خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برانکو و این همه خوشبختی محاله!

تا همین سال گذشته دست برانکو روی نیمکت خالی بود و مرد کروات در بزنگاه کمتر ذخیره‌ای داشت که گره بازی را باز کند ولی امسال شرایط کاملاً تفاوت می‌کند.

برانکو و این همه خوشبختی محاله!

تا همین سال گذشته دست برانکو روی نیمکت خالی بود و مرد کروات در بزنگاه کمتر ذخیره ای داشت که گره بازی را باز کند ولی امسال شرایط کاملاً تفاوت می کند.

۷ بازیکن پرسپولیس جهت ۱۰ پست مسابقه می کنند

تا همین سال گذشته دست برانکو روی نیمکت خالی بود و مرد کروات در بزنگاه کمتر ذخیره ای داشت که گره بازی را باز کند ولی امسال شرایط کاملاً تفاوت می کند. پرسپولیس لیگ هفدهم حداقل ۱۷ بازیکن دارد که جهت ۱۰ پست فوتبال مسابقه می کنند. آیا ۱۷ بازیکن؟ توضیح می دهیم!

عبارات مهم : محمد انصاری – حسین ماهینی

به نظر می رسد علیرضا بیرانوند تنها بازیکن پرسپولیسی باشد که از فیکس بودن مطمئن است چون برانکو و اصولاً مربیان خارجی فقط یک دروازه بان جهت شماره یک بودن دارند ولی این مسابقه ۱۷ بازیکن جهت ۱۰ پست چگونه است را می توانید در زیر بخوانید؛

دفاع راست؛ صادق محرمی و حسین ماهینی

گرچه صادق محرمی در بازی رفت با الاهلی عربستان در این پست بازی کرد ولی شنیده می شود برانکو قصد تغییراتی در بازی برگشت دارد. او می خواهد از حسین ماهینی باتجربه و موفق تر در امور دفاعی در سمت راست خط دفاع استفاده کند تا جلوی حملات حریف از این جناح را بگیرد. البته مسابقه این دو گرچه پنهان است ولی از فصل گذشته وجود داشته است.

دفاع چپ؛ ماهینی، مصلح و البته محمد انصاری!

حسین ماهینی گزینش اول برانکو در دفاع چپ بود ولی با توجه به نتیجه دیدار رفت با الاهلی و آنچه در سطور قبلی بدان اشاره شد، احتمال دارد این بازیکن به دفاع راست کوچ کند و محمد انصاری مدافع چپ شود. پرسپولیس خاطرات خوبی از بازی کردن محمد انصاری در دفاع چپ دارد. یک چپ پای کلاسیک که از این جناح می تواند ارسال های خوبی داشته باشد. ارسال هایی که نقطه ضعف ماهینی در این سمت هست. به این دو شایان مصلح را هم اضافه کنید که یک محمد انصاری تازه وارد است و توانایی بازی در دفاع چپ و دفاع وسط را دارد.

دفاع میانی؛ سیدجلال، شجاع، انصاری، شایان و حتی ماهینی!

دست برانکو در دفاع میانی هم باز باز است! از سیدجلال باتجربه و کم اشتباه بگیرید تا شجاع خلیل زاده سرزن و خوش پرش و همین طور انصاری ملی پوش که حالا بعد از فیکس شدن برابر کره جنوبی روحیه هم گرفته هست. به نظر می رسد مرد کروات هر سه بازیکن مورد اشاره را در بازی برگشت با الاهلی عربستان در ترکیب مهم بگذارد. شایان مصلح هم می تواند ذخیره مطمئنی در دفاع میانی باشد ضمن آن که حسین ماهینی هم سابقه بازی در این پست را دارد.

هافبک دفاعی؛ ربیع خواه، کمال و نوراللهی

کمال کامیابی نیا بدون شک یکی از دو هافبک دفاعی برتر لیگ داخلی کشورمان در ۲ سال اخیر بوده هست. بازیکنی متعصب، دونده و زحمتکش که از شم گلزنی خوبی هم برخوردار هست. در کنار او محسن ربیع خواه هم حضور دارد که فوق العاده راحت و کم اشتباه بازی می کند. اینکه هنوز معلوم نیست کدام یک از این دو در دیدار با الاهلی فیکس باشد، دغدغه شیرین برانکو هست. همچنین احمد نوراللهی شوتزن و باانگیزه را هم به این دو اضافه کنید تا متوجه شوید پرسپولیس چقدر هافبک دفاعی قابل اطمینان دارد!

هافبک تهاجمی: مسلمان، بشار و فرشاد!

لقب مهندس برازنده محسن مسلمان هست. عالی ترین بازیساز سال های اخیر لیگ برتر که فوتبالش زیر نظر برانکو پخته تر شد و اوج گرفت. این روزها او یک مقدار از مصدومیت زحمت می برد ولی ملالی نیست! برانکو در پست هافبک تهاجمی بشار رسن ملی پوش عراقی را دارد که همه در بازی رفت با الاهلی عربستان توانایی هایش را دیدیم. ضمن آن که فرشاد احمدزاده تکنیکی هم در دوران بازی در تراکتورسازی تبریز سابقه حضور در این پست را داشته و اتفاقاً عملکرد خوبی نیز به جای گذاشته است.

هافبک راست؛ احمدزاده، بشار، امیری و محرمی!

فرشاد احمدزاده گزینش اول برانکو جهت بازی در این پست هست؛ هافبکی چپ پا که از سمت راست به تو می زند و با تکنیک بی بدیل خود خطری دائمی جهت حریفان هست. وحید امیری هم در تیم ملی نشان داده که توانایی بازی در بالاترین سطح را در این پست دارد. به این دو بشار رسن را اضافه کنید و همین طور صادق محرمی که قبل از حضور در پرسپولیس یک هافبک راست تکنیکی و سرعتی بوده است!

هافبک چپ؛ وحید، فرشاد و سیامک نعمتی

گرچه وحید امیری هافبک چپ ثابت تیم برانکو است ولی فرشاد احمدزاده هم ثابت کرده گزینه مناسبی جهت بازی در این پست هست. سیامک نعمتی هم که از پیکان به پرسپولیس آمده هست، هرگاه در سمت چپ خط میانی پرسپولیس بازی کرده، توانسته است ارزش های خود را نمایان سازد. فراموش هم نباید کرد در دوران حضور سروش رفیعی در پرسپولیس، محسن مسلمان به عنوان هافبک چپ بازی می کرد.

خط حمله؛ طارمی، علیپور، منشا و وحید امیری!

هراسناک، هیجان انگیز و گلزن آن چیزی است که خط حمله پرسپولیس داراست. برانکو در حال حاضر سه مهاجم فوق العاده دارد که هر مربی و تیمی آرزوی داشتن آنها را دارند. هرقدر طارمی تکنیکی هست، علیپور قدرت دارد و به همان اندازه هم گادوین منشا گلزن هست. بهتر از این محال هست. تازه تصورش را بکنید وحید امیری هم می تواند در خط آتش پرسپولیس بازی کند و فصل قبل هم نشان داده چقدر زهردار هست. برانکو با این مهاجمان هیچ غمی ندارد!

برانکو و این همه خوشبختی محاله!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabarvarzeshi.com

واژه های کلیدی: محمد انصاری | حسین ماهینی | وحید امیری | پرسپولیس | عربستان | پرسپولیس | مسابقه | بازیکن | کروات | ماهینی | برانکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *