خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با هماهنگی های صورت گرفته با کلوب پانیونیوس بزودی مقدمات بازگشت مسعود شجاعی را فراهم می کند.

بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با هماهنگی های صورت گرفته با کلوب پانیونیوس بزودی مقدمات بازگشت مسعود شجاعی را فراهم می کند.

باشگاه پانیونیوس باعث بازگشت مسعود شجاعی میشود

با تعامل صورت گرفته بین فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران و کلوب پانیونیوس مسعود شجاعی به زودی بار دیگر به تیم ملی برمی گردد و در جام جهانی روسیه حضور خواهد داشت.

پس از اتفاقات رخ داده در مسابقه های یورولیگ و حضور شجاعی و حاج صفی در ترکیب پانیونیوس برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس گفته شد این دو ملی پوش از تیم ملی محروم خواهند شد. اتفاقی که جهت شجاعی رخ داد ولی حاج صفی به تیم ملی دعوت شد تا فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران مدعی شود عدم دعوت از مسعود ربطی به پرسشها سیاسی نداشته است ولی با این حال خط خوردن کاپیتان از تیم ملی، دلخوری و نگرانی مسئولان پانیونیوس را هم درپی داشت و غیبت شجاعی جهت دومین بار پیاپی در فهرست تیم ملی بعد از بازی برابر نماینده رژیم اشغالگر بازتاب گسترده ای در رسانه های یونان داشت.

بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی

با این احوال و با وجود روابط تیره بین فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران و کلوب پانیونیوس در پی خط خوردن مسعود از تیم ملی گویا مذاکرات طرفین در پشت پرده نتیجه بخش بوده که پانیونیوس با نشان دادن حسن نیت خود اجازه داد احساس حاج صفی در این برهه سریعتر از موعد قانونی اردوی این تیم را به مقصد تیم ملی ترک کند و در دیدار حساس تیمش برابر لامیا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر یونان غایب باشد، غیبتی که به قیمت از دست رفتن ۳ امتیاز مهم و صدرنشینی لیگ یونان جهت پانیونیوس تمام شد.

با این اوصاف و با توجه به تعاملات صورت گرفته به نظر می رسد فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران هم به زودی جهت نشان دادن حسن نیت خود زمینه بازگشت کاپیتان به تیم ملی را فراهم کند.

عبارات مهم : قانونی – فوتبال

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: قانونی | فوتبال | یونان | ایران | احساس | بازگشت | ورزش | بعد از 90

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *