خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بررسی شرایط افزایش تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی

تیم والیبال کشور عزیزمان ایران 2 بازی تا آخر مرحله سوم مسابقه های لیگ جهانی وقت دارد و باید حتما در این بازی ها به پیروزی دست یابد تا به مرحله بعد افزایش کند.

بررسی شرایط افزایش تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی

تیم والیبال کشور عزیزمان ایران 2 بازی تا آخر مرحله سوم مسابقه های لیگ جهانی وقت دارد و باید حتما در این بازی ها به پیروزی دست یابد تا به مرحله بعد افزایش کند.

تیم ملی والیبال در چه شرایطی به مرحله نهایی لیگ جهانی افزایش می کند؟

در ادامه مسابقه های لیگ جهانی والیبال تیم ملی کشورمان امشب به مصاف لهستان می رود و بعد از این دیدار در روز نهایی باید با روسیه بازی کند.

با توجه به نتیجه های هفته هفتم مسابقه های لیگ جهانی والیبال، تیم های فرانسه و صربستان افزایش خود به فینال را قطعی کرده اند و برزیل هم که اکنون در رتبه سوم جدول قرار دارد، به عنوان میزبان در مرحله نهایی شرکت می کند.

بررسی شرایط افزایش تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی

شرایط جدول لیگ جهانی والیبال به شکلی است که تیم های سوم تا دهم این مسابقه ها با توجه به تعداد بردهای خود همچنان جهت رسیدن به مرحله نهایی شانس دارند.

عبارات مهم : لیگ جهانی والیبال – تیم ملی والیبال
در حال حاضر بعد از کانادا که با چهار پیروزی در رتبه چهارم قرار گرفته، تیم های پنجم تا رده دهم جدول، سه برد به دست آورده‌اند و با توجه به اولویت برد به امتیاز در رده‌بندی، همگی شانس افزایش به مرحله بعد را دارند ولی امتیازات این تیم‌ها تفاوت دارد و در صورت تعداد یکسان برد‌ها، تیمی افزایش می کند که امتیازش بالاتر باشد.

تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در حال حاضر با سه برد از هفت بازی در رتبه دهم جدول لیگ جهانی قرار گرفته و جهت افزایش به فینال این مسابقه ها باید در هر 2 بازی نهایی خود برابر روسیه و لهستان به برتری برسد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در صورت کسب هر سه امتیاز برابر این حریفان شانس خود را جهت قرار گرفتن در جمع 6 تیم مرحله نهایی لیگ جهانی زیاد کردن می دهند.

کانادا که شب گذشته با نتیجه سه بر دو بلژیک را شکست داد، جهت قطعی شدن افزایش خود تنها به یک برد از دیدار برابر فرانسه و ایتالیا نیاز دارد.

بلژیک که در حال حاضر با سه برد و کسب 11 امتیاز در رتبه پنجم ایستاده جهت زیاد کردن شانس افزایش خود باید دست کم یک پیروزی برابر تیم های مدعی فرانسه و ایتالیا کسب کند که البته با توجه به میزبانی از این حریفان چندان ناامید نیست.

آمریکا که در هفته نخست لیگ جهانی با سه شکست در قعر جدول قرار داده شد از چهار بازی بعدی خود، سه پیروزی به دست آورد تا معادلات را به هم بریزد. این تیم در صورت استمرار همین روند به آسانی می تواند لهستان و روسیه را از پیش رو بردارد و در چنین شرایطی قطعا به مرحله نهایی راه می یابد. البته شاگردان جان اسپراو اگر در یکی از این 2 دیدار بازنده از زمین خارج شوند، باید منتظر مشخص شدن نتیجه های سایر دیدارها بمانند.

روسیه و لهستان که در حال حاضر با سه برد در رتبه های هفتم و هشتم جدول لیگ جهانی قرار گرفته اند، کار مشکل جهت افزایش دارند و جهت قطعی کردن این امر، باید در هر 2 بازی خود برابر کشور عزیزمان ایران و آمریکا به پیروزی برسند.

بلغارستان دیگر مدعی افزایش به مرحله نهایی لیگ جهانی هست. این تیم هم درحال حاضر با سه پیروز در جایگاه نهم جدول واقع شده است است و جهت زنده نگه داشتن شانس افزایش خود باید برابر صربستان فینالیست شده است و آرژانتین ناامید به پیروزی برسد.

با این تفاسیر تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران حتی در صورت برتری برابر لهستان و روسیه جهت افزایش به مرحله نهایی باید منتظر مشخص شدن نتیجه های سایر دیدارها بماند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir

واژه های کلیدی: لیگ جهانی والیبال | تیم ملی والیبال | تیم والیبال | لیگ جهانی | پیروزی | مسابقه | لهستان | فرانسه | آمریکا | روسیه | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *