد تیم تکواندو بانوان در مسابقه های جهانی خوب بود. بازیکنان ما بعضی از عالی ترین ها ی دنیا را پشت سر گذاشت.

کمرانی بعد از تشریح عملکرد بازیکنان تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص کیمیا علیزاده گفت: کیمیا مدالش را ارتقا داد و به نقره رسید. جا دارد در اینجا از کیمیا تقدیر کنم که با وجود ضرب دیدگی که در همان مسابقه های هم بوجود آمد و البته ضرب دیدگی های قبلی، تمام تلاشش را کرد و تا بازی آخر ادامه داد. اصرار خود کیمیا بود که ادامه دهد و تا آخرین لحظه بجنگد و من این روحیه اش را دوست دارم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان همچنین یادآور شد: متاسفانه بعضی کارها واقعا کیمیا را رنجاند ولی او تمام تلاشش را کرد و عالی ترین ها را پشت سر گذاشت. بازی کیمیا برابر نماینده چین تایپه خیلی سنگین بود. در آن بازی کیمیا با پای راست در راند طلایی امتیاز گرفت. این همه نامهربانی نسبت به کسانی که شبانه روز زحمت کشیدند خوب نیست.

کمرانی تاکید کرد: هیچگاه بدون کار نبوده ایم و این کم لطفی است که می گویند که کیمیا تنها با استعدادش به اینجا رسید. من نمی خواهم خودم را مهم جلوه بدهم ولی همه ما زحمت کشیدیم و همه چیز برنامه ریزی شده است بود که به عنوان نمونه کیمیا از پای راستش استفاده کند.

وی در خصوص اینکه «چرا با وجود مصدومیت به کیمیا اجازه مبارزه داده شد؟»، گفت: اگر دکتر اجازه بازی نمی داد نمی گذاشتیم کیمیا بازی کند. بحث گرندپری جهت ما در این بخش مهم بود. کیمیا با نقره جهانی ٧٥ امتیاز کسب کرد. کیمیا عوض کردن وزن داده و واقعا به این امتیاز نیاز داشتیم. او باید یک سال استراحت کند آیا که استرس و فشار زیادی را تحمل کرد و حضور طولانی در اردو فرسایشی هست. کیمیا در حال حاضر در بیمارستان است آیا که فشار معنوی وی را ضعیف کرده است.

کمرانی همچنین در مورد اوضاع ضرب دیدگی کیمیا علیزاده و اینکه به جراحی نیاز دارد، گفت: کیمیا زمانی که در اردو بود، بعد از هر تمرین ٤ ساعت به فیزیوتراپی می رفت. دکترش گفته بود که بعد از مسابقه های جهانی باید MRI بگیرد و اگر نیاز به عمل بود وقت آن را تعیین کند. تا وقت انجام MRI نمی توان در این خصوص نظر داد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص عملکرد کلی این تیم در رقابتهای جهانی تصریح کرد: ما هرگز درجا نزده ایم. در گذشته بانوان در نخستین مبارزه بازی را واگذار می کردند. فرزند های ما بازیکنان خوبی را پشت سر گذاشتند . ما خیلی روی بدنسازی تاکید کردیم و قبول ندارم که از لحاظ جسمانی کم آورده باشیم. این جهت نخستین بار بود که دختران ما به خودباوری رسیدند و این عالی ترین قدم بود. به نظرم در وزن ٤ طیبه پارسا می تواند جای کیمیا را بگیرد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com


واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | کیمیا علیزاده | بررسی عملکرد | سرمربی تیم | تکواندو | بازیکنان | مسابقه | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *