خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ضعیف و ناموفق/ بررسی آمار برانکو در آسیا

برانکو ایوانکوویچ در حضور های آسیایی خود با تیم های متفاوت عملکرد ضعیفی داشته و اصلا کارنامه قابل قبولی ندارد.

ضعیف و ناموفق/ بررسی آمار برانکو در آسیا

برانکو ایوانکوویچ در حضور های آسیایی خود با تیم های متفاوت عملکرد ضعیفی داشته و اصلا کارنامه قابل قبولی ندارد.

كارنامه ضعیف برانكو در آسیا

هفتمین دیدار آسیایی پرسپولیس هم پشت سر گذاشته شد و این تیم هنوز فقط همان دو پیروزی برابر الوحده امارات را در كارنامه دارد.

برانكو ایوانكوویچ در پنجمین فصل حضورش در لیگ قهرمانان هم كارنامه‌ای ضعیف از خود بر جای گذارد، ضمن اینكه عملكرد این فصل پرسپولیس كه عملكرد خوبی به حساب نمی‌آید عالی ترین دوره حضور آسیایی برانكو محسوب می‌شود.

ضعیف و ناموفق/ بررسی آمار برانکو در آسیا

برانكو ابتدا در دو فصل پیاپی با شاندونگ چین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از بین بردن شد، سپس با الاتفاق عربستان با شكست برابر استقلال در پلی‌آف حتی از افزایش به مرحله گروهی بازماند.

در فصل 2015 زمانی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته بود كه افزایش این تیم از مرحله گروهی مسجل شده است بود ولی بلافاصله در مرحله بعد این تیم را از بین بردن كرد و حالا كه جهت نخستین بار خودش موفق به عبور از مرحله گروهی شده است نتوانسته در دیدار رفت از مرحله حذفی نتیجه خوبی كسب كند.

پرسپولیس برانكو در این فصل لیگ قهرمانان آسیا تاكنون با تیم‌های الهلال عربستان، الریان قطر، الوحده امارات و لخویا قطر روبه‌رو شده است كه فقط موفق به شكست دادن نماینده امارات شده است است.

عبارات مهم : لیگ قهرمانان آسیا – برانکو ایوانکوویچ
تیم‌های برانكو در لیگ قهرمانان آسیا تاكنون طی 24 بازی فقط 8 پیروزی كسب كرده‌اند و در برابر 11 بار مغلوب شده‌اند كه در این بین 4 پیروزی و 3 شكست آسیایی این مربی كروات با پرسپولیس بوده هست. پرسپولیس در مجموع 2 فصل حضور در لیگ قهرمانان با هدایت برانكو در ازای زدن 12 گل 15 بار دروازه خود را گشوده دیده كه آمار قابل قبولی به نظر نمی‌رسد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | برانکو ایوانکوویچ | پرسپولیس | عربستان | قهرمانان | عربستان، | پیروزی | امارات | افزایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *